Nu pot sa cred ce vad.Iubitul meu peste târfa școlii.
Eu:Te urăsc!!! Nu mă mai caută. Din momentul asta relația noastră s-a terminat!!
Adam povAud vocea iubitei mele și mă trezesc din transa in care eram.Stai de ce stau peste curva școlii?
Conștiința:Bai boule ai fost drogat.
Doamne ce prost sunt.Trebuie să îi explic totul Lisei.
Lara pov.O vad pe Lisa ieșind din camera ei plângând,apoi îl văd pe Adam și pe.....CURVA.Ma duc spre Adam.
Eu:Ce i-ai făcut?
Adam:Lara, te rog crede-mă......am fost drogat!
Eu:Cine te-a drogat?Și m-ai important cine ar vrea sa te drogheze?
Adam:Pai ultimul pe care l-am văzut înainte de a vorbi cu Lisa și a pleca a fost......V....L....A....D!spune foarte nervos
Eu:Adam.....te cred!se uita mirat la mine.Te cred pentru că Vlad acum e obsedat de Lisa.
Mergem afară și o căutăm pe Lisa. Eu am mers într-o parte,iar Adam in cealaltă parte.
Adam pov.O caut de 10 minute.Cum merg mai mult spre un bloc din zona aud un țipăt de fata.Vad o silueta foarte cunoscută.Era.....Lisa și.......V....V...Vlad incerca sa o violeze.Ma duc spre ei și îi dau un pumn in burta.Il bat destul de bine și mă duc la Lisa.Plangea foarte tare.Era foarte speriată.Am luat-o în brațe și am plecat acasă.Petrecerea se terminase toată lumea plecase.Max și ceilalți se apropie de noi.
Ei:Ce s-a întamplat?
Eu:In primul rand nu mai țipați.In al doilea rând.....Am gasit-o intre două blocuri.Vlad incerca sa o violeze,dar am ajuns la timp.
Peste 2 săptămâniLisa pov
Au trecut 2 săptămâni de la incidentul cu Vlad.In acest timp am aflat ce s-a întamplat cu adevărat.M-am împăcat cu Adam.Sunt foarte fericită.
Max povToate relele au trecut,dar eu nu am vorbit cu surioara mea despre un lucru foarte important.Le-am promis părinților ca o să îi spun.Dar încă nu e momentul.
Lara pov
Sunt 3 zile de când m-am despărțit de Alex.Ce a făcut?Era peste Larisa sora târfei de Alis.In fiecare zi mă caută îmi dădea în jur de 45 de mesaje și mă sună de vreo 35 de ori.Imi lasă cadouri la ușă casei.Ma gândesc că poate era beat și nu știa ce face.O să vorbesc cu Lisa.
Lisa povMă schimb în ceva lejer pentru că afară e chiar cald.
Aud soneria si mă duc să deschid ușa.Era prietena mea de o viata,
Lara,dar era cam îngândurată.Am mers in camera mea și a început să îmi povestească despre ea și Alex.
Lara:Deci??... să-l iert?
Eu:Uite,eu zic să îl ierți a făcut atâtea că să îți dovedească că te iubește.Dar cel mai bine ar fi să îți asculți inima.Lara pov
Am plecat de la Lisa și m-am dus spre parc.Il vad pe Alex.....el se îndrepta spre casa mea.Atunci am decis să îmi ascult inima.Asa că am fugit spre el,îl îmbrățișez și îl sărut.
Alex:Mi-a fost așa dor de tine.
Promit că nu se va mai întâmpla.Am fost cel mai mare prost.Am băut prea mult.
Eu:Totul a trecut.Trebuia să am mai multă încredere în tine.Te iubesc și mereu te-am iubit!
Alex:Și eu te iubesc.Lisa pov
După ce a plecat Lara m-am mai uitat pe telefon,iar după am inceput să mă uit la "Jurnalele vampirilor" unul din cele mai faine seriale.Dupa ce mă uit la vreo 3 episoade intra fratimiu in camera.
Max:Lisa trebuie să îți spun ceva.
Eu:Max......ce s-a întamplat??
Max:Pai vezi tu......Hey dragilor mei cititori!Ce credeți că îi va spune Max Lisei?Veți vedea în următorul capitol.
Apropo îmi pare rău că nu postez des dar nu prea am timp.Dar va mulțumesc că mă susțineți.
CITEȘTI
Destine Împlinite
RomanceIn aceasta poveste este vorba despre 6 fete care ajung sa fie bune prietene si care se îndrăgostesc de tipi populari din liceu. Sper sa va placa! Editările sunt făcute te AncutaAncaAde2345