14. - 15. str

27 5 0
                                    

„Povím ti o třetí zkoušce."

„Vezmu tě na místo velice kouzelné místo a svolám zbylé čtyři čaroděje, je štěstí, že zůstalo jen nás pět jinak, by rituál nemohl být proveden. Na zemi je nakreslený pentagram, ty si stoupneš doprostřed a my okolo tebe. Začneme se zaříkáváním a pro tebe to budou muka a zcela tě to vyčerpá. Musíš se při tom velice soustředit na jednu věc, bude ti v hlavě probíhat několik životních scén a mezi nimi bude jedna, která ti ukáže cestu k zelenému kameni, na toto se plně soustřeď, jelikož nemáme žádné navíc. Tento kámen ti dovolí rovnováhu mezi magií a životem, čili už se nikdy neunavíš, když budeš používat tuto sílu, jako se stalo v předchozím boji. Věřím, že jsi silný a zvládneš tuto zkoušku."

Ráno, když se probouzím, vedle mě neleží Xin, lekl jsem se, jestli se jí něco nestalo, nevěděl jsem, co si mám počít. Chodím sem tam a přemýšlím a najednou pro mě přijde. Má své tělo pomalované nějakou rudou a černou barvou políbí mě a přemístíme se na ono místo. Bylo zřejmé, že už vše domluvila a už jsem klečel uprostřed pentagramu. Začali na sebe mluvit.

„To je ten, do kterého vkládáš velké naděje? Nemyslím si, že to zvládne, je to jen člověk, zabiješ ho."

Xin se usmála a řekla. „Není to jen člověk, cítím v něm nezkrotnou sílu, bude pro nás velikým přínosem."

„Dobrá tedy."

Rituál začal. Začali říkat nekonečně dlouhá kouzla a byla vidět jejich síla, jak magie mezi nimi byla propojená a všichni najednou mluvili zcela synchronně. Začal se u nich od jednoho ke druhému točit jakýsi zelený vír, který se se zvětšoval a točil do špičky, a když dosáhl určité výšky, byl vidět záblesk, který neuvěřitelnou rychlostí vstoupil do mě, usínám. Má třetí zkouška začala.

Kočka se smaragdemKde žijí příběhy. Začni objevovat