Nie spałyśmy całą noc. Dopiero gdy zaczynało świtać w końcu oczy nam się zamknęły. Jednak nie spałyśmy długo. Po trzech godzinach obudził nas zapach tostów i kakao. A do tego moja mama wychodziła załatwiać ostatnie rzeczy związane z pracą. Więc wstałam i poszłam do łazienki. Umyłam twarz, nałożyłam korektor pod oczy, pomalowałam brwi i wytuszowałam rzęsy. Tak w sumie wygląda każdy poranek. Włosy zapletłam w dwa dobierane warkocze. Wróciłam do pokoju. Jula właśnie przewracała się na drugi bok. Poszłam po szklankę wody. Wylałam ją prosto na nie.
-Co ty robisz?!-otrząsnęła się Wika.
-Nie mam zamiaru siedzieć sama. Tosty i kakao czekają.
-Ja nie piję kakao. Są okropne kożuchy.-Misia otrząsnęła się z obrzydzeniem
-No to może herbata?
-No ok. A masz zieloną?
-Powinna się jakaś znaleźć.
Poszłam do kuchni i zaczęłam przeszukiwać szafki.
-Mam zieloną!
Dziewczyny zaśmiały się. Wstały z łóżka i przyszły do kuchni. Zaczęłyśmy jeść w ciszy. Potem dziewczyny poszły się ogarnąć, a ja podeszłam do szafy. Wybrałam różową bluzkę na jedno ramię z Adidasa, białe jeansy z dziurami, czarne corversy i moją czapkę Nike. Dziewczyny też się ubrały-Jula miała na sobie biały top crop i krótkie ogrodniczki, Misia błękitną bluzkę z Reeboka i białe spodenki, a Wika bluzkę z napisem Nas pięknych jest mało i różowe, koronkowe spodenki.
-Gdzie idziemy?-zapytała Misia.
-Może do kina?-zaproponowała Wika.
-Nie ma nic ciekawego, ostatnio byłam. Jula, masz jakiś pomysł?
-Może idziemy tak na miasto. Wiecie, lody, gofry, jakieś galerie...
-Ja nie mam hajsu.-oświadczyła Misia-Wczoraj wydaliśmy wszystko.
-Ja tam nagram Musical.ly-wzięłam do ręki telefon
Poszukałam ciekawych piosenek. W końcu zdecydowałam się-Rockabye do shuffle. Ustawiłam telefon i zaczęłam tańczyć. Dziewczyny siedziały i patrzyły wyłapując każdy mój krok.
-Nieźle...-odezwała się Wika
-Dzięki. Ostatnio było lepiej.
-Może nagrajmy coś razem?-zapytała Misia.
-No dobra. Może Perfect?
-Ok
Nagrałyśmy razem. Zaczęłyśmy przeglądać snapy. Zobaczyłam, że kilka moich koleżanek z klasy jest nad morzem...
Hejooo! Dzisiaj trochę krótszy, ale jest! Jutro nie wiem czy się pojawi, ale postaram się dodać! Zapraszam do mojej BFF: sad_pizza :)
CZYTASZ
One meeting
Novela JuvenilAnastasia Tsilimpiou. Utalentowana i popularna dziewczyna traci ojca. Razem z matką wyprowadza się do USA, gdzie jej życie ma się odmienić. Idol zostaje przyjacielem Siostra zostaje największym wrogiem A największym problemem jest dziecko...