15. kapitola

1K 131 8
                                    


Celý příští týden čekal Draco jen na to, až se mu jeho manžel opět zjeví. To se však nestalo, díky čemuž začínal být jen stále více unavený; vzdával to. Občas začal zničehonic panikařit, že se mu to celé jen zdálo, přestože si byl jistý, že by nic podobného sám vymyslet nedokázal.

„Pro rány boží, Harry Jamesi Pottere, okamžitě zvedni tu svou línou prdel a přijď za mnou!" mumlal si Draco pro sebe, zatímco krájel kousek červené papriky. Není tomu tak dávno, co opět začal sám vařit, čímž však vždy nesmírně potěšil Pansy. Obličej se jí pokaždé rozzářil, když jí donesl něco k jídlu. A on byl za to rád.

„Promiň, lásko," uslyšel někde za sebou, ale když se otočil, nikde nikoho neviděl. Ale ten hlas...

„Asi se mi něco zdálo," povzdechl si a raději pokračoval ve vaření. Když se nikdo neozval ani teď, věnoval se své práci, jako by se nic nestalo. Přece není blázen. Naopak, čím více jej Harry navštěvuje, tím lépe na tom po psychické stránce je.

Zůstává klidný i přesto, že touží vidět svou druhou polovičku co nejdříve. Na to si však ještě bude muset počkat. A on čeká rád.

Ahoj! Vítejte u nové části. :) Ráda bych poděkovala každému z vás, že příběh čtete. Moc si toho cením. :) Co říkáte na dnešní část? A jak si užíváte víkend? ;)

Makkakonka

Gentle Madness - Drarry (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat