-Kasai
Hala şaşkındım.O kadar kişinin içinde bizim gibi tecrübesiz kişileri seçmişlerdi.Biz başaramazdık ki.Bizim yüzümüzden Wakusei'nin sonu gelecekti.
Ama bu olaya ailem benden daha çok üzülmüştü.En azından benim arkamdan üzülecek ailem vardı.Ama Armoni'yi ne kadar kabullendiremesekte Armoni'nin ailesi ölmüştü.Onun için bu hayatta tek ben vardım.
Şimdi ise Armoni ile birlikte eşyalarımızı topluyorduk.Dünya'ya gidince ne yapacağımızı, nasıl davranacağımızı konuşmak için bizi çağırmışlardı.Gidip konuştuktan sonra ise ben ailemle vedalaşacaktım, Armoni ise ölmüş ailesini ziyaret edecekti.
Bavullarımızı bir çeşit ışınlandırma cihazına yükleyip bakanlığa gitmek için yola koyulduk.Bakanlığa varınca Armoni"Dünya erkeklerini merak ediyordun ya.Şimdi doya doya izlersin."deyince kalbim kırılmadı değil.Ama onun biraz haklı olduğu kararına varınca sustum.
İçeri girince bizi hiç tanımadığımız bir adam karşıladı.Yeşil kapılı bir odaya girdik.Odada ekranda gördüğümüz adam duruyordu."Hoşgeldiniz.Şu koltuklara geçip oturalım."deyince işaret ettiği koltuklara oturduk.Adam"Öncelikle ben size Dünya'da ne yapmanız nasıl davranmanız gerektiğini anlatırken sözümü kesmeyin.Sonra sorularınızı alacağım."diye başladı konuşmasına.Daha bizim bişey dememize fırsat vermeden devam etti."Biliyorsunuz ki Wakusei'nin kaderi sizin ve aydınlık taraftan gelecek olan iki kişinin elinde.Siz Dünya'ya gidince aydınlık taraftan gelen iki kişi ile buluşacaksınız çünkü kalacağınız ev, gideceğiniz okulun adresi onlarda var.Tek başınıza hareket kesinlikle etmeyeceksiniz.Diğer iki kişi ile birlikte bir ekip olacaksınız.Dünyadaki yaşınız 20 olacak çünkü Dünya'da işler Wakusei'deki gibi değil.Kimseye kimliğinizi belli etmeyeceksiniz.
Ve en önemlisi size ajan olan iki adamı bulmak için bir süre verilecek.Süre ise 4 dolunay sonra.O süre içinde Wakusei'ye dönemezseniz sizde Dünya'da yaşayan tüm insanlar gibi insan olacaksınız.Şimdilik diyeceğim bu kadar.Sizin herhangi bir sorunuz varmı?" "Süre dolduğunda insan olmamız çok saçma değilmi?" dedi Armoni öfkeli bir sesle."Çok konuşuyorsun küçük hanım." "Evet sizinde dediğiniz gibi biz küçüğüz.Bizden daha tecrübeliler dururken neden bizi seçtiniz?" "Biliyorsunuz ki kimse Dünya'ya gitmek istemiyor.Ve bizde adil bir seçim olması için kura çektik.Ve kuradada siz çıktınız.Bence gayet adil."" Adilmiş"Armoni sessizce söyleniyordu.Adını bile bilmediğim adam "Artık gidip vedalaşsanız diyorum.Malum yolcusunuz." Adam sanki bilerek alay eder gibi söylemişti.Bu Armoni'yi daha da sinirlendirdi ve hızla kalkıp kapıyı çarparak çıktı.Bende peşinden çıktım ve arkasından yetişip kolunu tuttum."Git Kasai ailenle vedalaş benim bir işim var."deyip koşar adımlarla gitti.
Ailemin kaldığı eve gelince kapıyı annem açtı.Ağlıyordu, "Üzülme annem Dünya'ya gidip orada kalmayacağız ya döneceğiz." "Bana söz ver sağ salim geri döneceksin." "Söz veriyorum." Sonra içeri girip tüm ev halkıyla vedalaştım.Şimdi sıra en zorundaydı;Küçük erkek kardeşim."Abla gitme.Ben seni özlerim." "Bende seni özleyeceğim.Ama gitmem gerek.Vee gelirken sana söz veriyorum bir sürü hediye alacağım.Anlaştıkmı?" "Tamam git o zaman.Ama çabuk dön." "Tamam.Aşkım." dedim ve kardeşime son bir kez sarılıp evden çıktım.
Armoni ile kaldığımız yere geldim.İçeri girince Armoni"Nerde kaldın kızım.Meraktan ölüyordum." "Küçük kardeşimle vedalaşmak biraz zor oldu." "Tamam hadi gidelim." dedi ve dışarıya çıktık. O sırada da konustu bisiler ama anlamadım açıkçası.
Bizim için özel bir ışınlanma cihazı yapmışlar.Onun yanına gidince yine o sinir bozucu adamı gördük.Bizi görünce hemen yanımıza geldi."Unutmayın şimdi Dünya'da Türkiye diye bir ülkeye ineceksiniz.Işınlanma cihazı o ülkeye ayarlandı.Siz inince orada aydınlık taraftan seçilmiş olan iki kişi karşılayacak.Ve onlar size yardım edecek." "Tamam." dedik ikimiz aynı anda."İyi yolculuklar.Bol şans."
Ve ışınlanma cihazının içine girdik.Armoni ile hep birbirimize bakıyorduk.
Artık yolculuk başlasın...-😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wakusei
FantasyMavinin her tonu ile süslenen gezegen Wakusei. Hiç bir canlının göremeyeceği,varlığını hissedemeyeceği gezegen.. Gezegen asırlar önce Sekai halkı tarafından keşvedilmiş ve dünyalıların işkencesinden kaçmıştır.. Güçleri sınırsızlığa ulaşan taş dünyad...