"V marci a apríli roku 1945 vydáva Hitler sériu dekrétov, ktoré nariaďujú, že všetko, čo má nejakú hodnotu, má byť radšej zničené, ako by to malo padnúť do rúk nepriateľa..." ticho som v lavici sledovala, ako sa naša profesorka doslova rozplýva nad prednášaním látky. Téma druhej svetovej vojny ju fascinovala natoľko, že sa jej od vzrušenia niekedy triasli ruky a pomaly nedýchala. Áno, to je naša profesorka Histórie, pani Witersonová. Má ma rada, pretože dejiny ovládam a asi ako jediná dávam v triede pozor. Pozerať sa na ňu stojí vážne za to. Všetkým je veľmi unesená a mám pocit, že ju prítomnosť vôbec nezaujíma. Flegmatický typ človeka, ktorého nerozhodí ani jedna štipľavá poznámka, nerozhorčia ho skoré termíny a berie život s nadhľadom. Mám pocit, že každý by mal mať v sebe aspoň štipku toho, čo má pani Witersonová. Povedzme si ale úprimne, ľudia sú rôzni a preto medzi nami vznikajú hádky, zbytočné konflikty a tak vzniká aj láska. Je to spojenie dvoch odlišných duší, ktoré sa navzájom dopĺňajú. Veľakrát sa zamýšľam nad tým, čo je vlastne tá "láska na prvý pohľad". Ide vážne o zaľúbenie? Vážne sa do vás človek dokáže zaľúbiť na prvý pohľad, zaľúbiť sa teda do vašich nedokonalostí, ktoré v podstate ani nepozná? Je to vôbec možné? Alebo ide len o fyzickú príťažlivosť? "Slečna Jonesová!" Z môjho hlbokého premýšľania ma dostal hlas profesorky Witersonovej. "Áno, prosím?" Hneď som zareagovala no v tej chvíli začalo zvoniť a tak som si vydýchla, že mojej nepozornosti nedávala až taký veľký význam. Každý sa v momente zvonenia postavil z lavice a začal vychádzať z učebne. Profesorka Witersonová sa snažila prekričať hluk študentov vychádzajúcich z učebne. "No nič. Zvonilo nám, takže na budúcu hodinu Vás poprosím aby ste prišli s vašimi témami." Nechápala som, aké témy má namysli. Hm, to bude asi preto, že si nedávala pozor zlato! - ozval sa môj vnútorný hlas. Kým sa každý pretlačil von prešli asi tri minúty a konečne prišiel rad aj na mňa. Keď som vyšla z učebne pri dverách ma čakali moje tri spriaznené duše. Rosie Castillová, Emily Westcottová a Courtney Champerová. S dievčatami sme si doslova ako sestry. Okrem toho, že spolu chodíme do triedy, sme spolu taktiež vyrastali. Zdieľali sme spolu zážitky od prvých modrín z bicykla, až po prvú menštruáciu, vzťahy, prvý sex a iné veci nimi podobné. S Courtney bývame len dva domy od seba takže sa vidíme skoro dvadsaťštyri hodín denne. Rosie a Emily bývajú na vedľajšej ulici. "No čo, hádam si na hodine tak hlboko nepremýšľala o Hitlerovi." Rosie sa začala smiať a k nej sa pripojila aj Emily. Rosie Castillová je dievča s veľkými očami a dlhými hnedými vlasmi. Vždy si ich žehlí, aj keď s dievčatami nechápeme prečo, keď ich má od prírody rovné. Je veľmi zodpovedná študentka - z nás asi najzodpovednejšia, no keď sa povie slovo párty vie sa veľmi dobre odviazať. O chlapcov teda núdzu nemá no u nej je to skôr o sexe. Poznačilo ju sklamanie z prvej lásky, ktorú zažila v prvom ročníku. Chodila s jedným chlapcom. Futbalista, volal sa Asher. Veľmi im to spolu seklo s dievčatami sme im to priali - teda až na Emily, jej sa nikdy veľmi nepozdával. No po roku vzťahu, kedy by pre neho Rosie urobila všetko to ten idiot podlo využil a vyspal sa s hlavnou roztlieskavačkou zo školského tímu s menom, ktoré bohužiaľ každý na škole dobre pozná - Christy Jacksonová. Christy je typický typ dievčaťa, ktoré si o sebe myslí, že môže mať každého na koho si ukáže a taktiež je prezývaná ako školský bicykel - povozí sa na nej každý hocikedy a zadarmo. Tento vzťah Rosie poznačil na celé tie štyri roky a odvtedy veľmi na lásku neverí. Spriaznená duša number 2 je Emily Westcottová. Emily je opak Rosie - kučeravá blondína s mierne nezodpovedným prístupom ku škole. Rebelka od narodenia. Nikdy si nenechala skákať po hlave a nedávala si servítku pred ústa. Keď sme boli malé a náhodou nám niekto ubližoval, Emily sa nás vždy zastala a hoci to skoro nikdy nepovie, vieme, že nás má všetky veľmi rada. Emily je v skupine taká naša "mama", ktorá nás usmerňuje. Najprv ju neberieme vážne, no potom, keď sa popálime zistíme, že mala pravdu. Vzťahy pre ňu neboli nikdy prioritou a pravú lásku ešte nestretla. Pýtate sa prečo? Nikto ju nechce? Nie. V tom to nie je. Rovnako ako Rosie - v lásku neverí. "Alebo premýšľala o tom ako bude vyzerať v tých červených čipkovaných tangách, ktoré mala v šuflíku." Rosinu poznámku o mojom premýšľaní doplnila Emily a dievčatá sa začali smiať. Prepáčte zabudla som. Všetky, okrem Courtney. Courtney Champerová je žena s plnými perami, veľkými prsiami, krátkymi hnedými vlasmi a sexi zadkom. Typický idol a konkurencia každej ženy. Vždy keď ide okolo z nej idú nie len chlapci ale aj chlapi do kolien a jej zadok je asi najsledovanejší objekt na škole. Povedali by ste si "hm, tá teda musí striedať chlapcov ako ponožky!" Popravde, nie. Má oči len pre jedného a tým šťastlivcom je Kyle Steensen. Courtney je z neho trošku mimo, pretože píšu si dvadsaťštyri hodín denne, ale my sme si už na to jej pozeranie do telefónu a usmievanie sa na displej zvykli. "Hej! Vy ste sa mi znova hrabali vo veciach?!" Zareagovala som na ich poznámku o červených tangách a buchla som Emily po pleci a tá sa šibalsky zasmiala. "Robili sme malý prieskum a popravde sme tam chceli nájsť niečo iné." Rosie zatlačila jazyk na pravú stranu svojho líca a ja som presne vedela na čo naráža. "Vy ste nechutné!" Všetky sme sa začali smiať. "Hm?" Náš smiech dokonca "z tranzu" prebral aj Courtney, ktorá sa chcela zapojiť do debaty. "Ale nič, rozprávali sme sa o sexe." Otvorene povedala Emily. "Pre ňu to je ako umývanie zubov. Ráno, večer, každý deň." Rosie ju doplnila a začali sme sa smiať. Popritom ako sme sa rozprávali sme si ani nevšimli, že už začalo zvoniť na ďalšiu hodinu, ktorou bola Telesná výchova.
YOU ARE READING
JUST US TWO
RomanceThis story is written in the SLOVAK LANGUAGE San Francisco, mesto hriechov, tajných prianí a napokon splnených túžob. Príbeh je o mladej študentke, Celiné Reid-Jonesovej. V poslednom ročníku na strednej škole do obyčajného života mladej študentky pr...