Capitolul I

622 24 2
                                    

          Prima zi de liceu.Nu prea am chef de școală nici azi și nici restul anilor.
           A...da....eu sunt Lisa,am 18 ani și sunt în clasa a 11 a și sunt considerata tocilara liceului pentru că am cea mai mare medie din liceu.Imi fac prieteni greu având în vedere ca Alis, populara liceului, le spune tuturor că n-ar vrea sa stea cu tocilara liceului.
          E 6:45 așa că mă duc să îmi fac un duș.Am stat cam 20 minute in dus,dar mai am timp destul pentru a ajunge la școală.Ma imbrac in

Cobor scările și ca de obicei mă împiedic și cad

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor scările și ca de obicei mă împiedic și cad.Ma ridic și merg spre bucătărie.Imi iau un măr și mă uit la ceas.E deja 7:30  iau cheile de pe masa mă încalț și ies.
          Nu prea am companie pe acasă pt că tata lucrează în străinătate,iar mama muncește mult și abia prinde o zi libera ca să petreacă timpul cu mine.
           Am ajuns la școala și sper sa nu dau de Alis.Ma îndrept spre dulapul meu când dau peste cineva și cad.Ridic capul și văd că era Adam unul din popularii liceului.
    A:Hei,ai grijă pe unde mergi!
    Eu:S..s..s..scu..ze.spun eu balbaindu-ma
        Nu pot sa cred e prima zi și deja am dat de unul din popularii școlii.E... macar nu am dat peste Alis atunci chiar o luam la fugă și începeam să plâng.
          Anul asta am înțeles că voi avea colegi de clasa noi.
          Am ajuns in clasa și m-am așezat în ultimă banca pentru a nu fi observată de cineva.Dupa vreo 5 minute de când s-a sunat a intrat și profa alaturi de 3 fete.
     Prof:Elevi de astăzi veți avea colege noi.Fetelor va rog prezentați-vă.
      X:Buna,sunt Alexa,am 17 ani,iar pasiunea mea este desenul.
      Y:Buna,sunt Eliza,am 17 ani,iar pasiunea mea este dansul.
       Z:Buna,sunt Lara,am 18 ani și nu,nu am rămas repetenta doar că am fost dată mai târziu la școala.
       Prof:Bun... Puteți lua loc unde doriți.
          Alexa și Eliza au stat amândouă în bancă,iar Lara a venit sa stea langa mine.
       Lara: Bună!Mă numesc Lara.
       Eu: Bună!Mă numesc Lisa,dar nu cred că ai vrea sa stai cu mine.
       Lara:De ce spui asta?
       Eu: Pentru că nimeni nu vrea sa fie văzut cu tocilara liceului.Nu vreau să îți stric reputația.
       Lara:Eu nu sunt că ceilalți.Si chiar vreau sa fie prietene!
       Eu:Mă bucur că am găsit pe cineva  ca tine!
        Ora s-a terminat repede.Ma duc la dulapul meu împreună cu Lara.Aceasta mi le-a prezentat și pe Alexa și Eliza.Cand ajung la dulap cineva mă aștepta,iar acel cineva era nimeni alta decât Alis.
       Alis: Măi măi măi cine e aici.Nimeni alta decât Lisa,tocilara școli.
      Eu: Poți sa te dai?Te rog?
      Alis:Abia am inceput de ce sa plec?
        Atunci Alis îmi pune piedică și cad.Dupa ce mă ridic o vad pe Alis că vrea să mă lovească așa că aștept cu ochii închiși sa îi simt palma lovindu-mă,aștept de vreo 2 minute și nimic.Cand deschid ochii îi văd pe ei,popularii că stau in fata mea că un zid.Printre ei îl zăresc și pe El,acel El de care m-am ciocnit dimineața.

       Hei ăsta este primul capitol.Sper că va place pentru că până acum nu am mai scris carti.As fi foarte fericita sa văd că mă sustine-ti.Cred că în vreo 4 zile voi posta următorul capitol!!😘 

Destine ÎmpliniteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum