Po pár minútach som sa dostala hore a mnou prebehla neskutočná nostalgia. V tom som vyšla úplne na vrchol kopca, keď som odrazu zbadala dve osoby. Nejaký chalan a dievča sa na obrovskom kameni, ktorý sa na vrchole kopca nachádzal bozkávali. Veľmi som im do tváre nevidela, no keď počuli, ako sa k nim pomaly približujem, otočili sa a ja som ich tváre spoznala. Boli to Rosie a Asher.
Ja som sa pozerala na nich a oni na mňa. Pozerali sme sa na seba a nezmohli sme sa ani na jediné slovo. "Nemôžem tomu uveriť." Po chvíľke som zo seba dostala a Rosie okamžite zliezla z Ashera. "Pozri, Celiné. Ja..." Rosie sa ku mne začala približovať. Rukou som ju prudko zastavila. A čo Asher? Ten mal v gatiach pekne naložené, pretože sa tváril, akoby nás vôbec nepočúval. Nedokázal sa mi ani pozrieť do očí. Naozaj sa Rosie čudujem, prečo to spravila. Všetko má svoje vysvetlenie. Teda aspoň, malo by mať, no toto nedávalo vôbec žiadny zmysel. Mala som pocit, akoby to nebolo dnes prvýkrát, čo sa videli. Čo keď sa s ním Rosie celý ten čas poza náš chrbát stretávala? To by mohol byť dôvod, prečo to s Brianom nedotiahla do konca. Nemôžem tomu uveriť. "Rosie, vieš čo?" Hnev sa vo mne stupňoval, no snažila som sa kontrolovať. "Prišla som kvôli tebe o všetko. Stratila som každú štipku hrdosti, ktorú som mala. Urobila som pre naše kamarátstvo maximum." Slzy sa mi začali hrnúť do očí a Rosie sa na mňa len nechápavo dívala. Určite nevedela o čom rozprávam. Vnútorne som cítila, že je čas jej o všetkom povedať. "Celiné, nejako ti nerozumiem." Rosie zvážnela a vôbec nechápala, čo sa jej snažím naznačiť. "Spýtaj sa toho idiota, ktorý stojí za tebou. Hm?! Tak čo, ty zbabelec?! Ešte si jej o ničom nepovedal?!" Skríkla som na Ashera, ktorý stál za Rosie a vyzeral naozaj vystrašene. Tak veľmi som ho v tej chvíli nenávidela. Celý ten čas mi bol akosi ľahostajný, no teraz som bola plná nenávisti. Roky samých lží sa mi teda nevyplatili, pretože to vo mne doslova vrelo a to sa odrážalo aj na mojom správaní a tóne hlasu. "Asher?" Rosie sa na neho pozrela a čakala, kým niečo povie. On bol ale úplne ticho. Zbabelec. "Je vidieť, že nemá ani kúsok charakteru. Ak sa tak veľmi máte radi, prečo ti nepovedal o tom, že sme spolu chodili ešte predtým, ako ste si vy dvaja začali?!" Pľasla som jej to do tváre a Rosie sa len sťažka nadýchla. Začala veľmi rýchlo dýchať a jej oči boli plné strachu. "O čom to kurva rozprávaš?!" Začínala byť čím ďalej tým viac nervózna. "Počula si dobre. Asher bol môj! Úplne môj! Ešte predtým, než si ho mala ty. Lenže tento tu ma podlo podviedol a ty si sa s ním vyspala!" Slzy tiekli po mojej tvári ako šialené a len ťažko som kvôli tomu lapala po dychu. "To ty si to všetko zničila! Zničila si mi život, všetko čo som mala!" Čím ďalej som Rosie obviňovala a zahŕňala výčitkami, tým viac sa jej oči začali napĺňať slzami. "Prečo si mi o ničom nepovedala?! Prečo si nám nepovedala, že chodíš s Asherom?! Odkiaľ som dopekla mala vedieť, že spolu chodíte?!" Rosie začala naozaj hystericky plakať. "Rosie, ja ti to vysvetlím." Asher sa po tom všetkom do konverzácie napokon zapojil, no mal smolu, pretože to nebolo práve v najlepší čas. "Ty skurvený hajzel!" Rosie začala Ashera doslova mlátiť. "Ako si mi to mohol urobiť?!" Rosie sa naozaj nervovo zrútila. Asher ju chytil za ruky tak, aby ho už nemlátila. "Ukľudni sa!" Skríkol na ňu. "Vidíš Rosie. Pre takýto kus hovna si sa celé tie roky trápila. Teda, SME sa trápili." Znechutene som sa na ňu pozerala. "Ty mi vyčítaš aká som zlá kamarátka. Tak teda fajn! A čo ty? Pozrela si sa na seba?! Celé tie roky si nám s Emily o tomto nič nepovedala." Rosie sa vymanila z Asherovho držania a približovala sa ku mne. To čo povedala, bola pravda. "Nenávidíš ma za to, že som ti prebrala chalana. Ja som ani nevedela, že s nim chodíš! A ty si hovoríš vzorná kamarátka? Kto vie čo nám ešte tajíš. Si obyčajná sprostá klamárka!!" Rosie zvrieskla poslednú vetu a v momente pocítila moju ruku na svojom líci. To, čo mi vykričala som jednoducho nezniesla. "Bola som ticho, aby som zachránila naše kamarátstvo, ktoré sa práve v tomto momente skončilo!" Vykríkla som a otočila som sa na odchod. Rosie za mnou ešte čosi pokrikovala, no ja som nepočula ani slovo. Bola som unesená vlastnými emóciami. Srdce mi bilo tak rýchlo, že som naozaj myslela, že po ceste skolabujem. Ten kopec je naozaj prekliaty, pretože vždy som z neho odišla so slzami v očiach a s nepominuteľným sklamaním na duši. Tak veľmi som nemohla uveriť tomu, čo sa tam hore práve odohralo. Si obyčajná sprostá klamárka!! Veta, ktorú mi povedala Rosie počas našej hádky ma tak strašne bolela. Prišla som o Courtney a zdá sa, že teraz aj o Rosie. Rukami som si utrela tvár, ktorú som mala od sĺz, no keď som dala ruky z tváre preč, posledné čo som počula bol zvuk pískajúcich pneumatík...
YOU ARE READING
JUST US TWO
RomanceThis story is written in the SLOVAK LANGUAGE San Francisco, mesto hriechov, tajných prianí a napokon splnených túžob. Príbeh je o mladej študentke, Celiné Reid-Jonesovej. V poslednom ročníku na strednej škole do obyčajného života mladej študentky pr...