Celý udýchaný a spocený,jsem se probudil z toho hrůzného snu. Srdce mi bylo jako o závod. Prudce jsem si sedl a rozdýchaval právě prožitou noční můru. ,,Co to sakra bylo?". Raději jsem vzal mobil,a zkontroloval jestli je vše v pohodě. Byly 3 hodiny ráno,a já měl jednu zprávu od Baeka.. Skoro jsem dostal infarkt,a přemýšlel jestli to mám otevřít, jelikož po tom snu nevím co mé tam čeká. Nakonec jsem strach překonal,a všiml si jen omluvné zprávy, která byla na můj mobil přijata v 10hodin. ,,Mám mu zavolat a zkontrolovat jestli je vše v pořádku? Pff..byl to jen sen,ale i tak se musím přesvědčit. Chvílí to jen zvonilo a asi po minutě a půl se ozval hlas. ,,Jebe ti Parku Chanyeole?" Řekl rozespalý Baek.,, Jsi v pohodě?"zeptal jsem se celkem vyděšeně. ,,Ne nejsem! Právě jsi mi narušil spánek,a ještě se ptáš jestli jsem v pohodě? Jsi mimo!" Vztekal se do mobilu..jak roztomilé.
,,V klidu..koukni se ke dveřím.. nestojí tam nikdo?." Musel jsem se prostě přesvědčit..snad mě chápete. ,, Ó můj bože.. stojí tam strašidlo a kouká přímo na mě.. Ježíši jsi jak malej Chany" začal se smát. ,,Musel jsem se přesvědčit..Dobrou Baeku." ,, Spíš skoro dobré ráno..ale nevadí.. Měj se" a hovor tipl. Položil jsem mobil na noční stolek,a rozplácl se zpět do postele, přičemž jsem sledoval strop. Asi jsem paranoidní. Neměl jsem mu volat.. vždyť to byl jen sen. Po chvílí přemýšlení jsem opět usl.Baekhyun
Ze snu mě vyrušil mobil, který ukazoval, že mi volá Chan. Zbláznil se? Tak pozdě več..cože? 4hodiny ráno? Debil.. Chvíli jsem přemýšlel jestli to mám zvednout,ale pak jsem to nakonec zvedl. Jebe ti Parku Chanyeole?" Zeptal jsem se trošku naštvaně..přece jen,kdo by byl happy kdyby ho někdo vyrušil ze spánku,a ještě k tomu ve čtyři hodiny ráno. ,,Jsi v pohodě?"zeptal se trošku vystrašeně.Asi špatný sen.. ,,Ne nejsem! Právě jsi mi narušil spánek,a ještě se ptáš jestli jsem v pohodě? Jsi mimo!" Vztekal jsem nad jeho hloupou otázkou.
,,V klidu..koukni se ke dveřím.. nestojí tam nikdo?" No dobře..fakt mu šibe. ,, Ó můj bože.. stojí tam strašidlo a kouká přímo na mě.. Ježíši jsi jak malej Chany" začal jsem se smát. ,,Musel jsem se přesvědčit..Dobrou Baeku."řekl..a to mám jak chápat. Jakože si teď bude hrát na matku, která mě kontroluje? ,, Spíš skoro dobré ráno..ale nevadí.. Měj se" a hovor jsem tipl. Chvíli jsem jen tak seděl pořád s mobilem v ruce,a přehrával jsem si náš hovor. Uchechtl jsem se,a lehl si zpět do postele. Koukal jsem se ke dveřím,a uviděl stín. ,,Emm haló? Kdo stojí za mými dveřmi?" Zeptal jsem se s výsměchem,ale byl jsem "posraný" až za ušima. ,,Heh" usmál se ten za dveřmi,a já poznal že je to Sang. Co tu chce? ,,Sangu? Děje se něco?" ,,Noo zaslechl jsem hlasy,tak jsem si říkal jestli jsi v pořádku..jako jestli tu třeba někdo není" řekl rozespale. ,,Ah taak. Jsem v poho Sangu,jen mi volal Chanyeol..ale díky že jsi měl starost". Řekl jsem mile, protože jsem to od něj fakt nečekal. ,,To je normální si takhle brzo ráno volat s přáteli?" začal se lehce smát. ,,Noo u Chanyho asi jo" rozesmál jsem se též. ,, Dobře tak dobrou noc" ,,Dobrou Sangu". Lehl jsem si zpět,a usnul jsem.
..................
Ráno
..................Ráno mě probudily sluneční paprsky, které se mi lepily pod oční víčka. Chvíli jsem se ještě převaloval a pak se koukl na čas. Mmm devět hodin.. Vstal jsem z postele a namířil do koupelny,kde jsem udělal ranní hygienu. Pak jsem se oblékl do šedých tepláků a volného černého trička. Sešel jsem dolů a namířil do kuchyně,kde už to krásně vonělo slaninou. ,, Dobré ráno" pozdravil jsem jak mamku,tak i Sanga. ,, Dobré" odpověděli oba sborově. Při jídle jsme neprohodili ani slovo.. což mě začínalo celkem štvát jelikož nesnáším ticho mezi lidmi. ,, Takže..co budete dělat? Odpoledne?" Zeptal jsem se,ale vůbec mě to nezajímalo. ,, Nejspíš pojedeme do města, a ty? Pojedeš s námi?" Zeptal se mě Sang. ,, Půjdu k Chanymu. Na to hodil Sang celkem vražedný pohled,a pak spustil. ,,A nejsi u něj nějak často?" Zeptal se krapet naštvaně. Co mu hrabe? ,,Ani ne..to spíš on u mě" zasmál jsem se. ,,A vůbec.. Viděl jsi ho jen jednou,tak jak si něco takového můžeš myslet? Hmm?" Trošku mi to nedávalo hlavu ani patu. ,,Baekie..to by napadlo každého" dodala má matka když si všimla, že Sang neví co odpovědět. ,,Hmm" odpověděl jsem zase já,a šel umýt talíř. Když jsem odcházel do pokoje,tak jsem Sanga trošku propálil pohledem. V pokoji jsem popadl mobil,a napsal Chanymu zprávu.
Baek: Chanyy?
Po dvou minutách..
Chanyeol: Ano?
Baek: plati dnešek? Jakože u tebe?:)
Chanyeol: Baeku? O ničem nevím. :D
Cooo? Že bych mu nic neříkal? Heh..
Baek: Teď už víš:)) tak v 11 jsem u tebe papa <33
Chanyeol: Pockat já dnes nemohu.. Máme rodinou oslavu.. promiň :(
No tak to si dělá srandu..co já teď budu dělat? Myslím že mi zbývá jet s nima do města.. sám doma nebudu..ne nejsem strašpytel xd..
Baek: jo aha.. nevadí Chany. Užij si to.Pak už jsem mobil vypl, a šel zpět do kuchyně,kde ještě pořád seděli ti dva.
,,Pojedu" řekl jsem nezaujatě. Sang se trošku zakuckal,a pak řekl ,, Dobrá zpráva Baeku" usmál se. Upřímně?? Teď vypadal jako pedofil. ,, Dobře zlato,tak se běž oblect..Pojedem za hodinu". Šel jsem do pokoje a hodil na sebe černé kalhoty, bílé triko a černobílou mikinu. ,,Hmm klasika" říkal jsem si nahlas když jsem se prohlížel v zrcadle. Lehl jsem si do postele,a kontroloval sociální stránky. Po chvíli uběhla třičtvrtě hodina,a já už šel pomalu dolů. ,,Jedem?" Zvolal jsem. Když se mi nedostávala žádná odpověď,tak jsem usoudil že už jsou asi v autě. A ano.. měl jsem pravdu. Vyšel jsem z domu, který jsem následně zamkl,a vydal se za nimi. Cesta byla celkem v klidu, jenže pak se mě Sang zeptal..
,,Hele Baeku.. Tak mě napadlo..nejsi na kluky?" Na to matka vytřeštila oči,a mě zaskočili vlastní sliny. Wtf?? Na co se mě to ptá? Co je mu do toho?
,,Co? Jasně že ne! Jak tě to napadlo?" Zeptal jsem se zpětně já.. jenže vytočeně. ,, Já jen že trávíš většinu času s Chanyeolem,tak... Nedořekl to, jelikož ho matka zastavila. ,,To by stačilo Sangu.. Můj syn měl vždycky děvčata..kluky ne. A i kdyby..nevadilo by mi to" řekla a usmála se na mě. Nevadilo by ji to? Zajímavý. Jenže já jsem opravdu na holky.. Nebo ne? Je pravda, že Chany je opravdu důležitější než kdokoliv jiný.. i když bych měl vztah,tak by byl Chany pořád na prvním místě.. počkat..Coo??
Že bych byl na kluky? Není možné..Chan taky není na kluky. I když.. Ta pusa tenkrát v kuchyni? To znamená že je na kluky...Jsi génius Byune Baekhyune.. Nad mýma myšlenkama jsem se musel usmát, jenže toho si asi všiml Sang, jelikož na mě furt koukal a usmíval se. Fakt je divnej.Ahooj! Takže mám tu novou kapču,ktera je že všech nejdelší,tak doufám že se líbí ^^. Mimochodem.. Opravdu jste si mysleli, že bych takové nevinné dušičky nechala jen tak zemřít? :DD
ČTEŠ
I Remember You..
FanfictionByun Baekhyun.Kluk co se ocitne v nespravnou chvili na nespravnem místě.Kdo je záhadný muž.A co se stane mezi nejlepšími kamarády v pátrání po neznámem muži? #245 nezařaditelné ! Děkuji ^^ 28.7. #75 Fanfikce! Ilysm ❤️ 19.8. # 13 v kategorii new!❤️❤️...