Uprostřed ničeho se ze zbylých sil kouknu na svou čarodějku, pohladím po tváři a vidím, jak se probouzí. Zděšeně vykřikla „Kde jsou ostatní?"
„Nevím, co se s nimi stalo, měl jsem sílu zachránit jen tebe a upadám do jejího náručí vyčerpaností.
Probouzím se v nějakých starých ruinách, kam mě odnesla Xin, hned jak si toho všimla, že už jsem vzhůru ke mně přiběhla a dala mi napít vody.
„Co teď budeme dělat?" ptá se.
„Cítím, že je zde poblíž kámen co mě volá, co takhle si udělat výlet?"
Nebyla proti, porozhlídnuli jsme se, co najdeme na tomto opuštěném místě. Velké kusy látky na šátky, prázdná čutora to bylo vše, co se dalo najít a tak jsme se vydali na cestu pouští.
Sotva jsme ušli několik mil, se za námi objevila ohromná písečná bouře. Lehli jsme si na písek a přikryli zbylým kusem látky, koukali se na sebe, usmívali, konečně jsme měli chvilku pro sebe. Políbil jsem svoji milou a hladil ji svou rukou, kdybych tak ji mohl celou obejmout, ale museli jsme jedněma rukama držet plachtu přes sebe. Byl to krásný zážitek. Asi po hodině bouře ustala, zvedli jsme se, oprášili ze sebe přebytečný písek a pokračovali dál.
Docházela nám voda a začalo se stmívat, za chvíli se moje Xin promění v kočku a musím ji ochránit, tak jsme se rozhlíželi po okolí a uviděli v dáli oázu, vydali jsme se směrem k ní, ale nakonec jsme zjistili, že to je jen fata morgana. Nevzdali se a šli dál, po cestě jsme uviděli dva velbloudy, jak také míří naším směrem. Požádal jsem je o pomoc a už jsme jeli. Pro moji čarodějku to musel být nesmírný zážitek, celou cestu se smála, až jsme konečně dorazili k oáze. Napili se, doplnili čutoru, připravili ležení. Objímala mě až do té doby než se zase proměnila v kočku, usínali jsme spolu a čekali na další den.
Ráno se opět vydáváme na cestu za pomoci zvířat, která nás tam svezou, blížíme se na ono místo, cítím, jak ke mně hlas mluví silněji.
„Zastavme, jsme tu."
„Jsi si jistý? Nic tady není."
„Je to pod námi."
Svoji silou udeřím do země a odhrnu tak tuny písku. Uzříme vchod do neznámého místa, plného tmy.
ČTEŠ
Kočka se smaragdem
FantasyProč mi tohle všechno ukazuješ? Chci tě učit, abys porozuměl jinak tomuto světu a připravit. Připravit na co? zděšeně jsem se zeptal. Vše se dozvíš.