2K: Bölüm 67

5K 487 39
                                    

Beyaz İmparator karşısında bayılan büyücülere bakarken, gözleri şeytani bir parıltı ile parlıyordu. Leo'ya yardım etmesi yasaklanmıştı. Fakat Gaddar Tanrı ona bedelleri kendisine göre isteyebileceği hakkında izin verdiği için bu sayede Leo'nun işlerini kolaylaştırmayı başarıyordu. Elinde oluşan mavi enerji küresinin gücü 4 Kral Büyücüden aldığı toplam enerjiydi. Hepsini Lord Aleminin 5.ci seviyesine düşürmüş ve elementler üzerindeki kontrollerini 60 yıl önceki hallerine getirmişti. Üstelik sadece bu kadarla da değildi. Aynı Leo gibi artık 1400 canavar öldürerek seviye atlayacaklarını sağlamıştı.

Basit bir bedel olacağını hiç söylememişti. Aksine zarar görmeyeceklerini söylemişti ki, gerçekten de en ufak bir zarar bile görmemişlerdi. Sadece gelişim yolunda büyük bir gerileme yaşamışlar ve gelişmeleri için alacakları yol dehşet verici bir zorluğa çıkmıştı.

Elindeki enerji yavaşça vücuduna girdikten sonra elini sallamasıyla büyücüler kendilerine gelmeye başladılar.

''İlk olarak iyi haberi vereyim. Leo Clast hala yaşıyor. Üstelik sizi öldürmeyi de kafasına koymuş bir durumda. Fakat onu engellediğim için size karşı harekete geçmedi. İmparator Evrimine çıksa da, basit bir bariyerden geçemediği için seviyesini Evrimsiz 1. seviyeye düşürdüm. Fakat yaklaşık 10 yılda Lord Alemi 5.ci seviyeye çıktı ve şuan da yükselmeye devam ediyor. Aynı sizin gibi Alimler tarafından eğitilecek. Bundan sonraysa Melek İmparatorluğunu ve sizi yok etmek için harekete geçecek. Yani aşağı yukarı 20 yıl süreye sahipsiniz. Eğer bu süreyi uzatmak istiyorsanız, bana ödeme yapabilirsiniz. Bende en fazla 10 yıl uzatırım ki, buda sizin gelişmeniz için yeterli bir müddet diye düşünüyorum.''

Büyücülerin duydukları onları şaşkınlığa uğratmıştı. Öldürmek için İlahi Büyü kullandıkları küçük çocuk, hem ölmemişti. Hem de sanki basit bir şeymiş gibi İmparator Alemine ulaşmıştı ki, o zaman şuan İmparator Vücuduna sahip birisiydi. Buda başlarının belada olduğunu açıkça gösteriyordu. Fakat hiç beklemedikleri şey ise şuydu. Aynı kendileri gibi Alimlerden eğitim alacak olmasıydı. Alimler bu dünyada kızdırılmaması gereken güçlerden birisiydi. Tüm büyücüler birleşseler bile onlara tek bir çizik bile atamazlardı. Bunun ise iki nedeni vardı. İlk olarak Alimler Yıldız Alemlerinde gelişemezlerdi. Fakat onların bilgisi dahilinde kendilerini o kadar güçlendirmişlerdi ki, Kral Aleminin zirvesinde olan bir kişiyi bile tek başına öldürebilirlerdi. Ama onları tanıyan kişilerin korkusu bu değildi. Ölüm basit bir süreçti. Fakat asıl korkutucu olan şey Beyaz İmparatorun, Alimleri korumaya almış olmasıydı.

Onu kızdırmaya  hiç kimse cüret edemezdi. Çünkü Beyaz İmparator, kendisini kızdıran kişilere basit bir ölüm sunmazdı. Aksine ölümün eşiğinde yüzyıllar boyunca durdurur, her gün öncekine göre daha kötü işkencelerle, kişinin hayatını yaşanmaz hale getirirdi. İşte şuan karşısında duran büyücülerin hepsinin Leo'ya duyduğu nefretleri baskılanmıştı. Korkuyla...

Korkunun nedeni ise gizli bir imada bulunan Beyaz İmparatorun eseriydi. Çünkü bu süreç boyunca ona dokunmaya cüret edenleri öldüreceğini gizlice ima etmişti ki, büyücüler arkadaşlarını her ne kadar seviyor olsalar da, ucunda yüzyıllarca işkenceler sonunda ölmek olan yolu seçecek kadar değildi.

''Kötü haberim ise sizi üzecek türden bir haber. Ödediğiniz bedel, hepinizin Lord Alemi 5. seviyeye düşmeniz ve seviye atlamak için kendinizden 1 seviye fazla 1400 canavar öldürmeniz gerekmekte. Sizin yerinizde olsam anında çalışmalara başlardım. Yoksa Hain Prens'ten geride kalabilirsiniz.''

----------------------------------------------------

Leo bu manzarayı çok ama çok uzun zaman önce görmüştü. Etrafı ıssız bir alandı. Toprak kurumuş, siyaha dönüşmüştü. En ufak bir bitki bile gözükmüyordu. Gökyüzü ise oksijen yerine dumanla kaplıydı. Bunun nedeni ise toprağı kaplayan ve gözle görebildiği kadarıyla her yerde olan ateş yüzündendi. Sanki sonsuzlukla lanetlenmiş gibi alevler her yeri kaplıyordu ki, Leo büyücü olmasa kesinlikle başı büyük bela da olabilirdi.

Bu alevlerin ortasındaysa tek bir kişi duruyordu. İlk Generali ve ilk kaybettiği kişi. Lucifer...

Eskisi gibi oldukça tehlikeli gözüküyordu. Canavar bedenine sahip ve cüppesinin uçları yanıyordu. Ateşin kaynağının o olduğunu Leo çok iyi biliyordu. Kukuletası gözlerini kapatsa da, çivi gibi gözüken dişlerini kapatmayı başaramıyordu.

Leo tek bir adımla birlikte Generalinin karşısına geçerken,

''Seni yeniden yanıma alacağım. Hangisini seçiyorsun Lucifer? Tıpış tıpış gelecek misin? Yoksa bir önceki gibi döve döve mi seni adam edeyim?''

Generali kafasını kaldırırken, kukuletası kafasından geriye doğru düşerken, alevlerden oluşan gözleri kendisine odaklanmıştı. Ağzından çıkan tek kelime ise,

''Savaşacağız!''

oldu.

  

Elçi 1-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin