"Avancy sakinleş. Yoksa kendine zarar vereceksin."
Avancy'nin yüzü söyledikleri karşısında gerilirken, Leo'nun yüzünde sıkılgan bir ifade vardı. Her ne kadar karısının gücü artmış olsa da, kendi gücüyle boş ölçüşemezdi.
"Seni öldüreceğim!"
Avancy'nin fısıldayarak söylediği cümle etrafa yayılırken, Leo'nun yüzünde bir gülümseme oluştu. Uzun zamandır savaşmıyordu. Karısını çok sevse de, gücünü test etmek için istekliydi.
"Avancy, bunu yapamazsın. Hem beni seviyorsun, hemde gücün buna yetmez."
"Bir kadının öfkesiyle başaramayacağı şey yoktur. Onu sakinleştirmen gerekirken, sen daha fazla öfkelendiriyorsun. Ölmek istiyorsan bana söyleyebilirdin."
Ses böyle söylediği anda Leo kendisini saran tehlike hissiyle yer değiştirdi. İyi ki bunu yapmıştı. Çünkü bir saniye geç kalsaydı, dumandan çıkan siyah metaller vücudunu delik deşik edecekti.
"Bu haksızlık! Sen dumanı kontrol edebiliyorsun. Ben sadece basit bir Efsungerim!"
Leo yakınsa da, aslında dalga geçtiği yüzündeki gülümsemeden anlaşılıyordu.
"Avancy gerçekten bana rakip olacak kadar iyi değilsin. Hem sen istesen de, sana zarar verecek herhangi bir harekette bulunmayacağımı biliyorsun. Oturup konuşsak?"
İşte bu sözler onun neredeyse ölmesine neden olacak dehşetin kilitlerini kırmıştı. Avancy fıttırmış gibi kükredi ve etrafı saran tüm karanlık duman bir anda Leo'ya akın ettiğinde Leo tepki vermeyi başaramadı. Çünkü onunda içinde bulunduğu karanlık duman bir anda kendisinin hareket etmesini engellerken, yoğun karanlık duman tabakası etrafını sarıyor kendisini resmen bir kozaya hapsediyordu. Leo elini savurduğunda oluşan hava dalgası karanlık dumana en ufak bir etki bile yapamamıştı. Her saniye geçerken, Karanlık duman kendisini sanki bir kütlesi varmış gibi yavaşça sıkarken artık gücünü kullanması gerektiğini biliyordu.
Bunu saklama nedeni Avancy'nin kendisine hayran olmasıydı. Yani Kör Büyücüye. Hain Prense.
Havaya emir verdiği anda etrafında koruyucu bir kalkan gibi çevrelendi. Karanlık duman bu katmanı geçmeye çalışırken, Leo'nun keskin sesi gökyüzünde yankılandı.
''DAĞIL!''
Uzun zamandır Elçi evrimini kullanmıyordu. Çünkü bu resmen bir hile gibiydi. Karanlık Duman aldığı emirle birlikte bir anda yok olurken, kendisine hala karanlık gözlerle bakan Avancy durumun farkına varmamıştı bile. Sanki mantığını kaybetmiş gibi dururken, Leo'nun gözleri öfke saçıyordu. Kendisini tutsa da, kimsenin onu öldürmesine izin veremezdi. Fakat karşısında düşmanı yoktu. Kızdırdığı karısı vardı ki, Avancy'nin bu kadar tehlikeli birisi olacağını hiç düşünmezdi.
Elini kaldırdığı anda Avancy'nin ayakları toprak tarafından sarılırken,
''Uzun zamandır büyülerimi kullanmamıştım. Avancy sakinleş ve konuşalım. Yoksa senden ayrılmak zorundayım.''
Gözleri öfke saçsa da, mantığını kaybetmemişti. Burada büyü kullanması geriye kalan Büyücülerin dikkatini yakın zamanda çekeceğini biliyordu. Bundan dolayı Avancy'i ya kendine getirmeliydi. Ya da Şeytan İmparatorluğundan bir süre uzaklaşmalıydı. Avancy ise hala karanlık gözlerle kendisine bakıyordu. Tek bir kelime bile etmemişti ki, Leo'nun onunla şuan konuşması için herhangi bir yolu yoktu. Elini ona doğru kaldırdı ve hafifçe kendisine çektiğinde, karısının gözleri kapanırken vücudu geriye düştü.
''Öldürdün mü?''
Leo kulağına gelen fısıltıyla birlikte boğazına dayanılan kılıcı tutan ele baktı. Parmaklarında duran efsunlar kendi eseriydi ki, bu eli zaten bir çok kez görmüştü.
''Tabii ki de hayır. Her ne kadar Hain olsam da, kendi karımı öldürecek kadar aptal değilim. Sadece bayılmasını sağladım ki, kontrolünü geri kazansın. Fakat uyandığında beni göremeyecek, en azından Veliaht Turnuvasına kadar.''
Açıklamasıyla birlikte kılıç boğazından uzaklaşırken, Xia Demon kızının yanına gitti. Kalbinin attığını teyit ettiğindeyse, onu kucağına aldı ve
''Ne demek istiyorsun?''
Damadına bu soruyu sorarken bir kaşı havaya kalkmıştı.
''Oldukça basit. Büyü kullanmamamın sebebi Büyücülerin dikkatini çekmek istememem. Fakat Avancy'i durdurmak için basit Efsungerliğim ve savaşçılığım herhangi bir işe yaramadığı için Büyücülüğümü devreye sokmam gerekti. Buda Büyücülerin burada ki büyü yapıldığına dair hislerini uyandırdı ve çoktan buraya gelmek için harekete geçtiler. 4 aylığına Şeytan Kulesine gittiğimi söyleyin. Bu sayede kimse benden şüphelenmeyeceği gibi size de bela olmayacaklardır. Merak etmeyin Turnuvaya 1 hafta kala saraya geleceğim. Bakalım benim yerime gelen veliaht nasılmış.''
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elçi 1-2
FantasyElçi 3 adlı kitabıma davetlisiniz. https://www.wattpad.com/555480360-elçi-3-bölüm-1 Leo Clast, iki farklı kadere sahipken hangisini seçecek? Aydınlığı mı? Karanlığı mı? İşte bu seçiminde iki farklı usta ona yol gösterecek ve dünyanın geleceğine kara...