Era......Cody?Am rămas mască. Dar cred că și lui îi place de ea.A mai stat cam 30 de minute,iar după a plecat.
Dimineața
Alarma m-a trezit, anunțându-ma că am școala.Dupa ce mă întind îmi dau seama că nu sunt singura in casa,iar în momentul ăla mă panicasem.Mi-am luat din dulap o bâtă de baseball și am pornit spre locul de unde se auzea zgomotul.Zgomotul m-a adus la bucătărie stau după ușă și văd că iese cineva.Ii dau o palma,dar când se întoarce nu mai puteam de bucurie.
X:Buna Lisa!
Eu:Buna!spun și îl iau în brațe.Scuze pentru palma credeam că e un hoț.
X: Surioară știu că nu ne-am văzut de 3 luni,dar nu cred că arat a hoț.
Eu:Nu am spus că arăți a hoț Max!
Max:Deci să înțeleg că mai nou așa întâmpini tu oamenii.
Eu:Ce glumeț ești azi!Și cum merge cu Mia?
Max: Ne-am despărțit.Dar nu-i bai!Apropo......o să locuiesc cu tine!
Eu:Nu cred!!Ce bine!
Max:M-a sunat mama și a spus că e posibil sa se mute acolo și să vina in vizită.
Eu:Aaaa.....Atat cat știu că ne iubește și că nu ne-a părăsit nu sunt supărată.Si vei fi la noi la liceu?
Max:Da!In clasa a 12 A!
Nu pot sa cred!!E in clasa cu popularii!După o săptămână
Max s-a integrat foarte repede in grupul popularilor,având în vedere că el a fost și la vechiul liceu popular.
Toate fetele se uită după el,dar pe el nu îl interesează.
Orele s-au terminat,iar eu am rămas să mă plimb cu Lara.In prezent ea e cea mai buna prietenă și locuiește lângă mine.
Lara:Hai sa ți-o prezint pe sora mea Emma.S-a mutat o perioada la bunica,iar acum s-a mutat la mine.
Emma: Bună!Eu sunt Emma!Presupun că tu ești Lisa.Lara mereu vorbește de tine.
Eu:Să știi că mi-a vorbit foarte mult de tine.
Emma:Sigur o să ne înțelegem bine.Plus că sunt în clasă cu voi!
Noi:SUPER!Peste 3 zile
Yey a venit vacanta de iarna!Am decis să mergem la munte.Deja îmi pregătesc bagajul.In 30 de minute mă întâlnesc cu ceilalți.Am decis să mergem cu mașina mea fetele,iar cu mașina lui Max băieții.
Lara:Lisa!!!Mai vii?
Eu:Acum!!!
Eu m-am îmbrăcat așa:Deși e iarna la noi e foarte cald.Pana și unde mergem este extrem de cald.
După 30 minuteAm ajuns.(Poza la media)E super tare.Eu voi sta in camera cu Lara și Emma.Alexa va sta cu Eliza și Raluca.Baietii vor sta:Adam cu fratele meu și Alex,iar Cody cu Luke și Eliot.
Eu cu fetele vom sta la etajul 2,iar băieții la etajul 1.Azi e destul de cald afară.Mergem fiecare în camera lui că să ne schimbăm pentru că după ne vom juca hoții și vardiștii.
Am mers in camera și m-am îmbrăcat cuAm coborât și am început jocul eu trebuia să fug cu Lara,Max,Emma, Eliot și Cody.Cei care trebuiau să prindă erau Alexa,Eliza,Luke,Adam și Raluca.
Am inceput sa fugim în pădure pentru a ne ascunde.Dupa 10 minute observ că sunt singura,deci e clar că m-am pierdut.
Eu:Max!...Emma!.....Lara!.....Cody!..... Eliot!
Nimeni nu răspunde.Adam pov.
Am numărat din 10 in 10 până la 100.Dupa care ne-am făcut un plan care stabilește pe cine prinde fiecare.Eu am ales sa o prind pe Lisa.Am cautat-o 10 minute.M-am întors la punctul de întâlnire.Erau toți înafara de Lisa așa că am plecat toți sa o căutăm.La un moment dat am auzit pe cineva strigând apoi mi-am dat seama că strigătul era al Lisei.
Când am ajuns ea s-a speriat și a alunecat..Am prins-o exact înainte de a cădea.Lisa pov.
Mă simțeam grozav pe interior,dar nu puteam sa arăt asta,până când....
Adam:Ești drăguță când roșești.
Eu:....Am..... Mulțumesc!
Adam:Pentru?
Eu:Pentru că nu m-ai lăsat să cad și că m-ai găsit.
Adam:Daca ar fi vorba de tine as face orice pentru a te găsi.
Și iar m-am înroșit.Cand am vrut să mă ridic nu am putut.Am căzut din nou,durandu-ma glezna.In următoarea secunda Adam m-a luat în brațe.
Eu:Nu trebuia să mă iei în brațe.
Adam:Îți spun din nou.As face orice daca este vorba despre tine.
Am ajuns la cabană,iar fetele au ținut să îmi spună ceva.
Eu:Deci....cine incepe?
Toate:Eu.
Eu:.....
Toate:Tu!arătând una spre alta.
Eu:Spuneți toate de o data.
Lara:Sunt împreună cu Alex!
Eliza:Sunt impreuna cu Eliot!
Alexa:Sunt împreună cu Luke!
Toate:Aw.......
Când ies din camera îl văd pe Adam cu........
Da....scuze că vă țin în suspans.
A venit mult dorita zi de 1 Martie!❤️O primăvară frumoasă cititorii mei.Va pup 😘!Ne vedem în următorul capitol!
MaxEmma
CITEȘTI
Destine Împlinite
RomanceIn aceasta poveste este vorba despre 6 fete care ajung sa fie bune prietene si care se îndrăgostesc de tipi populari din liceu. Sper sa va placa! Editările sunt făcute te AncutaAncaAde2345