Linda:Adam ai făcut o alegere foarte buna când ai decis sa fii împreună cu Lisa.Este o fata foarte respectuoasă.Din punctul meu de vedere voi copii sunteți făcuți unul pentru altul.
Adam: Vorbești serios??spune el zâmbind.
Linda:Vorbesc foarte serios.De când a apărut Lisa în viața ta te-ai schimbat mult.Esti mult mai atent la ce se întâmplă în jurul tău.Nu mai ești tipul de băiat atât de rece și distant.Iti mulțumesc că ai reușit să il faci pe Adam sa zâmbească mai mult.
Eu:Nu l-am schimbat eu.El a reușit să se schimbe de la sine.A avut și sprijinul meu,dar și sprijinul părinților care îl iubesc și vor să îl vadă fericit.
După aceea am plecat acasă.
Mi-am făcut un duș scurt m-am schimbat in pijamale.Cand am intrat în camera l-am văzut pe Adam deja în pat mă aștepta.Dimineața
M-am trezit de către alama mea enervantă.Azi este sâmbătă.M-am dus la baie și am făcut un duș de vreo 15 minute,dar când am vrut să mă îmbrac am observat că nu mi-am adus hainele, așa că mi-am luat halatul de baie pe mine și m-am dus în camera m-am schimbat cu o pereche de blugi rupți un pic mulati pe corp și un top.
Am coborât în bucătărie că să mănânc ceva,iar atunci mi-a venit ideea să fac clătite pentru toți.
După ce am terminat de făcut și ultima clătită se auzeau niste bubuituri de la etaj care coborau până la parter,de zici că erau lupte sumo.
Eliza:Ce
Alexa:Miroase
Emma: Așa
Lena:Bine?
Eliot:Miroase
Alex:A...
Cody:Cla
Luke:Ti
Max: Clătite!!
Toți în cor:Ura!!Ești preferata noastră
Eu:Hey! Mâncați când învățați să stați la masa și să așteptați.
Toți s-au oprit.S-au așezat la masă fiecare la locul lui și au așteptat să le aduc fiecăruia farfuria cu clatite.
Am pus topingul de ciocolată și le-am adus și fiecăruia câte un pahar cu suc de portocale.
Nu i-am întrebat de Adam,am presupus că este la firmă.
Se face ora când trebuie sa merg la facultate.M-am îmbrăcat cu:Și am plecat.
După ce am terminat la facultate am scos cățeii in parc.Dupa ce trec 30 de minute de plimbare prin parc plec spre casa.Cateii i-am lăsat în curte să se mai joace,iar eu m-am dus în camera mea.Pe scări îmi vine in minte faptul că nu l-am văzut azi pe Adam deloc.
Ajunsă în camera mă duc să îmi fac un duș de 10 minute,iar când intru in cameră pe pat un bilet."Draga mea iubita,
Suntem împreună de când erai in clasa a 11 a și sunt fericit că am putut trece peste orice obstacol împreună.
Ți-am pregătit o mica surpriza.Pentru că m-ai făcut cel mai fericit om și cu ajutorul tau l-ai readus pe zâmbărețul Adam.
Îmbrăcate cu hainele din dulap.
Primul bilet este sub salcia unde stai când ești tristă.
Cu drag,al tău, Adam"M-am uitat in dulap,iar înăuntru era doaro rochie.M-am îmbrăcat cu ea și m-am încălțat cu perechea de pantofi care era tot in dulap.
Apoi citesc pe spate "P.S. să îți aranjezi parul."
După ce citesc mă duc la oglinda și îmi aranjez parul asaNu e prea elegant,dar am ales ceva mai simplu.
Cobor la parter și nu vad pe nimeni in casa.Ies din casă și merg la salcia unde stau când sunt tristă.Acolo dau peste inca un bilet.
"Știu că te chinui,dar nu este greu mergi la magazinul cu prăjiturile tale preferate.Vanzatoarea îți va da un indiciu despre locul unde sunt.Te pup,Adam"
Fac ce scrie pe bilet,iar după 3 minute ajung la magazin.Vanzatoarea aparent mă aștepta.Mi-a dat biletul și am început să-l citesc
"Îți spun atât:Te aștept în inima pădurii.
Cu drag,al tău Adam.
Eu: Mulțumesc pentru bilet!
Ea:Cu plăcere!Ai mare noroc că l-ai întâlnit pe el.Ar face orice pentru tine.
Mi-am luat rămas bun și am pornit spre inima pădurii.
Îl văd pe Adam care mă aștepta.
Adam: Arăți....incredibil!!
Eu:Merci!Acum care e surpriza?
Adam:E puțin mai incolo,dar va trebui sa te leg la ochi.
Eu:Offf......bine
M-am legat la ochi apoi am mai mers puțin și mi-a spus:
Adam:Poți să te dezlegi!
M-am dezlegat la ochi și nu mi-a venit sa cred ce văd.....Hey!Știu că nu am mai postat și știu că poate e scurt capitolul dar nu prea am avut timp.Va urez o vacanță plăcută și ne revedem in capitolul următor!😘😘
CITEȘTI
Destine Împlinite
RomanceIn aceasta poveste este vorba despre 6 fete care ajung sa fie bune prietene si care se îndrăgostesc de tipi populari din liceu. Sper sa va placa! Editările sunt făcute te AncutaAncaAde2345