22. Koniec

258 13 6
                                    

Do pokoju wyszedł Wellinger, wraz z dwoma policjantami.
Mężczyźni zabrali mojego (prawie) gwałciciela, a Andreas do mnie podszedł.

A: Kochanie, jak się czujesz ?
W: Jest dobrze, odkąd się pojawiłeś, skąd wiedziałeś, że tu jestem.
A: Widziałem jak wychodzi z hotelu bardzo ładnie ubrana, nie powinienem, ale poszedłem za tobą. Widziałem całą sytuację i wezwałem policję. Chodź, skarbie.

Nie miałam za złe Andiemu że za mną poszedł bo gdyby nie on, to...
Nawet nie chcę o tym myśleć. Ubrałam się i razem z chłopakiem udałam się w stronę jego auta. Po 15 minutach jazdy wróciliśmy do hotelu.

W: Proszę Cię zostań tej nocy ze mną.
A: Dla Ciebie wszystko, kochanie.

Poszłam się jeszcze odświeżyć i wróciłam do mojego hotelowego łóżka. Wtuliłam się w Andi'ego i zasnęliśmy.
***
***
Nareszcie koniec. Koniec sezonu. Najlepszy Kamil jestem szczęśliwa 🌟🌟🌟🌟
Te wydarzenia które przeżyłam kilka miesięcy temu były straszne. Magda, Michel. Nie sądziłam że tak to się potoczy, ale już jest dobrze.
🌟🌟🌟🌟
Andi 4 miejsce w klasyfikacji generalnej. Jestem z niego bardzo dumna,zresztą jak z całej naszej drużyny.
🌟🌟🌟🌟
Jutro wyjeżdżam do Zakopanego. Bardzo się cieszę, ale również będę tęsknić za Andreasem i innymi. Wiem, że spotkamy się za kilka miesięcy,dlatego też chcę korzystać z czasu spędzonego z rodzinom.
O 10.30 mam samolot do Zakopanego. Polecę razem z Ewą i Kamilem. A jak narazie to jest impreza w Planicy więc trzeba korzystać.
***
Wstałam o 8.15. Założyłam nowy strój.

Nie chciałam się jakoś stroić

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nie chciałam się jakoś stroić. Ubrałam się tak, żeby było mi wygodnie w samolocie. Czarne dżinsy, różowe buty, bluzę z Adidasa, założyłam zegarek  i plecak który będzie mi służył jako torba podręczny. O 10 byłam już na lotnisku, a o 15.30 w Zakopanem. Po powrocie przywitałam się z rodzicami i chwilę pogadaliśmy. Pożegnałam się z Kamilem i Ewą i poszłam do swojego pokoju. Rozpakowałam swoje ubrania i inne pierdoły. Potem się umyłam. Dostałam jeszcze sms, na którego od razu odpisałam i poszłam spać.

Andi😘: Dobranoc Misiaku ❤
Ja: Dobranoc skoczku ❤

***
Pamiętajcie że komentarze mnie motywują do działania :) :) :)

Kom+🌟= ROZDZIAŁ

"Mój Brat Kamil Stoch"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz