-Yazar 💧
Wakusei; güneş sisteminden çok uzak olmayan bi yere sahip, dünyadan biraz daha küçük olmakla beraber, yıllar önceki dünyaya çok benziyor. Yıllar önce insanlarım dünyayı mahvetmediği haline..
Yıllar önce özel güçlere dünyada sıkça karşılaştığımız zamanlarda, Sekai denilen büyü topluluğu dünyanın gidişatının kötüye olduğunu farketmişler ve kendilerine yeni bir yuva aramaya başlamışlar,arayışlarından haberdar olan bi kaç büyücü topluluğu onları dışlamış ve dünyadan ayrılmayacaklarını söylemişler. Sekai'ler ne kadar anlatmaya çalışsalarda dinlememiş,düşmanlıklar oluşmaya başlamış.
Bi kaç ay sonra araştırmalar sonuç vermiş.
WAKUSEİ
Kendilerine yuva bulan büyücüler ellerinden geldiğince hızlı bir şekilde dünyadan uzaklaşmışlar ve Wakusei'ye yola çıkmışlar. Yaklaşık 1 ay süren yolculuk Wakusei'ye indiklerinde son bulmuş. Wakusei o sıralar yaşanacak bi yer değilmiş tabi. Dış tabakası çok kalın ve mavi olan gezegen, büyülerden de yardım alınarak Wakusei'yi yaşamak için mükemmel koşullara çıkarmışlar.
O sırada dünyada yaşayan büyücüler için hayat zorlaşmış. İnsanlar büyücülere çeşitli işkenceler yapıyorlar, yakıyorlarmış. Büyücülerden bir kaç tanesi Wakusei'ye kaçmış,insanlara dayanamadan.. Onların aksine Sekai'lerin düşmanları, onları orada bıraktıktarı için Sekai'lere olan öfkeleri daha da büyümüş. Yaklaşık 70 kadar büyücü bi araya gelip Wakusei'yi bozulmaz bir büyüyle lanetlemişler.
Lanetin etkisine mağruz kalan Wakusei artık dönmüyordu.Ne dünya gibi nede başka herhangi bi gezegen gibi.. Gezegen dönmeyi bırakınca bi taraf karanlığa mahkum oldu. Diğer taraf ise hiç batmayacak bir güneşe..
Mavinin her tonuyla süslenen bu gezegeni korumak için bütün büyücüler birlesti. Yaptıkları güçlü büyüyle Wakusei'yi görünmez yaptılar. Başka hiç bir canlı bu gezegeni göremeyecek, farkında dahi olmayacaklardı.
***
Dünyada büyücülerin nesli tükenirken,Wakusei'de hayat kaldığı yerden devam ediyordu. Soylu büyücülerden hayatını kaybedenler olmuştu. Bunun üzerine bi topluluk, ölen bütün büyücülerin güçlerini bi taşa depoluyordu. Bi süre sonra iyice güçlenen taşı, kötülerşen dünyayı iyileştirmek için kullanmaya karar verdiler ve dünyaya gittiler.
Fakat isteklerini gerçekleştiremediler. Dünya'nın sonunu getiren insanlar onların büyü yapmasına asla izin vermemişti. Çoğu büyücü ölünken birkaç tanesi özel güçlerini kaybetmiş..
Ve taş o günden beri dünyada saklı..
Yerini bilenler var elbet fakat yerlerini söyleyemezler.
Wakusei; mavinin her tonunu barındıran mükemmel gezegen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wakusei
FantasyMavinin her tonu ile süslenen gezegen Wakusei. Hiç bir canlının göremeyeceği,varlığını hissedemeyeceği gezegen.. Gezegen asırlar önce Sekai halkı tarafından keşvedilmiş ve dünyalıların işkencesinden kaçmıştır.. Güçleri sınırsızlığa ulaşan taş dünyad...