Cap 3

464 15 1
                                    

        Din perspectiva Lisei:
    
     Petrecerea a început la 21:00,acum ceasul este 00:30 și lumea a inceput să plece,până am rămas eu cel 3 prietene ale mele, băieții și târfa de Alis cu Raluca.
    Alex:Deci.......jucam ceva că mă plictisesc ?
    Eliot:Ce ziceți de adevăr sau provocare?
     Alis:Ar fi o idee foarte buna!Tu ce zici iubitule?spune cu vocea ei pițigăiată,uitandu-se la Adam
     Adam: Ți-am spus de nu știu câte ori că nu sunt iubitul tău
      Ne-am așezat toți pe covorul moale și am dat drumul la joc.
     Alex:Alexa ce alegi?
     Alexa:Provocare!
    Alex:Te provoc să îți dai bluza jos!A da și fără refuzuri!
       Alexa a îndeplinit provocarea,iar Alex a continuat până a venit rândul lui Adam.
       Alex:Adam ce alegi?
       Adam:Provocare,normaaalll!
      Alex:Te provoc să săruți o fata pe care vrei din camera asta!
        Ce?Nu cred!!Ce provocare tâmpită!Sigur o alege pe Alis
      Conștiința:Fa proasto fa ceva!Sărută-l,spune-i că îl placi fa ceva până nu o să regreți!
       Se poate sa nu apari la momente din astea?
       Înainte ca Adam să spună pe cine vrea să sărute,târfa de Alis îl sărută. Când își dă seama ce face Alis rupe sărutul și se uită la mine.Intrebarea este de ce mă simt așa,.... așa supărată
     Alex:Până la urma ai sărutat o fata......deci provocare îndeplinită.
    Eu:deci Alex ce alegi?
    Alex:Provocare
   Eu:Te provoc sa o săruți pe Lara.
      În următoarea secunda și-a lipit buzele de ale Larei.Dupa ce s-au desprins din sărut amândoi au mimat un "Mulțumesc"
     
        Dimineața
  
    Bip..bip..bip..
         Sonerie handicapată!Mă trezesc buimacă și îmi aduc aminte de cele întâmplate ieri.Dupa 5 minute de meditat mă uit la ceas și văd că e 7:10,deci trebuie să mă grăbesc pentru că începe școala.
        Mă duc și îmi fac un dus de 10 minute,apoi mă îmbrac in

        Mă duc și îmi fac un dus de 10 minute,apoi mă îmbrac in

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și cobor.Ma duc in garaj să îmi iau mașina din garaj,cadoul de la mama drept îmi pare rău că nu mai stam așa mult împreună.

Ma duc in garaj să îmi iau mașina din garaj,cadoul de la mama drept îmi pare rău că nu mai stam așa mult împreună

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

      In 10 minute ajung la școala,iar toată lumea se uita sa vadă cine conduce mașina.Toti au rămas cu gura căscată când m-au văzut,până și popularii erau uimiți.
     Intru in școala mă duc la dulap îmi iau cărțile și merg sa le caut pe fete pentru că nu am vorbit cu ele de când m-am trezit.
      Am ajuns in clasa și le-am văzut pe fete.Ciudat.....Alexa avea un cadou. Stai.....ce??!!Cum am putut sa uit că azi e ziua Alexei??
     Conștiința:Pai daca te gândești mereu la bad boy-ul școlii.......cred și eu că ai uitat!
      Mai taci dracu'.Nu mă gândesc numai la el.
      Conștiința:Siiiiiiggggggguuurrrr..... că nu(sarcasm)
      Se poate sa nu apari in momente de genul?
       Eu:La mulți ani Alexa!!
      Alexa:Mersi!Auzi sâmbătă dau party de ziua mea!Poți să vii?
      Eu:Sigur că da!La ce ora?
      Alexa:La 9:30!
      Eu:Ok!
       Ora de istorie a trecut super greu.Avand in vedere schimbarea mea de când au venit fetele.Nu mă m-ai îmbrac că bunica,merg la mai multe petreceri și nu învăț cat sa iau notele 8,9 și 10.
        Orele s-au terminat,iar eu și fetele am plecat spre mall.
        Mi-am cumpărat

Destine ÎmpliniteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum