14

302 34 17
                                    

Tak fajn..co to má zase znamenat??..

Vypl jsem mobil,a šel si dát sprchu.
Tak přemýšlím.. neměl bych se vykašlat na Taeyon a jít s Chanym?!
Asi blbost.. Vzal jsem si na sebe černé skinny džíny a bílé tričko.

Baekhyun: Ahoj,tak v kolik a kde?

Taeyon: Ahoj ❤️ Za 15 minut u jezera? ^^ :**

Baekhyun: Dobře budu tam.. zatím:)

Taeyon: papa ❤️

Vypl jsem mobil,a šel si do kuchyně pro nějaký jídlo. Vyhrálo to nakonec jen jablko. Miluju jablka.
"Lalala" (představujte si pod tím melodii nějakého vyzvánění xd)
Koukl jsem na mobil, který ukazoval jméno volajícího. Opět Chanyeol?. Na nic jsem nečekal a hned to zvedl.
,, Ahoj,copak Chany?" Zeptal jsem se mile,ale přeci jen trochu udiveně. ,,B-baeku * škit * ahooj" nachrlil na mě. To si dělá srandu.. ,,Chanyeole ty jsi pil??" Křikl jsem na něj. ,,Neeeee *smích* to bych si nedovolil" a opět se začal smát. Úžasné.. za pět minut mám být u jezera,a volá mi opilý Chanyeol pro kterého budu muset nejspíš jít? Kill me. ,,Tak fajn kde jsi?" Zeptal jsem se s hlubokým nádechem. ,,Já ne.. nevím zlato. Je to tu fialový..pak sem tam modrý,a někdy růžový..nebo zelený? Nevim *škit* " řekl se smíchem v hlase. Modrý, zelený, fialový, růžový?? To znamená, že je někde v baru. ,,Jak se ten bar jmenuje?" Zeptal jsem se a překulil oči. ,,Jakej.. B-bar? Přijdeš? Chci tě obejmout * škit* " ,,Chanyeole budu končit, zatím čus" zavěsil jsem hovor,a šel napsat Taeyon.

Baekhyun: Taeyon prosím omluv mě. Něco mi do toho vlezlo..Necháme to na zítra? :(

Taeyon: Co ti do toho vlezlo? Chanyeol? :))

Baekhyun: Co?? No..opil se takže..

Taeyon: Jo jasně..chápu to :/ Tak ať je v poho..alee zítra s tebou počítám Byune Baekhyune!! :D

Baekhyun: Rozkaz! :D Děkuji.. měj se,paa ^^

Taeyon: Pá Baekie
                                           Zobrazeno ✓

Vypl jsem mobil,a vyrazil hledat toho blbce. Musí být někde v baru.
Obešel jsem asi pět barů, jenže on nikde. Nakonec jsem narazil na posledním, který byl... Gay Bar?? Nenenene. Jen to ne. Vešel jsem tedy dovnitř,kde se na mě doslova naplazili asi tři typci. Neřešil jsem je,a procpal se mezi nimi až k barovému pultu. Rozhlížel jsem se skoro po celé místnosti, jenže on zase nikde. Počkat.. mám ho. Ležel v v pravém rohu ode dveří na pohovce. A vypadal, že už toho má opravdu dost. Přešel jsem tedy k pohovce a nehybně stál s vražedným pohledem vůči němu. ,,Ahooj Baekie.. dáš si skleničku ?" Zeptal se mě,a laškovně se na mě usmál. ,,Jdeme Chanyeole!" Řekl jsem mu se vztyčeným prstem,a poukázal na dveře. ,,Neee já ještě nechci" odpověděl sebejistě,a více se zavrtal do pohovky. Vzal jsem ho tedy pod pažemi,a doslova ho vystrkal ven.
Teď by mě zajímalo jak ho odvedu domů. ,, Chanyeole máš někoho doma?" Zeptal jsem se ho nejistě. Jestli ne,tak to znamená, že se o něj zase budu muset postarat já. ,, Přece *škit* nemůžu jít domů".. no jo to mi nedošlo. Jeho máma by ho na místě zabila. Ani bych se jí nedivil. Povzdechl jsem si a pak zavolal bratrovi. Chvíli to jen zvonilo, až jsem si myslel že to nikdo nezvedne. Nakonec přeci jen. ,,Ahoj..hele potřeboval bych odvézt. Chanyeol se opil a já nevím jak ho vzít domů. Je totálně na mol." Vychrlil jsem na něj,a doufal, že má čas. ,,No tak dobře..kde jsi?" Zeptal se otráveně, takže jsem ho od něčeho beztak vyrušil. ,,Nooo..eheh.. víš kde je gay Bar?" Rozpačitě jsem se ho zeptal. Nejdřív se začal smát jako blázen,ale pak ze sebe vypustil. ,,Za chvíli jsem tam" a s tím hovor tipl. ,,Pff.. vidíš jaké starosti mi přiděláváš?" Zeptal jsem se  ho s povzdechem. Ani ne za deset minut už před námi stálo bratrovo auto. Otevřel jsem zadní dveře a pohodil Chanyeola na sedačky,kde hned usl. Vlezl jsem za ním a zapl pásy. ,, Promiň, že tě tak vyrušuji. Dík moc" poděkoval jsem mu,a zadíval se ven z okna. ,,V pohodě. Chanyeol byl přeci vždycky takový" řekl a začal se smát. ,, Takže předpokládám, že to rande nevyšlo?" Zeptal se,a podíval se na mě v zrcátku. ,, Ne,a nečum na mě v tom zrcátku..je to nepříjemný" napomenul jsem ho se smíchem v hlase.
.......
,Panebože Chanyeole sklapni a spi!" Křikl jsem po něm, když mi vyprávěl jeho historky, které zažil za celý život.
,,Ale Baekie ještě jsi neslyšel-"
,, Sklapni,nebo půjdeš do sklepa" zařval jsem po něm, když pořád nepřestával mluvit. ,, Hihi dobrou" popřál mi konečně na dobrou noc,a šel spát. Zkoušel jsem usnout,ale pořád jsem musel přemýšlet nad tím proč mu mamka pořád nezavolala. Vzal jsem tedy telefon,a šel do koupelny,abych nevzbudil toho ožralu. Máma to klasicky nebrala,tak jsem tedy zkusil Sanga i když se mi do toho ani trochu nechtělo. Zmáčknul jsem volat,a čekal jestli se něco bude dít. ,, Prosím" zeptal se tím jeho drsným chraplavým hlasem. Chvíli jsem přemýšlel jestli něco říct,ale pak mě přerušil jeho hlas. ,,Je tam někdo??" Zeptal se už trochu agresivně. ,,Jo.." vypadlo ze mě
,,Baekieee.. copak?" Zeptal se překvapivě mile. ,, Proč mi mamka nebere telefon??" Vyhrkl jsem na něj naštvaně. ,,Rozbil se jí.. zítra přijedeme. Dobrou" nestihl jsem nic říct, jelikož to zavěsil. Teď mi spadl kámen ze srdce. Šel jsem zpět do pokoje,zalezl do postele a hned usl.

..........
Probudily mě zvuky, které vycházely z koupelny. Vstal jsem tedy,a vyrazil ke dveřím,kde se ony zvuky rozléhaly.
Otevřel jsem dveře,a spatřil Chanyeola u záchodové mísy. ,,Kdyby jsi nechlastal, nemusel by jsi tu teď klečet." Řekl jsem mu přísně,a šel si vyčistit v klidku zuby. ,,Dnes zůstaň tady. Máma by tě vyliskala,a do školy jít takhle nemůžeš" řekl jsem mu mezi čištěním zubů. Přešel jsem zpět do pokoje,vzal si věci do školy a vyrazil se nasnídat. Za necelých deset minut jsem měl vše snězené,a proto vyrazil na autobus.

.......
,,Dobrý den třído" pozdravil nás bratr alias pan učitel,a my mu pozdrav opětovali. Nahlásili jsme mu kdo chybí, a s vyslovením jména Park Chanyeol se na mě s širokým úsměvem podíval. Nenápadný..fakt že jo.
..........
Škola utekla celkem rychle,a já už stál u své skříňky. ,, Baeku, takže dnes?" Přiřítila se ke mě Taeyon. ,,Jo.. nechceš jít hned teď po škole? Pak už asi nebudu mít moc čas" zeptal jsem se zase já.
,,Jo můžeme" souhlasila,a my se tak vydali k jezeru. Sedli jsme do trávy,a pozorovali hladinu jezírka. Povídali jsme si asi 2-3 hodiny o všem možným. V tu dobu už se začínalo celkem stmívat. (Dejme tomu, že to není blbost pls xdd) ,,Ty Baeku..celkem mě mrzí, že jsem se od sebe tak oddálili. Kdysi jsme si hodně rozuměli a tak.." řekla přičemž mi stiskl a ruku. ,,Jo to máš asi pravdu..je to celkem škoda." Odpověděl jsem a taky ji ruku stiskl. ,,Ale co bylo,to bylo" řekl jsem ji a úsměvem. Chvíli se na mě jen tak koukala, a když jsem ji pohled oplatil, ještě víc se ke mě přiblížila. S nechápavým výrazem jsem ji jen sledoval.
Pak se ke mě přiblížila ještě víc,a lehce se svými rty otřela o ty mé.

Úspěšně oznamují, že mě přijali na střední školu! 😄 Ani nevíte jakou mám radost. Teď už můžu psát opět beze stresu a strachu. Dnešní kapitola je taková o ničem, takže doufám, že ji vezmete takovou jaká je 😂
ILY!❤️

I Remember You..Kde žijí příběhy. Začni objevovat