"Mohl jsi se ozvat, že příjdeš" zašeptala jsem uprostřed noci.
"Mohl, ale mám rád tu chvíli překvapení, kdy mě nejdříve chceš zabít, ale potom mě stejně obejmeš" zasmál se a omotal kolem mě své ruce.
"Idiote" zamumlala jsem a pokusila se znova usnout.
"Nebuď na mě zlá" uchechtl se.
**
"Vstávej" skákala jsem po posteli a snažila se donutit Siriuse vstát."Neeee" zabručel, zatímco já se rozhodla pro další řešení.
Šla jsem do koupelny, kde jsem napustila do skleničky studenou vodu a znovu se rozešla k posteli. Sirius spokojeně spal, já nad ním stála se škodolibým úsměvem.
"3 ... 2 ... 1 ... Smůla" naklonila jsem skleničku nad jeho hlavou a spokojeně sledovala, jak vyletěl z postele.
"Ale ale poupátko, co to děláš" tenhle jeho úsměv jsem dost dobře znala. Dřív než stačil něco udělat jsem se rozběhla z pokoje. Běžela jsem dolů, objevila jsem se v kuchyni.
Na stole ležel vzkaz, na kterém stalo, že se máma s tátou vrátí až později.
"Promiň" smála jsem se, když Sirius stál přede mnou. Jediné co nás oddělovalo byl stůl.
"To nestačí" zakroutil hlavou a oběhl stůl.
Se zapištěním jsem vlezla pod stůl a snažila se ho podlézt, ale dřív jsem ucítila stisk na kotníku.
"Kam utíkáš?" přehodil si mě přes rameno a rozešel se ke schodům. "Mimochodem už jsem něco našel" pustil mě na postel a sám si vedle mě lehl.
"Opravdu?" opřela jsem se o lokty.
Kývl na souhlas, jen jsem se usmála a lehla si.
Blížíme se pomalu ke konci ❤
S láskou Katt 🐍