10

300 36 2
                                    

Jsem se svým úklidem dost spokojený. Je to tu jako na zámku! Vše se leskne samou čistotou. Nasál jsem nosem vůni čistě uklizeného domova.. když v tom mě zarazil hnusný zápach. Příčinu jsem zjistil, když jsem si čich ke svému podpaží. No co.. každý se při něčem pořádaným pěkně zapotí! Myslím.. myslím tim uklízení.. Hlavně bez dvojsmyslů. AISH! Jsem hovado. Ten zápach je opravdu hrozný, takže to jistí vana. Šel jsem do pokoje pro čisté oblečení,a mezitím zkontrolovat i Chanyho. O moc líp na tom nebyl..Byl dokonce bělejší než stěna. Chudák.. Došel jsem ještě pro hadřík namočený ve vodě,a přiložil mu ho na čelo. Pak už jsem se odebral do koupelny a napustil si vanu. Jako vždycky jsem si k tomu pustil písničky,a začal pařit. A jako vždycky jsem při vylézání hodil slušného držkopáda, jelikož půlka obsahu vody ve vaně byla na podlaze. Hodil jsem na to nějaký hadr a dál to neřešil. Oblékl jsem se,a vyfénoval si vlasy. No.. nemám rád když jsou mokré. Chápete ne? Hihi... Šel jsem do pokoje a sundal Chanymu hadr z čela,a pak s ním lehce zatřásl. ,,Hej Chany" zašeptal jsem,a dál s ním třásl. Asi po pátém pokusu o marné snažení ho probudit,jsem mu zařval do ucha ,,HEEJ". Lekl se a spadl z postele. Kurník šopa.. ,,Ehh..jsi v pohodě" zeptal jsem se ho,a pomohl mu vstát. Na to se zkácel zpět do postele,a s pouhým asi jo opět zavřel oči. ,,Chany jen jsem se chtěl zeptat jestli budeš jíst". Počkat..V tomhle stavu se ho ptám jestli chce jíst? Jsem pitomec. ,,N-ne děkuji" řekl skoro neslyšně,a semkl k sobě oční víčka. ,,Donesu ti aspoň prášek" řekl jsem a chystal se k odchodu, jenže jeho ruka mě zastavila. ,, Prosím..Nechci žádné prášky.." řekl mi s přivřenými oči,a stále mě držel za ruku. ,,Chany pomůžou ti.." odpověděl jsem mu,a jeho ruku více stiskl. ,,Je to svinstvo.. Vyspím se z toho." Na to mou ruku pustil,a převalil se na druhou stranu. ,, Dobře,tak se vyspi..jen nezapomeň že zítra je škola" počkat. Zítra je škola..omg!! ,,Neboj.. nezapomněl jsem,a půjdu tam. Přeci jen je to zahájení školního roku" zamumlal a přisunul si peřinu více k sobě. Viděl jsem jak je mu zle,tak už jsem se ho na nic jiného nevyptával. Přešel jsem k němu,a víc ho zachumlal do deky. Než jsem odcházel se najíst,tak jsem mu dal ještě pusu na čelo. Počkat.. Cože jsem?? Vytřeštil jsem oči,a běžel rychle do koupelny. Zapnul jsem kohoutek,a začal si rychle umývat pusu. Panebože! Koukl jsem na sebe do zrcadla a dal si celkem silnou facku. Auu!! ,, BOŽE JA JSEM VŮL" zaječel jsem na sebe,a praštil pěstí do pračky. Nádech, výdech..to chce klid. Když jsem byl tak nějak v klidu, sešel jsem do kuchyně a nasypal si cereálie. Když už jsem to všechno snědl,vydal jsem se do koupelny vyčistit zuby,a pak spát. Ještě před spaním jsem zavolal mamce, která mi to zase nebrala.. Snad je v pohodě. Nikdo neví co ten psychouš jménem Sang vyvede. Nesmím nad těmito věcmi prostě přemýšlet. Chtěl jsem si lehnout, jenže jsem si musel jít pro jinou peřinu..Chany totiž celou zabral. ,,Baeku? Pojď,já se šoupnu" řekl rozespalý Chan,a kus peřiny ze sebe shodil. ,,Co? Nee to nemusíš já- "
,, Nemel a pojď" řekl trošku nabroušeně,a poklepal na místo vedle sebe. Lehl jsem si tedy vedle něj,a modlil se k bohovi,aby nic netušil o puse na čelo,kterou jsem mu dal. Bohužel mé modlitby nebyli vyslyšeny..KLASIKA. ,,Mimochodem ta pusinka byla roztomilá..Jen nechápu proč tě to tak sebralo, že jsi běžel jak kdyby tě měl někdo sejmout.."
No super..co mu mám teď jako říct? Omg omg.. přemýšlej.. ,,No já..ehm.. to bylo nedorozumění nechtěl jsem.. jakože -" Nestihl jsem to doříct, jelikož mě jeho prst na mých rtech zastavil. Tak teď jsem určitě rudý až na prdeli. ,,Jsi roztomilý když se červenáš" řekl a usmál se. Co mám dělat v téhle situaci? Sáhl jsem mu na čelo a pak dodal ,, Máš ještě horečku. Takže radši Dobrou noc, než se ti přitíží" popřál jsem mu,a zhasl lampičku.. Ale Baeku mohli by jsme třeba-" nenechal jsem ho doříct větu,a vhrhl na něj velice rychlou odpověď ,,NE NEMOHLI!!" Než jsem usl,tak jsem uslyšel jak se potichu zasmál.Jak jsem viděl,tak zas takové špatně mu už není.

Joujouu! Po dlouhý době jsem tu zase s novou kapitolkouu. Čeká mě sice ještě druhý termín přijímaček, takže se nic nemění na tom, že se potřebuji ještě učit..Ale tak co bych pro vás neudělala ❤️👑 Mimochodem první kolo přijímaček jsem totálně zkazila 😂👎

I Remember You..Kde žijí příběhy. Začni objevovat