„Ukázalo se," začal s křivým úsměvem Harry sedící na Dracově posteli hned vedle samotného blonďáka, „že se mě mohou dotknout jen lidé, jako jsem já. Jen těm se nic nestane."
Draco se k němu naklonil pln zájmu. Musel se hodně přemáhat, aby sám sebe zastavil a nevyhověl svému pokušení pohladit Harryho po tváři či pročísnout mu vlasy. Jen silou vůle držel své ruce složené ve svém klíně. Bylo na něm znát, že jej Harryho slova nesmírně zajímají a fakt, že chce slyšet víc, se mu zračil v očích.
„Jen pro vás to neplatí. Mudlové mě nemůžou vidět vůbec, kouzelníci jen po jednom. Je to divné, ale je to tak." Pokrčil rameny a druhý muž pokýval hlavou na srozuměnou.
„Takže... kdy se hodláš ukázat Pansy?" zeptal se Draco, zatímco si pohrával se svým rukávem. Obočí měl svraštěné tak, že mu na čele tvořilo nepatrnou vrásku.
Černovlasý muž se na okamžik odmlčel, než znovu pokrčil svými rameny. „Nemám tušení."
„Ale ona mi nevěří! Musíš jí dokázat, že-"
„Pochybuješ o tom, že tu jsem, Draco?" zarazil jej Harry stroze.
„Ne..."
„Tak proč tolik záleží na tom, co říká?" odsekl černovlasý a opřel se o zeď za postelí.
Aristokratovy rty se semknuly, když se muž musel pozastavit nad Harryho neobvyklým chováním. Nikdy předtím nebyl takový. Draco jej nepoznával. Něco bylo špatně.
„Já-dobře, fajn," hluboce se zamračil.
Harry si jeho náhlé rozladěnosti všiml. Tichý povzdech opustil jeho ústa následovaný rozrušeným mlasknutím. „Omlouvám se, jen – jsem tu jen pro tebe, rozumíš? Pro nikoho jiného."
Přestože Draco nerozuměl, pokýval hlavou, nadmíru zmaten. Alespoň, že je Harry tady. Na této skutečnosti jako by závisel celý jeho život. Alespoň, že už není sám.
Ahoj! :) Doufám, že upozornění na novou kapitolu už dnes dorazí v pořádku. Včera se zdárně odeslalo až kolem desáté večer, a i tak to vypadá, že k některým vůbec nedorazilo. :/ Wattpad zase nějak blbne. -_- Snad se vám kapitolka líbila! :) Co říkáte na děj? ;)
Makkakonka
ČTEŠ
Gentle Madness - Drarry (CZ) ✓
FanfictionJedná se pouze o PŘEKLAD! Něžně objímal Draca kolem ramen. Hřejivý, voňavý a nepopsatelně příjemný jako čerstvě vypraný kardigan. Aneb příběh, kde je Harry mrtvý - nebo alespoň to si Draco myslí. Všechna práva a speciální díky patří autorce anglick...