Ráno
.................Baekhyun
Z docela klidného spaní mě vzbudila přímo andělská vůně jídla. Chan už vedle mě nebyl, takže už šel asi domů.Vstal jsem z postele a namířil si to do koupelny.
Vypískl jsem,když jsem se viděl v odrazu zrcadla. Nateklá tvář,kruhy pod očima a vrabčí hnízdo na hlavě.
Takhle nemůžu vyjít ani na snídani..
Opláchl jsem si obličej, učesal vlasy a vyrazil do kuchyně. ,, Dobré ráno mami" zvolal jsem, jenže místo hlasu mamky se ozval hlas Chanyeola. ,,Jee, dobré ráno synu" popřál mi Chanyeol mezi smíchem. Protočil jsem oči, a zeptal se ,,Kde je máma?". ,,Noo říkala že má prý s někým schůzku". Coo? máma a schůzku.. divný. Nedalo mi to a musel jsem se zeptat. ,,Ty aa Chany.. Neříkala třeba s kým jde,nebo taak" uceleně jsem se na něj podíval,a vyčkával na odpověď. Sice teď nechápu proč se směje,ale ok. ,,Ne neříkala ty stíhačko". ,, Jaká stíhačko? Mám jen starost.A navíc proč tu ještě jsi?" Uraženým pohledem jsem ho skenoval. ,,Jestli ti to vadí,tak klidně půjdu.. Navíc..kdo by ti udělal snídani? Vždyť si sám nevezmeš ani rohlík" na to se začal opět smát. ,,Ha-Ha" dodal jsem a zasedl ke stolu,kde už byli nachystané palačinky. ,,Hmm.. díky" zazubil jsem se na něj,a pustil se do jídla.
........................
Chanyeol
,,Baeku?" Zařval jsem na něj,jelikož byl až v obýváku. ,,Noo?" Zařval on na zpět. ,,Pojď sem". Šouravym krokem,ale přece jen,se dostal za mnou do kuchyně. ,,Co je?" Zeptal se otráveně. Dnes vstal asi levou nohou,jak ho tak pozoruji. ,,No jen..jestli by jsi mi třeba nechtěl pomoct s nádobím..Přece jen já sem tu host" zasmál jsem se. ,,Hmmm".
Hmm? To je všechno? Nechápu co s ním zas je. Ani se ho radši ptát nebudu,jelikož je v tomhle jako holka. Klasická odpověď nic.
,,Fajn tak ty utírej". Šlo nám to celkem fajn. Žádné rozbité talíře ani hrnky. Jen bych pozměnil ten jeho výraz, který vypadá jako by si říkal ,,Ať už ten debil vypadne".
Abych ho trošku rozveselil nebo něco podobného,tak jsem na něj ze skleničky vylil vodu. Voda mu tekla z vlasů přes tvář, až po nohy. Podíval se na mě vražedně,ale pak na mě začal též cákat vodu. Když už jsem si naléval tak čtvrtou skleničku,Baek se rozeběhl a asi si myslel že mi prchne. Jenže když běžel,tak sklouzl díky mokré zemi ,a rozplácl se tam jako lachtan. Musel jsem se začít smát. Ale pak se na mě usmála karma. Běžel jsem za nim abych mu pomohl, jenže jsem na ty zemi uklouzl též. Váleli jsme se vedle sebe,a brečeli smíchy. Jenže to bych nebyl celý já,aby mi to nepřišlo jako romantická chvíle.. Natáhl jsem se k němu a spojil naše rty. On jen zaskočeně zamrkal,ale polibek mi neoplatil. No doprdeleee.. Tohle jsem asi zkazil. Odtáhl jsem se od něj a koukal mu hluboko do očí. ,,Emm..já.. omlouvám se" omluvně a celý rudý jsem se k němu otočil zády. Chytl mě za rameno a už už chtěl něco říct, jenže zazvonil zvonek. Ufff záchrana mé trapné chvilky. ,,Jdu tam" řekl, a rychlostí blesku se postavil na nohy. Sedl jsem si,a přemýšlel nad svou hloupostí. ,,Kdo to je??" Ozval se naštvaný Baek ode dveří. Příběhl jsem za ním,a ve dveřích stála jeho máma s nějakým mužem.. Myslím že jsem ho už někde viděl..Nah.. spíš ne.
Akorát nechápu proč se Baek tváří tak kysele. ,,Ahoj kluci, pustíte nás dál?" Zasmála se jeho máma,načež jsme jim zprovoznili průchod..,,Baeku chci ti představit..
Nestihla to ani dořict,a Baekhyun se rozeběhl do svého pokoje. ,,Eh.. omluvte mě" řekl jsem jim,a šel za Baekem. Zaklepal jsem na dveře a vešel dovnitř. ,,Co se děje prosimtě" pomalu jsem se ho zeptal. ,, Říkala,že si nikoho nenajde.. Slíbila mi to když od nás táta odešel.Tak proč to udělala?" Ukřivděně ke mě vzhledl. ,,Ale Baeku.." nenechal mě domluvit a zařval na mě ,,Ale? Proč zase ale? Proč se někdy nezastaneš třeba mě??! Slíbila to, chápeš?" Vyřvával na mě, a já jen nehybně stál u dveří. ,, Promiň Chane.. myslím že by jsi měl jít." Řekl a sklopil pohled. ,,Jo..máš pravdu.. ahoj" ani neodpověděl,a já vyšel z domu. Nevím jestli mám být naštvaný,nebo to chápat. Došel jsem domů,a začal hrát lolko.
......................
Baekhyun
,,Jak mi to mohla udělat?" Furt jsem si opakoval.. I když je asi pravda,že bych ji měl dopřát štěstí. Taky toho pro mě udělala tolik,tak proč bych já nemohl?
Sešel jsem do obýváku,kde už seděla máma a... chlap. Nelíbí se mi..Je na něm něco divného. Když si mě oba všimli,tak jsem jen odvrátil pohled,a sedl si k nim. ,,Zlato představuji ti mého nového přítele" a ukázala na toho typka. On vstal, takže já že slušnosti udělal to samé. Natáhl ke mě ruku,a já se mu představil. ,, Dobrý den, já jsem Byun Baekhyun jak už asi víte." řekl jsem otráveně,přičemž mě matka napomenula. ,, Klidně mi tykej.Ja jsem.... (POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ)AHOOJ.. Omlouvám se, že je to dnes krátké a taková slabotina :D Ale i tak doufám že se trošku líbí
ČTEŠ
I Remember You..
FanfictionByun Baekhyun.Kluk co se ocitne v nespravnou chvili na nespravnem místě.Kdo je záhadný muž.A co se stane mezi nejlepšími kamarády v pátrání po neznámem muži? #245 nezařaditelné ! Děkuji ^^ 28.7. #75 Fanfikce! Ilysm ❤️ 19.8. # 13 v kategorii new!❤️❤️...