VII. Ja ti neublížim

43 3 1
                                    

Z výťahu som vystúpila na treťom poschodí a kráčala som chodbou až ku dverám s číslom 22. Bola som veľmi nervózna. Z nervozity sa mi začali triasť ruky, no napokon som zaklopala. Chvíľu som čakala, no v tom sa dvere otvorili. V nich stál on. Jeho kolínska mi hneď udrela do nosa. Za ten čas som ju tak veľmi dobre poznala. Chvíľu sme sa na seba len tak pozerali. "Celiné..." vyslovil moje meno a ja som sa na neho vzápätí celá vrhla.  

Bozkávali sme sa asi päť minút na prahu dverí. Alkohol v mojom tele robil všetko za mňa a keď som si uvedomila, čo sa to vlastne deje, od Sebastiana som sa celým telom odtiahla. "Prepáč mi. Ja..." stratila som slová a len ťažko som hľadala nové. Sebastian mal pery celé od môjho rúžu. Keď som si olízala moje pery, stále som na nich cítila tie jeho. Ostala som stáť na mieste úplne zahanbená. Sebastian to využil a tentokrát sa na mňa vrhol on. Moje ruky začali preplietať v jeho vlasoch a ani som si neuvedomila ako, odrazu som sa ocitla v jeho rukách. Preplietla som si cez neho svoje nohy a takto sme pokračovali až do hotelovej izby. Sebastian nohou zabuchol dvere a pokračoval až k posteli. Keď ma na ňu zvalil, začal ma bozkávať na krku, čo mi spôsobilo zimomriavky po celom tele. Vtedy som si uvedomila, čo sa to vlastne deje. "Čo to robíme?" Opýtala som sa ho, no on pokračoval. Vôbec nič nehovoril, akoby ma úplne ignoroval. Čím ďalej pokračoval, tým viac som zabúdala na fakt, že je môj učiteľ. Stále som ležala na posteli, keď v tom sa Sebastian odo mňa odtiahol. Stál nado mnou s rozstrapatenými vlasmi a tvárou celou od rúžu. Dýchal veľmi rýchlo a ja som čakala, čo spraví. Vyzeral tak nebezpečne, až mi to odrazu naháňalo hrôzu. Zo sekundy na sekundu som sa stala úplne bezmocnou, akoby som bola pod jeho nadvládou. Hlboko sa mi zahľadel do očí a začal si vyzliekať bielu košeľu, ktorú následne odhodil do priestoru izby. Videl, že som z jeho vypracovaného brucha nespustila zrak a preto tam len tak stál. Jeho taktika bola veľmi prepracovaná. Naozaj som sa cítila, akoby mnou manipuloval a vôbec som netušila, prečo mám pocit, akoby ma celú ovládal. Vstala som z postele a nalepila sa na jeho telo. "Môžeš so mnou robiť čo len chceš." Pošepkala som mu do ucha a on zo mňa stiahol moju košeľu. Urobil to tak rýchlo, že som len ťažko lapila po dychu. Opäť ma začal bozkávať po nahom krku a opäť sa mu podarilo zvaliť ma na posteľ. Nedýchala som. Doslova som mu dala povolenie na to, aby si so mnou robil čo chcel a tak som celá v napätí čakala, čo so mnou spraví. Naklonil sa ku mne a začal mi rozopínať nohavice. Ani si neuvedomila, ako rýchlo to urobil. Moje nohavice sa odrazu ocitli na zemi a ja som ostala len v spodnom prádle. Jeho bozky putovali na moje brucho, zatiaľ čo som mu rukou hladila jeho vlasy. Cítila som, ako mi Sebastian ústami vyzlieka nohavičky. Z jednej strany môjho stehna ústami putoval po druhej strane a následne ich zo mňa konečne vyzliekol. Opäť sa mi zahľadel do očí a tentokrát si aj on začal rozopínať nohavice. Priznám sa, že som sa začala báť. 3 roky som to nikomu nedovolila. "Mám strach..." ťažko som zo seba dostala. Keď videl moje obavy, len ma pohladil po tvári a vyzliekol si nohavice. Potom sa ku mne ešte raz nahol a pošepkal. "Ja ti neublížim." To bolo posledné čo povedal a následne sa to stalo. "Bože..." vypadlo zo mňa celkom prirodzene. Zo začiatku to mierne zabolelo, no čím ďalej pokračoval, tým sa mierna bolesť a strach menili na túžbu. Jeho pery boli doslova nalepené na mojom uchu. Jazykom sa hral s mojim ušným lalokom a mne opäť naskočili zimomriavky. Manipuloval mnou, hral sa so mnou a cítila som sa tak, ako nikdy predtým. "Panebože..." túžba sa stávala čoraz silnejšou a úplne prevzala kontrolu nad mojim telom. Sebastian mal pravdu keď povedal, že mi neublíži. S nechtami som ho silno zaškrabla po chrbte a v tom ma jedným hmatom otočil tak, že som na ňom sedela. Opäť som cítila tlak, ktorý mi stúpal až do hlavy a tak som ju musela zakloniť, aby som sa z toho nezbláznila. Sebastian ležal na posteli a v rýchlosti mi vyzliekol podprsenku, ktorú odhodil vedľa seba. Ruky som si oprela o tie jeho. Silno som sa ho držala a ruky mu stláčala ako šialená. "Celiné..." vykríkol moje meno a ja som sa ho chytila ešte silnejšie. Chcela som sa ho nabažiť čo najviac. Čo najdlhšie som chcela cítiť ten pocit, ktorý som momentálne prežívala. Cítila som, ako sa naše telá spájajú a po určitom čase som s výkrikom dosiahla vrchol. Nebol tam nikto iný, len my dvaja.

JUST US TWODonde viven las historias. Descúbrelo ahora