20

264 36 9
                                    

Stál tam Sang.. Dech se mi začal zrychlovat,a nervozitou se mi třásly ruce. Rozeběhl jsem se rychlostí blesku k Chanyeolovi, který už byl skoro na řadě. Rychle jsem věci hodil na pult a kontroloval Sanga. ,, Děje se něco?" Zeptal se Chanyeol a trošku se zasmál. ,, Děje..Chanyeole musíme rychle zmizet" vyklopil jsem bez nádechu,a nervozitou si kousal rty. ,,Ale proč?" ,,Je tu Sang" řekl jsem mu se studem v hlase. ,,Bude to 720" ozval se klidný hlas prodavačky,a Chanyeol hledal peněženku v batohu. Na to není čas kruci. Vyndal jsem peněženku z kapsy od kalhot a nechal ji tam 800. ,,A teď musíme rychle zmizet!" Přikázal jsem a s taškami běžel z obchodu. ,,Baekku zpomal už nemůžu" křičel za mnou Chanyeol,ale já neotálel a běžel dál. Byli jsme skoro na zastávce a přijel autobus. Rychle jsem ho doběhl a pak ještě Chanyeolovi rukou naznačil aby si pohl. ,Dobdhehdnks" řekl jsem celý udýchaný řidičovi, načež na mě vykulil oči. Vydychal jsem se a znovu mu řekl zastávku. Mezitím už nastupoval i Chanyeol. ,,To...to bylo o fous" řekl Chanyeol a snažil se popadnout dech. Svalil jsem se na sedačku a hlavu opřel o okénko.

,,Ahoj,kde jste byli?" Zeptal jsem se mámy a bratra. ,,Jeli jsme vyřizovat a tak" odpověděla prostě máma a dala mi na talíř zákusek. ,, Děkuju" poděkoval jsem a s chutí se do toho pustil. Byl už večer, takže jsem se odebral do koupelny,a všechnu tu špínu z dneška ze sebe smyl. Vypadal jsem o mnoho lépe než ráno, takže jsem se na sebe mohl i koukat. Někdo zaklepal na dveře a donutil mě sebou cuknout. ,,Baekku pohni, už tam jsi tak půl hodiny" rozpoznal jsem hlas Chanyeola,a proto jsem se rozhodl tedy vyjít. Oblékl jsem si své spodní prádlo a vyšel. Chanyeol zapískl a hravě mě plácl přes zadek. Hodil jsem po něm vražedný pohled,ale když jsem odchazel,tak jsem ještě schválně kroutil zadnicí. Usmál jsem se pro sebe,a hupsnul na gauč. Po chvíli přišel Chanyeol a přidal se ke mě v ležení. ,,To jsi udělal schválně?" Zavrčel u mého ucha a já sebou trošku cukl. ,,Co myslíš?" Dělal jsem blbého,ale moc jsem věděl o čem mluví. ,, Nevíš? Co třeba kroutění tvým sexy zadkem?" Zavrčel a já vykulil oči. Právě teď po mě jako jede? Chtěl jsem něco dodat,ale přerušil mě mobil oznamující SMS. Zákeřně jsem se na něj usmál,a natáhl se pro mobil.
Po několikáté jsem zalitoval, že jsem tu zprávu vůbec rozklikl.

Neznámé číslo:
Dneska ti to moc slušelo. :)

Hellooo!
Budou teď vycházet kratší kapitoly pokud vám to nějak nevadí ❤️🤷.
Nemám co říci, takže bye u další kapitoly.❤️❤️

I Remember You..Kde žijí příběhy. Začni objevovat