ჩემს აპარტამენტთან გავაჩერე
ჰარი: აქ რა გვინდა?
ლილიანი: აქ მე ვცხოვრობ, ჯერ გამოვიცვლი და მერე სასამართლოში წავალთ, აქ დარჩები, თუ შემოხვალ?
ჰარი: მირჩევნია შემოვიდე
კარები გავაღე და შინ შევიპატიჟე, მაგრამ სანამ სიტყვას დავამთავრებდი უკვე სახლში იყო შესული.ჰარი: არაა საჭირო თქმა, ისედაც ისეც ისე ვგრძნობ თავს, როგორც საკუთარ სახლში, მაგრამ შენი აპარტამენტი ჩემს სახლთან შედარებით ძალიან პატარაა-ამას თავი ვინ ჰგონია, თავისი თავმაღლობით, უკვე ნერვებს მიშლის, მინდა სიფათში ვხიო და გავთიშო, მაგრამ.ლილიან საიდან ეს აზრები?!
ლილიანი:ომისმინე, არ ვაპირებ შენი სიამაყის ატანას, თუ გინდა წადი არავინ გაკავებს, ხოლო რაც შეეხება სახლს, მე სრულიად მყოფნის 200 კვადრატი, ერთი ვცხოვრობ, მართალია ჩემი ბინა არ არის საკუთარი სახლი, აქ არაა მდიდრული ავეჯი, მაგრამ აქ სიმყუდროვეა, ღია და სადა ფერები, ავეჯიც ასეთივეა, აი ესაა ჩემთვის ფუფუნება და არა მარმარილოს კიბეები, მაპატიეთ მისტერ სტაილს ყველა თქვენნაირი მილიარდელი ვერ იქნება, არიან ისეთებიც, ვისაც საცხოვრებელი ერთი ოთახიც კი არ აქვთ...
ჰარი: მე შენთვის არაფერი მიკითხავს, არც ჭკუის დარიგება მჭირდება, ახლა კი სწრაფად გამოიცვალე, რომ მალე წავიდეთ...
ოთახში შევედი, გამოვიცვალე, ჩავიცვი თეთრი, ღია, სადა პერანგი და ღია ფერის პიჯაკი და შარვალი (როგორც ფოტოზეა), თმა გავიშალე, მაკუაჟი არ გამიკეთებია, არც ვიყენებ ხოლმე, ძვირიანი და სასიამოვნო სურნელის სუნამო რამდენიმეჯერ შევიპკურე (ალბათ სწორია😂 ნუ იგივე რაც შევისხი), მისაღებში დავბრუნდი...
ჰარი: მე მეგონა ყველა ქალი მოსამზადებლად 10 წუთზე მეტს იყებებდა, დაა როგორც ვიცი ზოგადად ყველა ქალი იკეთებს მაკიაჟს
ლილიანი: პირველი, ჯერ ქალი არ ვარ, ჩვეულებრივი გოგონა ვარ, მეორე მე ქალების უმეტესობაში არ შევდივარ, მაკიაჟს არასდრის ვხმარობ, მხოლოდ მაშინ თუკი საჭიროება მოითხოვს და ჰო მესამე, არასდროს არ მჭირდება თავუს მოსაწესრიგებლად 10 წუთზე მეტი...
ჰარი: მართლაც ძალიან განსხვავებული ხარ, კარგი წავედით...
'''''''''''''''''''''''''''''''
გად ჰარის სახლშიც შევიარეთ სერიოზული სამოსი ჩაიცვა (ფოტო)...სასამართლოში მივედით და ის დავინახე, ვისი ნახვაც ახლა ძალიან მინდოდა, ჯეიკობ სტიუარტი, ადამიანი რომელმაც 16 საქმიდან ვერცერთი ვერ მომიგო და ყოველი სასამართლო სხდომა მისი გაფართოებული თვალებით სრულდება, ყოველთვის უკვირს როგორ ვუგებ, ისიც საკმაოდ ძლიერი ადვოკატი და დიპლომატია, ყველა საქმეს იგებს თუ მოწინააღმდეგედ მე არ შემხვდა, დავინახე (ფოტოზე მესამე ადამიანი) გავიღიმე, მანაც შემამჩნია და სახეზე ღიმილი შეახმა, ალბათ არ ელოდა ჩემს აქ ყოფნას, ღიმილით მივუახლოვდი, ნელ-ნელა მივდიოდი, დრამატულად, ჰაჰ ეს მიმენტი იმდენად მიყვარს...
ლილიანი: ჰეი ჯეიკობ! რა პატარაა ლონდონი, არ თქვა რომ ისევ შენ ხარ ჩვენი მოწინააღმდეგე მხარის ადვოკატი...
ჯეიკობუ: ასეა ლილიან! მაგრამ გჯეროდეს ამჯერად მე მოგიგებ
ლილიანი: კი რა თქმა უნდა მჯერა, ყველას აქვს უფლება ამ სამყაროში იმისა რომ იოცნებოს, ისეთი რაღაც რასაც რეალურად ცერასდროს შეძლებს.
ჯეიკობი: ცხოვრება სიურპრიზებითაა სავსე, შენ ისევ ისეთი სუსტი და მარტოსული გოგო ხარ, შეყვარებულიც კი არ გყოლია-პარი ჩვენგან მოშორებით იდგა, მაგრამ ჯეიკობის ნათქვამი მაინც კარგად გაიგო და წარბები მაღლა აზიდა, ესღა მაკლდა. სხვა გზა არ მრჩება, დაუფიქრებლად ვამბობ:
ლილიანი: ცდები სტიუარტ, მყავს შეყვარებული, აი ისიც-ხელი ჰარისკენ გავიშვირე, ჰარი დარწმუნებული ვარ დაიბნა,მაგრამ არ შეიმჩნია, შემოგვხედა და ჩვენსკენ წამოვიდა, აი ახლა კი დამერხა...ჰარი: გამარჯობა-ჯეიკობს ხელი ჩამოართვა-საყვარელო წავიდეთ გვეჩქარება-შუმჩნევლად ამოვისუნთქე, ჰაროლიმ წელზე ხელი შემომხვია, მეგონა საშინელი შეგრძნება იქნებოდა, მაგრამ თითქოს მესიამოვნა.
ლილიან: ჰო ჰარი წავიდეთ, გვაპატიე ჯეიკობ, არ გვცალია-და თვალი ჩავუკარი, მე და ჰარი მოვბრუნდით და გზა გავაგრძელეთლილიანი: მადლობა, მართალ ძალიან დიდი მადლობა, ნებისმიერ რამეს გავაკეთებ, თუ მოისურვებ
ჰარი: არაფრის პატარავ, ეს ადრეთუგვიან მაინც მოხდება, სურვილს კი ცოტახნით შემოვინახავ-გაიღიმა
ლილიანი: რას გულისხმობ მალე მოხდებაში
ჰარი: ოო კარგი რა, ეს მალე გაირკვევა, ახლა კი ის მითხარი შეყვარებული მართლა არასდროს არ გყოლია?
ლილიანი: არა, მოსვენე?!
ჰარი: მოიცა შენ რა არც არავისთვის გიკოცნია? ქალიშვილი ხარ?-გაუკვირდა, ვერ ვხვდები რა უკვირს
ლილიანი: სტაილს ზედმეტები მოგდის-მკაცრად ვუთხარი
ჰარი: პატარა ლილიანი პატიოსანია! ღმერთო ეს რა გავიგე, მადლობა ინფირმაციისთვის ჯეიკობს-მხიარულად ჩაიხითხითა, გავწითლდი, ზედმეტები მოსდის, შემრცხვა და მოვიღუშე, ეს მანაც შეამჩნია
ჰარი: ოუ ლილიან მაპატიე, არ ვიცოდი თუ გეწყინებოდა-ხელები გაშალა და ჩამიხუტა, ცოტახანი ასე ვიყავით, კარგი გრძნობაა, როცა ვიღაცის მკლავებში თავს მშვიდად გრძნობ, გავაანალიზე რომ ჰარია ვიყავი მიხუტებული, სწრაფად მოვშორდი მას და ლიპტისკენ დავიძარი, ჰარიც გამომყვა, ჩემი საქმეები მოვაგვარე და ისწვ მანქანიაკენ ავიღეთ გეზი, მაგრამ უცებ...😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
მოკლედ ინტრიგა, ნუუ ეს რა ინტრიგაა მაგრამ არი რა😂მადლობა ყველას ვინც კითხულობთ, თოთოეულს დიდი დიდი მადლონა გთხოვთ ერთ ვოუთს დააჭირეთ ხელი, მხოლოდ ერთს😃და რაც არ მოგწონთ დააკომენტარეთ😍😍😍მიყვარხართ💖💖💖💖
KAMU SEDANG MEMBACA
Advocate (H.S fanfiction🖤) Complited
Romansaამბავი ადამიანზე, რომელმაც ძალიან ბევრი რამ დაკარგა ცხოვრებაში და არც არაფრის შეცვლას არ აპირებს. მაგრამ გამოჩნდება ადამიანი, რომელიც ლილიანს ძალიან სძულს, მაგრამ სიძულვილიდან სიყვარულამდე ხომ ერთი ნაბიჯია....