2K: Bölüm 96

4.9K 396 13
                                    

"Demircilik... Ne zaman ortaya çıktığı bilinmese de, her zaman zeki canlıların ihtiyaçları olduğu kesin. Demirci kavramı aslında eski zamanlarda insanlığın en sağlam olarak bildikleri madeni işlemesi ve zamanla bu madeni işleyenlere verilen ad ve yaptıkları işlerin genel tabiridir. Demir madeni ile bir çağ bile kapanmıştır. Sana bunu anlatmam gerekli olduğu için beni iyi dinle. Ortak evren denilen yerde bizim ırkımız var olmasa da, insan ırkı hee zaman vardı. Üç aşamada gelişseler de, en son gelişen aşama günümüzde varlığını sürdüren ve ortak evrene en çok zarar veren ırktır. Hatta bu ırk kendi arasında bile amaçsız bir öldürme sistemini benimsemiş ve kabul etmiştir. Büyük bir kıtada batıdaki zor yaşam koşullarından sıkılan ve doğuda ki medeniyetlerin ününü ve zenginliğini duyan kalabalık kavimler, bilinen çağdan önce 1200 yılında büyük bir göç hareketine başladı. Bu harekette bir çok şehir ve büyük imparatorluklar yok oldu. Bu imparatorluklar bulundukları bölgede birbirleri ile sürekli mücadele eden ve kendi bölgelerinde rakipleri bulunmayanlardı. Fakat düzensiz olarak ilerleyen kavimleri nasıl durduramadılar? Bu soru aklına gelmiştir. Sorunun cevabı ise oldukça basit. İmparatorluklar tunç diye bilinen bakır ve kalayın birleşiminden oluşan bronz silahlara sahipken, bu kavimler demiri işlemeyi çoktan öğrenmişler ve bunu kullanmaya başlamışlardı. Bundan dolayı bu imparatorlukları yok ettiler. Elbette bir süre sonra büyük bir imparatorluk onu durdursa da, bunu coğrafi şartları akıllıca kullanarak yapmışlardı.''

Leo bunu neden dinlediğini bilmese de, Samira'ya karşı çıkmak gibi bir düşüncesi yoktu. Çünkü az önce resmen canlı kılıçlar yarattığını görmüştü ki, böyle bir yeteneğe sahip olan bir kişinin yaptığı her şeyin bir nedeni olacağını biliyordu. Fakat ilk defa başka bir boyutta sadece insan ırkının egemen olduğunu görmüştü. 

Bu boyutta kendisi ne kadar güçlü olursa olsun hatta İmparator Aleminin zirvesine çıksın, yenemeyeceği canavarlar olduğunun farkındaydı. Ejderha Irkına asla bulaşmazdı. Örümcek İmparatoru olsa bile tek bir ejderha bile kendisine büyük bir hasar verebilirdi.

Üstelik sadece silahlar ile savaşılması kendisine saçma gelse de, belki de Gaddar Tanrı bu evrene dikkat etmediğini düşünerek bunu kafasından attı.

''Demirciliğin önemi her zaman büyüktür. Her canlı için vazgeçilmez bir meslektir. Bundan dolayı kendine demirci diyerek bana hakaret ediyorsun. Şimdi beni iyi izle ve nasıl bir demirci olunurmuş gör.''

Samira eline aldığı çekici sanki kolaylıkla elinden düşecekmiş gibi tutarken, oldukça sakin gözüküyordu. Önüne aldığı basit bir hurdaya doğru çekicini oldukça yavaş bir şekilde indirirken, çekicinin parlaması karşısında Leo'nun aksine tepki bile vermedi. 

Leo hayatında ilk defa böyle bir manzara ile karşılaşıyordu. Kendisi de Saflaştırma tekniğini biliyordu. Fakat basit bir hurdanın tek bir dokunuş ile birlikte onu titanyum haline getirilmesi kadar korkutucu bir yetenek daha önce hiç görmemişti.

O kadar fazla madenle uğraştıktan sonra her madeni anında tanıyabilecek kadar tecrübeli olsa da, bu güne kadar ne tek bir dokunuşla bir hurdayı saflaştırmıştı. Ne de çekicinin bu kadar parlamasını sağlamıştı.

''Bu dereceye ulaşman için ne kadar süre gerekli bilmiyorum. Fakat benim işim sana demirciliği öğretmektir. Beni izlemen bile senin için yeterli bir eğitim olduğu için bu günden itibaren eğitimin bitene kadar saflaştırma uygulayacaksın. İlk olarak şunu titanyum haline getir.''

---------------------------------------------------------------

''Antik Büyü: Doğanın Öfkesi!''

Genç kızın etrafını saran tüm canavarlar bir anda topraktan çıkan sarmaşıklar tarafından sabitlenerek, bir anda büyük bir hava dalgası içinde parçalarına ayrılırken, onu izleyen insanların gözlerinde korku-saygı karışımı bir ifade oluştu.

Burası Şeytan İmparatorluğunun canavar akınlarına karşı durmaya uğraştığı bölgeydi. Leo Demon, Şeytan Efsunger'i imparatorluğa gelmeden önce zar zor dayanıyorlardı. Her gün yüzlerce asker hayata gözlerini yumarken, Şeytan İmparatorluğunun askeri gücü giderek erimeye başlamıştı. Fakat şimdi hepsinin üzerinde efsunlu ekipmanlar bulunduğu için kendi seviyelerinden kat be kat güçlü canavarları öldürecek düzeye gelmeleri, askerlerin hem çok daha güçlü olmalarını hemde çok daha fazla tecrebeli bir orduya dönüşmelerini sağlamıştı.

Bu genç kız ise Şeytan Efsungeri'nin koruması olan Lilith olarak bilinen yarım kandı. Elbette burada ona yarım kan demeye kimsenin cesareti yoktu. Bunun nedeni ise ilk başta Şeytan Efsungeri olsa da, şimdi ondan çok daha büyük bir neden vardı. Lilith'in büyüleri ve gücü...

 ''Leo'yu öldüreceğim!''

-----------------------------------------------------------

Agalar, yoğunluğumun bitmesine 3 hafta kaldı. Bu 3 hafta boyunca sabırlı olmanızı diliyorum. Elimden geldiğince boş zamanlarımda bölümü yazmak için uğraşsam da, yeterli olmadığı için bu kadar uzun süre sonra geliyor. Kendinize iyi bakın, diğer bölümlerde ve kitaplarımda görüşmek üzere...

Elçi 1-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin