Era VLAD?!
Conștiința:Cum e posibil?!
Nu știu ultima data l-am văzut înainte de a ne muta.
Vlad a fost cel mai bun prieten până să mă mut.Ne înțelegeam bine,dar după a venit mutarea,el a spus că mă place mai mult că pe o prietenă.El pentru mine nu e decât un prieten.
Vlad:Lisa ce mă bucur să te văd !spune și vine să mă ia în brațe dar nu îl las.Ma bucur că te-am găsit încă mai am o șansă să fii iubita mea.
Deja văd că lui Adam nu ii convine deloc.
Eu:Vlad....eu am un iubit.
Vlad:Dar cum rămâne cu noi doi.
Eu:Nu exista noi doi!spun și îl iau de mana pe Adam și mergem la cabană.Dimineața
Aseară ne-am făcut bagajele pentru că azi vom pleca.Sambata viitoare este balul liceului.
Îmi fac rutina și mă îmbrac cuPe drum am vorbit.Le-am spus fetelor că sunt împreună cu Adam,iar ele au sărit în sus de bucurie.
Ajunsă acasă când am deschis ușa nu mi-a venit sa cred.Mama,tata și cu max au strigat.
Toți:Surpriza!
Eu:Mama,tata!M abucur așa de mult că sunteți aici.
Mama:Mai sunt 2 săptămâni până la ziua ta,iar în seara asta ai balul!Cum sa nu venim?
Tata:Ar trebui sa îi mulțumesti și lui Max!El ne-a ajutat.
Eu:Max...ești cel mai bun frate!spun și îl îmbrățișez.
După ce am vorbit cu părinții mei am urcat în camera mea și le-am sunat pe fete.
Convorbire telEu:Ce faceți?
Ele:Bine!Tu ce faci?
Eu:Bine...Mă gândeam cu ce să mă îmbrac la bal dar nu am nimic elegant. Vreau ceva nou
Ele:Hai sa mergem la mall!
Eu:Ne vedem in 10 minute in fata la mine!
Conversație încheiataDupă 10 minute au ajuns fetele. Am luat mașina mea și am plecat spre mall.
După vreo 2 ore ne-am luat și rochiile
Eu
CITEȘTI
Destine Împlinite
RomanceIn aceasta poveste este vorba despre 6 fete care ajung sa fie bune prietene si care se îndrăgostesc de tipi populari din liceu. Sper sa va placa! Editările sunt făcute te AncutaAncaAde2345