11

306 37 6
                                    

Crrr...Crrrr.. zvuk budíku se pořád opakoval než jsem ho konečně vypl. Koukl jsem vedle sebe,kde spal Chanyeol jako poleno. Klasika.. Kopl jsem do něj tak,aby spadl z postele. To se mi taky podařilo.. Jenže on na tý zemi zůstal spát dál. Pff..autista. Přešel jsem k němu a pořádně ho propleskal. Krásný probuzení ne? Aaah! S výkřikem se probral, až jsem se ho dokonce lekl. ,,V klidu..jen musíš vstávat. Jdeme do školy" podotkl jsem s úsměvem na tváři. ,, Skvělý" řekl a nahodil ksicht alá kakabus. ,,Ten ksicht jsis mohl odpustit..ale teď šup nebo to nestihneme. Jako první jsem udělal hygienu a pak nám šel nachystat snídani. Svačinu si ani brát nebudu když je to jen jedna hodina. ,, Chanyeole už jsi? Máš tu snídani" zařval jsem na něj přes celý dům. Když se mi pět minut nedostávalo odpovědi, šel jsem se kouknout co pan vyvolený tak dlouho dělá. Jen co jsem otevřel dveře,byl jsem v šoku. ,, Chanyeole!!!! Okamžitě vstávej nebo si mě nepřej! Řval jsem na něj a shazoval z něj deku. ,,Ncjskmsb" zamumlal něco do polštáře tak, že mu nešlo ani rozumět. ,,Jo jasný.. vstaň a hned. Za 15 minut jede bus "bejby" Takže máchni prdelí". Dál jsem ho neřešil,a šel do obýváku něco zhlédnout. I když tak brzo ráno tam budou nejspíš jen pohádky. Což samozřejmě nevadí. Zapl jsem tam SpongeBoba, který bohužel končil. Ehm.. nevadí.
Po uběhnutí 10 minut už přede mnou stál Chan s rozcuchanými vlasy,a nateklýma očima. Když to celé shrneme..Vypadal jako po chlastačce. Při pohledu na něj jsem vyprskl smíchy,a spadl z gauče na zem. ,,Co ti je k smíchu?" Zeptal se vážným tónem a vražedným pohledem. ,,No.. Teď momentálně ty..sorry bro" a znovu jsem vyprskl smíchy. ,,Jo tak to je skvělé..Ale myslím, že místo toho debilniho chlámaní by jsis měl obout boty a spěchat na bus" řekl s úsměvem a ukázal na své zavázané boty. Mimochodem nechci aby mi to ujelo, takže čaukyy" Řekl a tentokrát se smál on. Jak já ho nesnáším. ,,Jo a nezapomeň zamknout" zvolal na mě ještě ode dveří. Cítil jsem jak rudnu vzteky. Jen klid.. Rychlostí blesku jsem sbalil klíče mobil a peněženku,a vyrazil se obout. Už už jsem běžel na zastávku, jenže to bych nebyl celý já, kdybych nezapomněl zamknout dveře. Tudíž jsem se vrátil zpět zamknout,a běžet zase zpět na bus. Jenomže ten mi teď projel přímo před očima. Argh!! Běžel jsem co nejrychleji a na konec to stihnul. V autobuse jsem se rozhlížel po tom parchantovi, který seděl úplně v zadu. Přímo teď a tady bych ho zkopal. Jenomže před ním stála nějaká slečna, takže jsem k němu neměl přístup. Navíc..ta holka byla celkem dost pěkná. Jasněe mám nápad! Přešel jsem k ty dívce,a začal si sní povídat. Kupodivu mě neposlala do háje. Povídali jsme si celou cestu o všem možným,a já mezitím po očku pozoroval Chanyeola jak na to reaguje. Celou dobu nás propaloval podhledem,a když semnou navázal oční kontakt,tak mě dokonce zabil pohledem. Cutee! Když se blížila naše vystupovácí zastávka,zeptal jsem se jí ještě na číslo, které jsem beztak nedostal, jelikož se Chanyeol surově procpal přes tu milou slečnu,a za konec rukávu mě vyvedl ven z autobusu. ,, Šibe ti? Chtěl jsem číslo!" Zařval jsem na něj, až se na nás otáčeli kolemjdoucí. ,,Neboj..moc dobře vím co jsi chtěl" odpověděl s úsměvem. ,,Tak proč jsi teda- " ,,Ššš není to jedno? Zavři pusu"Řekl dál s klidným hlasem. To si už dělá srandu?? Fajn nebudu se s ním schválně bavit. Celou cestu jsme šli v tichosti se založenýma rukama. ,,Tak jsme tu.. Těšíš se? " Zeptal se jakoby nic. ,, Sklapni!" Zavrčel se na něj a vešel do budovy. Ve třídě byli už skoro všichni, takže jsme jako každý rok mezi posledními. Neva. ,,Baekhyunieee" ozvalo se někde ze zadu. Ani jsem se neotočil, jelikož vím o koho jde. O mé poněkud šáhlé spolužáky. Vydal jsem se úplně dozadu,kde sedávám každý rok společně s Chanyeolem..Jak jinak, že?
,, Čau Baeku" řekli sborově Kai,Chen, Suho a Xiumin. ,,Jeej ahooj!" Zvolal jsem na všechny a popořadě je šel obejmout. No ale teď nechápu proč...na nás všichni tak civí. Neřešil jsem to a posadil se na své místo. ,,Hele,kde máš Chana? Vždycky jdete spolu ne?" Zeptal se Chen svým zvonivým hlasem. ,,Ten? Pff někde se courá. Ráno v buse byl naštvaný, když jsem flirtoval s nějakou holkou." Řekl jsem jim,a čekal na jejich reakci. ,,Jo? A teď ti to nejspíš oplácí on" zasmál se Suho a koukal ke dveřím. Koukl jsem se tam teda taky,a nemohl uvěřit svým očím. Stál tam Chanyeol s Britney a držel ji kolem..pasu?? Holka která je nejnamyšlenější osobou třeťáku a Chanyeol? To mi nejde dohromady. Ještě před pár měsíci jsme si z ní společně dělali srandu,a teď se tu s ní vystavuje? Jen co jsme s Britney navázali oční kontakt,tak přivřela oči,a zákeřně se na mě usmála. Ta holka to nemá v hlavě pořádku.. Čekal jsem, že si sedne za ní, jenže on si to namířil za mnou. Kupodivu Britney nebyla uražená,jak je zvykem,ale sedla si za Taeyon, která se na mě furt divně smála. Tak fajn.. nevím jestli jsem si dnes spletl školu s psychiatrickou léčebnou. ,,Tak co Baeku, už jsi vyšuměl?" Zeptal se jakoby se před pár sekundami nic nestalo. ,,Tak co Chany,jak to jde s Britney?" Zeptal jsem se,a nahodil ten nejvíc falešný úsměv který umím. ,,Hele skvěle! Ona je tak vtipná,a hezká!" Rozplíval se nad ní,jakoby to byla ta nejvíc úžasná věc na světě. ,,No a prostě ona- .. nenechal jsem ho to doříct, jelikož mě tyhle kecy fakt nezajímaly. Konečkama ukazováčku jsem se chytl za spánky a svraštil k sobě oční víčka. ,, Mlč Chanyeole.. Opravdu mě to nezajímá. Jestli si potřebuješ vylit srdíčko,tak si jdi za ní" řekl jsem potichu,ale dost nahlas na to,aby mě slyšel. Po zhruba deseti sekundách jsem otevřel oči,a spatřil tak jeho nechápavý obličej. Koukal do tabule,a měl jemně zkouslí ret. Tohle jsem asi přehnal. Přece jen.. dobře mu tak. ,, Já.. děje se něco?" Zeptal se opatrně a položil svou ruku na mojí. Bez přemýšlení jsem mu ruku odstrčil,a s pouhým ,,Ne" jsem svůj zrak přesunul z okna. "Crrrr" ozvalo se zvonění které nesnáším. Dveře se otevřely,a v nich stál...

Tak joo guys. Mám tu zas po nějaký době novou kapitolu,tak snad se bude líbit. Mimochodem ještě 9 votes,a je tam 100vka. Mockrát děkuju,jste skvělý!!❤️❤️❤️❤️

I Remember You..Kde žijí příběhy. Začni objevovat