Cap 13

206 5 1
                                    

          Vlad pov.
    
     Sunt la mare..Normal că am urmarit-o pe Lisa.O iubesc foarte mult și vreau să mă căsătoresc cu ea in viitor,dar ea îl iubește pe Adam.
      Mă trezesc din gânduri și o vad pe Lisa că este îngrijită de un pescar.
      Eu:Buna ziua!Lisa ești bine?
   Lisa:Ce vrei Vlad?
      Pescar:Este iubita ta?
       Eu:Da!
    Lisa:Nu!
      Eu:Cum adică nu?
    Lisa: Mi-ai făcut viața un calvar de când ai venit.
     Pescar:Atunci te rog frumos sa pleci pt că o superi.
      I-am dat una pescarului.Lisa a început să fugă.Stiam unde vrea sa ajunga.La dragul ei iubit Adam.Am ajuns cu mașina înaintea ei că să îi pregătesc o surpriză.

      Adam pov.

    O caut pe Lisa deja de 30 de minute am întrebat toți oamenii pe care  i-am vazut, le-am arătat și o poza cu ea,dar nimeni nu știa.
     Deodată simt cum cineva încearcă să mă prindă de încheietura mâinii.Inainte de a reuși să mă imobilizeze mă feresc și mă uit la persoana care m-a atacat.Ca de obicei nu pot avea liniște pentru că  în fata mea este Vlad.
      Eu:Ce vrei?
   Vlad:Să știi că nu o să o ai pe Lisa pe vecie.
    Îmi spune acesta apoi îndreaptă o armă către mine.
       Vlad:Mergi cu mine daca nu vrei sa mori fara să îți vezi iubita.
      Fac ce spune și după cam încă 5 minute vad......
  
       Lisa pov

       Cred că merg deja de 15 minute și deja încep sa cred că m-am rătăcit,până când,in fata mea îl văd pe cel care mi-a făcut fericită,iubitul meu Adam.Alerg către el,dar deodată îl văd și pe Vlad cu un pistol îndreptat spre Adam.
      Vlad: Oprește-te daca nu vrei să plătească ceva.fac ce spune.Daca vrei să trăiască trebuie sa fii iubita mea.
  Atunci îmi vine o idee
      Eu:Eu...eu...accept sa fiu iubita ta,dar mai întâi lasă pistolul jos.
     Vlad:Bine...dar în timp ce las pistolul tu vii spre mine.
     Eu: Prea bine.
   Imediat ce Vlad lasa arma jos ii fac semn lui Adam.Acesta o ia,iar eu fug în spatele lui.
      Adam:Daca te mai apropii de ea,
jur că te omor cu mana mea.
       Și acestea fiind spuse eu cu Adam ne întoarcem la cabana pe care am închiriat-o.Le-am povestit și celorlalți și ne-am decis să ne întoarcem acasă.
       Cum am ajuns înapoi ne-am schimbat adresa că să nu mă mai urmărească pentru un timp Vlad. Bineînțeles că stăm toți în aceeași casă.(poza la media).Știu e cam mare
Acum locuim in partea orașului unde stau mai mult oamenii bogați.

      Peste 1 an

     A trecut un an,Lara,Alexa,Eliza și Emma avem 18 ani.Eu și cu Raluca avem 19.Nu am mai fost la școala timp de 3 luni după incidentul cu Vlad.Am terminat liceul,iar acum sunt la facultate.
       Mă trezesc somnoroasă din cauza soarelui care îmi intră în ochii.Ma duc să fac un duș scurt,iar după mă îmbrac cu:

Ma duc să fac un duș scurt,iar după mă îmbrac cu:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    Ies din baie,iar pe pat stătea Adam.
In acest an nu ne-am certat deloc,el și fratele meu sunt cei mai buni prieteni.
    Eu:Buna dimineața!spun eu zâmbăreață.
     Adam:Dimineața a trecut e deja 12:10.
       Eu:Stai ce?!spun uitandu-ma la ceasul de pe noptiera.Am întârziat la facultate!
      Adam:Stai... calmeaza-te.E ora 9.
       Eu:Poftim?!
      Adam: Ți-am dat ceasul cu 3 ore înainte
        Eu:De ce...?spun in așa fel încât să par supărată
       Adam:Pentru că voiam să știu că mai ai o ora până să pleci că să poți să îmi vezi surpriza.
        Eu:Ce surpriză?
      Adam:De ziua ta ți-am spus că (,) cadoul pentru tine de la mine va veni mai târziu.
      După ce imi spune îmi întinde mana.Il iau de mână și coborâm jos.Acolo vad un vas de apă și unul de mâncare pentru căței,iar langa granulele,conservele,recompensele,doau zgărzi și niște hăinuțe.
       Eu: Ce-i cu astea??întreb nedumerită.
      Acesta deschide ușa de la intrare,iar in fața ușii erau doi căței

Destine ÎmpliniteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum