Asta sunt eu.Numele meu este Lisa.Am 18 ani,sunt clasa a 11 a,iar pasiunea mea este muzica,instrumentul preferat fiind chitara.Și sunt tocilara liceului.
Ea este Raluca una din scorpiile liceului.Este cu un an mai mare ca mine.Pasiunea ei este pictura.
Dintr-o scorpie poate sa devina o prietena adevărată.Ea e Alexa.Este in aceeași clasă cu mine.Pasiunea ei este desenul.Este o fata de care toți își bat joc.
Ea este Eliza.Este in aceeași clasă cu mine.Pe ea o pasionează dansurile.
Ea este Alis,populara liceului.Are 18 ani și adora să își bată joc de mine.Am fost cele mai bune prietene până în clasa a 9 atunci a început să stea cu popularii.
Ea este Lena.Este in aceeași clasă cu mine.Este considerată fata timidă din liceu.La fel ca și mie îi place muzica și cântă la chitară.
Asta e gașca popularilor toți sunt in aceeași clasă și toți au 18 ani.
Alex:A fost cel mai bun prieten al meu până când i-a cunoscut și pe ceilalți.Este amuzant și este în echipă de baschet a liceului.
Eliot:S-a mutat în oraș acum 2 ani.Povestea lui este tristă pentru că părinții lui lucrează în străinătate și e mai tot timpul singur.
Cody:Un fost jucător din echipa de fotbal a liceului.Mai nou pasionat de cursele de mașini.
Luke:Jucător in echipa de fotbal a liceului.Este pasionat și de cursele de motociclete.
Și Adam căpitanul echipei de fotbal.Toate fetele vor sa fie cu el,dar niciuna nu-i pe placul lui.Este un bad boy din clasa a 11 a.
CITEȘTI
Destine Împlinite
RomanceIn aceasta poveste este vorba despre 6 fete care ajung sa fie bune prietene si care se îndrăgostesc de tipi populari din liceu. Sper sa va placa! Editările sunt făcute te AncutaAncaAde2345