Epilog

2.4K 136 26
                                    

Pohled třetí osoby
Černý pes běžel ulicemi k jemu tak známému domu. Proběhl kolem něj do zahrady, kde na dveřích byly psí dvířka.

Moc dobře si pamatoval, když je tady Sirius dal. Lia byla překvapená, ale nevadilo jí to. Smála se tomu. V tu dobu byli šťastní.

Kapky deště na něj padali, zatímco on se odhodlával vejít do toho domu. Bál se toho, co by mohl vidět. Nevěděl, jestli je jeho milovaná pořád v pořádku.

Sirius Black vešel psími dvířky do domu a ihned se přeměnil zpátky do své lidské podoby. Zrovna utekl z Azkabanu a nechtěl nic riskovat, ale tohle se změnilo, když nikoho neviděl ani neslyšel. 

"Lio !" zakřičel a doufal, že se žena ozve. Žena, kterou nadevše miloval a pro kterou by zemřel.

Nic se ale neozvalo a on se rozhodl, že se podívá po domě. Všechen ten prach na poličkách a věci na stejném místě, jako byli kdysi ho zneklidňoval.

"Zlato!" vyběhl schody do patra a otevřel všechny dveře, které v tomto domě byly. Podíval se do všech místností. Nevynechal jediný kout.

Nikde nebyla. Nebyla tu ani známka o tom, že by tady byla.

"Kde jsi?" zanaříkal si spíš sám pro sebe. 

Nebyla tu a on nevěděl, co dělat. 

"Poupátko!" zkusil to naposledy, ale pořád se nic neozvalo. 

Ani jeden slib, co jí dal nesplnil.

Tady je konec a očekávám, že se můžu těšit na vaše reakce. 🤔

S láskou Katt 🐍

Rosebud |HPFF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat