Evet.... Her şey şimdi başlıyor.Daha küçücük bir çocuktum. 8 yaşında .Daha hiç bir şey bilmezdim.Beni cok seviyorlar zannediyorum.Ama meğersem sevmiyorlarmış.Bunu anladım. Annem ve babam 8 yaşında ayrıldılar. Annemle ben anneannem gile gelmiştik. Neden boşandıklarını bilmiyorum.Bilmek bile istemiyorum.Ama sadece tek bildigim sey annemi çok üzmüşlerdi.O yuzden onlari bir daha affetmedim affetmicem .Benide annem gibi zannediyorlar.Ama ben asla olmayacağım. Onlar beni annem gibi ezemiyecekler.Başaramıyacaklar.
Aradan uzun bir süre gecti ben 6.siniftayim annem birisiyle evlenecekti.Bana gelip sordu kızım böyle boyle biri var ne dersin diye ? Ben de anneme seninde mutlu olmaya hakkin var tabiki sen beni düşünme dedim anneannem bana bakar dedim sen yeterki mutlu ol dedim .Onunda mutlu olmaya hakkı var ben ona evlenemezsin diyemem .Evet evlendiler annem gitti. Istanbula. Eşi cok iyi babamdan daha iyi bence.Beni arayip sorar.O cok iyi bir insan. Yaz tatillerinde babamin yanina giderdim.Ama onlara hic bir zaman ısınamadim. Onlari ne kadar görsem annemi hatırlarım ona yaptiklarini hatirlarim. Babam da evlenmişti. Onun eşi de mukemmel bir insan. Evet babamdan nefret etmeye tamda bu zaman nefret etmistim.Beni annemin yanına gondermediklerinde.Hep dedemi dinlerdi dedem ne derse onu yapardı. Babam.Ya bazen anlamiyorum kendimi benim durumumda olan arkadaslar anliyordur beni babami sevmiyorum ama yanimda olmayışı kalbimi cok acıtıyor .Babasina sarilan kızları. Babasina derdini anlatan kızları . Babalarindan bahseden kızları hep cok kiskanmışımdir.Elimde olan bir sey degil .Ne kadar takmamaya calissamsa hep gozum onu ariyor.Bazen telefonun basinda bekliyorum.Babam arar diye . Karne gunu olsun dogum gunum olsun hep telefonun basında beklerdim ama babam aramazdii.......
Simdi siz bana soyleyin ben ne yapayim?
Babami özlüyorum ama bana o kadar acı çektirdi. Ama özlüyorum işte baba iste . Simdi benim durumumda olmayan kisiler belki beni anlayamaz ama benim gibi babasi yaninda olmayanlar beni cok iyi anlayabilir.Bazen arkadaslarim yeter artik kendini fazla yıpratma bunu kendine yapma diyorlar
Soylesinize baba ya babaa ne kadar cok seyde yapsa baba hep kalbim ağrıyor dayanamiyorum diyorum sabret diyorlar allah daha iyisini sana verir diyorlar
Nereye kadar sabr edicem .Ne zamana kadar her akşam aglicam. Ne zamana kadar baskalarinin babasiyla anılarını dinlicem . Ne zamana kadar babasina sarilan kizlara oyle bakaa kalicam
NE ZAMANA KADARR.....
Gucum kalmadi artik be...
Her sey cok ustume geliyor git gide kendimi sucluyorum ama benim ne sucum var ki bazen de babam la annemi sucluyorum onlar boşandı ben ortada kaldimm onlara bir sey olmadı evlerindeler ama ben her ikisinide özlüyorum. .......