In fața mea era Vlad cu un buchet de trandafiri.
Eu:Ce cauți aici Vlad?
Vlad:Cum adică ce caut?O caut pe iubirea vieții mele.
Eu:Vlad ți-am spus nu te iubesc că pe un iubit ci doar că pe un fost prieten.
Vlad:Ce vrei sa zici cu "fost prieten"?
Eu:Vlad te rog uită de mine.
Acestea fiind spuse plec.Peste câteva minute eu cu Lara ajungem la mall.Ii povestesc că îmi trebuie o rochie pentru că urmează să îi cunosc părinții lui Adam.
Lara:Deci spui că Vlad te place?
Eu:Nu numai că mă place pare obsedat acum.
Lara:In locul tau aș avea mare grija cu Vlad.Cu obsesia asta cine știe de ce este în stare.
Eu:Ai dreptate.
După încă 30 minute mi-am cumpărat o rochieEste ora 16.Mai am 2 ore să mă pregătesc.Ma duc să îmi fac un duș.Parul mi-l fac
Iar pantofii
Da știu.Deobicei eu nu mă îmbrac și nu mă încalț așa,dar acum sunt o altă eu plus că vreau sa dau o impresie bună.
A ajuns și Adam.Am plecat spre restaurantul părinților săi.
Adam:Stai liniștită sunt sigur că le vei plăcea.
Nici nu observasem că tremuram.
Am ajuns la restaurant.Am intrat,iar o fata cam de vârsta noastră poate cu un an mai mare ne întâmpină.
Ea:Masa d-voastră domnule Adam.spune și îi face cu ochiul.
Adam:Mersi Selena a și apropo nu te mai da la mine!
Selena:Da domnule!
Au apărut și părinții lui.Am stat cam 2 ore.2 ore in care am vorbit și ne-am cunoscut mai bine.Dupa mă dus la o plimbare in parc.Ne-am oprit în fața unui lac.
Adam: Ți-a mai spus cineva cat de frumoasa ești în lumina lunii?
Eu:Da
Adam:Pe bune?Cine?Îl fac praf!
Eu:Tu prostuțule!spun și mă sărută.Dimineața
Mă trezesc din cauza soarelui ce îmi invada camera.Imi fac rutina și mă îmbrac cu
Pentru că e cam răcoare.Ma duc jos și văd că nu s-a trezit Max așa că mă duc la bucătărie iau o tigaie și o lingura și mă duc tiptil in camera fratelui meu și încep să dau cu lingura in tigaie.
Max:Unde arde?Ce drq faci?!
Eu:Am vrut sa te trezesc într-un mod mai special.
Vrea sa vina după mine,dar ies din camera și închid ușa.O iau pe Maia si plec spre parcul de căței.
Eu:Maia vrei sa te joci cu mingea?Du-te și ia-o!
Arunc mingea,iar Maia se duce dupa ea.Astept in jur de 5 minute,iar Maia nu mai vine.Ma duc spre partea unde am aruncat mingea și apoi vad un băiat cum vrea sa ia un cățel.Stai aia e.......Maia.....iar băiatul....este....
Vlad?!
Eu :Maia!!
Maia vine repede la mine,iar după ea vine și Vlad.O iau pe Maia in brațe.
Vlad:Buna frumoasa mea!
Eu:Vlad lasă-mă în pace.
Se apropie de mine că să mă sărute in timp ce mă dădeam mai înapoi o ia pe Maia din brațele mele și mă ține de mâini.Strig cat de tare pot,iar atunci cineva îi dă un pumn in burta.Era Adam.
Eu:A...A...Adam!spun eu plângând
Adam:Gata, liniștește-te!
O iau pe Maia și mergem spre casă.
Când intrăm Max vine spre noi cu zâmbetul pe buze până când vede că am plâns,iar fata lui devine foarte furioasa.
Max:Ce s-a întamplat?
Adam:Vlad......
Max:Ce i-a făcut?
Adam:A vrut sa o ia cu el
Max:Nu știu cum să îți mulțumesc pentru faptul că nu l-ai lăsat să se apropie de Lisa.
Adam:Stai calm.Tipul e obsedat de ea.O urmărește la fiecare pas.
Max:Mai bine securizam casa.
Mă duc în camera,dau drumul la televizor pe desene și mănânc înghețată,chiar daca nu este vremea foarte buna.
Peste 2 luniAu trecut 2 lunii de când sunt cu Adam.E foarte dulce,se comporta foarte frumos cu mine.De ziua mea mi-a dat un colier foarte frumos.In timpul asta am mai fost oprită de câteva ori de Vlad,dar Adam era lângă mine,deci nu putea să îmi ceva.
Max:Surioară trebuie sa îți spun ceva....spune el aproape începând să plângă
Eu:Ce s-a întamplat?
Max:Mama și tata au m...m...mu...rit
Am inceput să plâng.L-am sunat pe Adam și i-am spus ce s-a întamplat.A venit la noi și m-a îmbrățișat.Eu plângeam in brațele lui în timp ce Max stătea cu Emma.După 2 săptămâni
Au trecut 2 săptămâni de la înmormântare.Incet,încet încep să îmi revin.Poimaine este ziua lui Adam.asa că mă pregătesc să mă duc să îi iau un cadou.
Mă îmbrac cuAjunsă în mall de 3 ore caut ceva.Am găsit cadoul perfect i-am luat jumătate de inima pe care scrie "I lo",iar pe jumătatea mea de inima scrie "ve you".
Vinerea a trecut repede,iar azi e ziua iubitului meu.Toata ziua am stat cu el până erau gata decorațiunile de acasă.Inainte că el să ajungă m-am schimbat inCând a ajuns era foarte surprins.Dupa aproximativ 1 ora el plecase până sus.Mi se părea că se comporta ciudat deși a băut doar apa.
Plecase de 20 de minute sus.M-am dus după el,iar când deschid ușa camerei mele el era cu..........
CITEȘTI
Destine Împlinite
RomanceIn aceasta poveste este vorba despre 6 fete care ajung sa fie bune prietene si care se îndrăgostesc de tipi populari din liceu. Sper sa va placa! Editările sunt făcute te AncutaAncaAde2345