7.Mam dla Ciebie propozycję

433 18 2
                                    

Minęły już 3 tygodnie tydzień temu wyjechał Andreas obiecał mi że jeszcze się spotkamy przez te dwa tygodnie jego pobytu było super Zaprzyjaźniliśmy się spędzaliśmy razem wolne chwile rodzice już wrócili mam z nimi dobry kontakt i dobre relacje przywieźli mi bardzo ładną sukienkę z Wenecji. (Zdj w mediach).

Dzisiaj mam zamiar odwiedzić Kamila. Sam o to prosił a więc z miłą chęcią się zgodziłam.

(W domu Kamila i Ewy)

E: Napijesz się czegoś ?
W:Nie, dziękuję.
K:Mam dla cb pewną propozycję, nie przyjmuję odmowy.
W:A więc słucham, o co chodzi?
K:Chcę, abyś ze mną jeździła na wszystkie konkursy, olimpiady. Żebyś zaczęła pracować w tej branży.
W:Kamil, to miłe. Ale czym miałabym się tam zajmować ? I wiesz, że to nie ty jesteś szefem.
K:Wiem. Rozmawiałem z Walterem Hofferem. Miałabyś być psychologiem kadry Polskiej i kadry Niemiec. wszystko jest już załatwione zaczynasz w lipcu jak się zacznie Letnie Grand Prix.
W: jeju braciszku Oczywiście że się zgadzam dziękuję.
***
***

(W tym rozdziale trochę się działo. Ale nie za wiele. Zapraszam do czytania. Dziękuję za czytanie. Jeśli wam się spodobał rozdział to proszę dajcie komentarz. Rozdział pewnie pojawi się jutro. Jeszcze nie wiem ile. Jeden na pewno. Dobranoc i miłego dnia, pozdrawiam.)

Dzisiaj 201 słów.

"Mój Brat Kamil Stoch"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz