Cap 5

416 15 0
                                    

       Era nimeni altul decât Adam.De ce când merg undeva apare și el?
        Adam:Hey fetelor!
         Noi:Hey!Ce faceți?
        Adam:Pai ne-am gândit să venim la piscină.Ce coincidență nu?
        Eu:Da....O coincidență cam mare!In fine.Ne mai vedem pa!
        Băieții:Pa!!
       După 3 ore
    Am rămas doar eu cu Raluca,așa că am venit la mine.Ne-am cunoscut mai bine și am ajuns la concluzia că vom fi prietene bune.
     Ralu:Poti pastra un secret?
     Eu:Sigur!Despre ce e vorba?
     Ralu:Pai...... îl.......plac pe A..dam!
     Eu:A.....
     Ralu:Am văzut că va înțelegeți și ma gândeam că poate poți pune o vorba buna despre mine sau sa afli ce crede despre mine.
      Eu:Da...sigur!
       Nu pot să cred că îl place.
    Conștiința:Tu chiar vrei sa îi ajuți să fie împreună?
      Pai........nu știu.Totusi voi vorbi cu el despre ea.
      Dimineata

    Mă trezesc din cauză ceasului și a razelor soarelui ce îmi invadau camera.Dupa ce mă întind puțin îmi dau seama că e luni și că am școala. Yupii!Mă duc să îmi fac un dus iar după mă îmbrac cu

 Yupii!Mă duc să îmi fac un dus iar după mă îmbrac cu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   

   

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    Cobor la bucătărie și văd un bilet de la mama        "Scumpo,eu a trebuit sa plec în Germania  cu serviciul îți voi pune bani pe card zilnic și să știi că vor mai veni și noii vecini

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


    Cobor la bucătărie și văd un bilet de la mama
        "Scumpo,eu a trebuit sa plec în Germania  cu serviciul îți voi pune bani pe card zilnic și să știi că vor mai veni și noii vecini.Au un băiat de vârstă  cu tine și le-am spus că vei merge cu el la școala dimineața asta!
         Te pup!Cu drag mama!"
     Super mă întreb cine e noul vecin. Sigur e unul din tipii aia fitosi sau antisocial.
      Iau cheile de la mașină,un măr că să mănânc și aud soneria.Ma duc deschid ușa iar in fata mea este nimeni altul decât Adam.Pe bune acum,îl văd peste tot acum mai trebuia să se mute și lângă casă mea.
     Adam:Bu.......Lisa?
      Eu:Adam?Tu ești noul meu vecin?
     Adam:Aparent da!Deci mergem cu mașina mea sau a ta?
      Eu:Mergem cu a mea!
        Am urcat în mașină.Tot drumul a fost tăcut.
     În pauza mare la școala
 
   Lara pov.
 
   Sunt oficial împreună cu Alex.Vreau să le zic fetelor pentru că dacă află în alt mod,nu vreau sa se supere pe mine.

  Alexa pov.

Astăzi se împlinește o săptămână de când sunt cu Luke.Suntem foarte fericiți amândoi.Va trebui sa le spun fetelor.

  Eliza pov.

Azi sunt 3 zile de când sunt împreună cu Eliot.Ne-am hotărât să vorbim și cu ceilalți pentru că nu suport să țin un secret față de prietenele mele.

  Eliza,Alexa și Lara gândesc

   Le voi spune în vacanța la munte.

    Lisa pov

  Am ajuns la școala,iar când am ieșit din mașină toată lumea se uita la noi. Fetele se uitau cu ura la mine.Dar ce cred astea?Doar nu sunt împreună cu el.
   Conștiința:Pai tu ce ai crede daca ai vedea popularul cu tocilara?
    Tu mai taci.Unde erai când am avut nevoie de tine la ziua Larei?
   
     După ore

  Am plecat acasă și bineînțeles că a trebuit sa plec cu Adam.Ajunsa acasă îmi sună telefonul.
    Eu:Alo?
    Mama:Buna scumpo!Cum te înțelegi cu Adam?
   Eu:Buna mama!Ne înțelegem bine!Mama îmi e dor de tine!
   Mama:Draga îmi pare rău că sunt mai mereu plecată!Și mie de tine!
   Eu:Stai liniștită mama! M-am obișnuit
   Mama:Chiar nu ești supărată?
   Eu:Nu!Mama trebuie sa lucrez la ceva cu Lara!Pa😘
   Mama:Bine!Te pup pa!
 
   Nu trebuie sa lucrez la nimic cu Lara doar am vrut sa scap de un interogatoriu.
  Parcă viata mea e mult prea liniștita.
Sigur se va întâmpla ceva rău cândva.Ma bucur că Alis a plecat in vacanță în Bulgaria.
    Mă duc și mă schimb cu

și pornesc la alergat din spate aud cum cineva se tot apropie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

și pornesc la alergat din spate aud cum cineva se tot apropie.Cand vreau să mă uit sa vad cine e mă împiedic.Astept să fac contact cu pământul,dar nu simt nimic.Cand mă uit Adam mă ținea de mână că să nu cad.
     Eu:Mersi!
    Adam:N-ai pentru ce!Vrei sa alergam împreună?
     Eu:Sigur!
     După câteva minute bune de alergat și de liniște sparg tăcerea.
      Eu:Pot sa te întreb ceva?Și sper că întrebarea mea nu o să te deranjeze
     Adam:Sigur!
      Eu:Pai......voiam să te întreb ce simți pentru Raluca.
     Adam: Adică?
     Eu:O placi?
     Adam:Nu o plac in sensul ăla.O plac că pe o soră.Dar în alt sens nu.Dar tu...
Placi pe cineva....cum ar fi Cody?
      Eu:Ce?!Nuuu.Nu as putea sa îl plac e că un frate pentru mine.
      Adam:Aha.Cred că ar trebui sa ne întoarcem se face târziu.
      Eu:Ai dreptate!
      Am ajuns acasă și am vorbit cu Ralu,când a auzit ce a spus despre ea s-a întristat,dar după a zis că oricum place pe altcineva.Acel cineva era.....

Destine ÎmpliniteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum