"Sidste station, Trofors!" siger de i højtalerne. Endelig! Efter et fly fra Oslo til Trondheim og et tog fra Trondheim til Trofors, 5 timer!
Klokken er 15.23.. Jeg stiger ud af toget og ser at Marcus' bil står der.. Eller jeg vidste ikke at det var Marcus' bil før jeg så at han var inde i bilen..
"Det far!" siger jeg og peger på Marcus.
"yaaaa!" siger hun og klapper i hænder. Jeg smiler bare. Sikke en vidunderlig unge!
"Heey! I bliver og overnatter ik?" spørger Marcus. Jeg nikker.
***
"Så er vi her.." siger Marcus og åbner døren for mig.
"Wow.. jeres hus er lige så flot som det var første gang jeg så det!" siger jeg.
Jeg tager min kuffert og går hen imod døren, sammen med Cornelia og Marcus. Jeg banker stille på..
"Emma, jeg skal nok åbne!" siger Gerd Anne, eller det lyder som Gerd Anne.
Døren åbnes og Gerd Annes ansigt blev til et kæmpe smil.
"Åhh.. der er mit dejlige barnebarn!" siger Gerd Anne og tager Cornelia ud af mine arme.
"Åhh, velkommen tilbage Josephine!" siger Gerd Anne og trækker mig ind i et kram.
Jeg smiler og svare: "Tusind tak! Det er noget tids siden at jeg sidst var her"
"Hvor gammel er Emma nu?" spørger jeg.
"11..!" siger Gerd Anne stolt.
"Wow.. jeg kan huske det som igår at Emma var 9, hehe.." siger jeg..
"Tiderne går også vildt hurtigt!" siger Gerd Anne og griner..
"Moor! Det er virkeligt pinligt og jeg skal lave middag til Josephine og jeg!" Siger Marcus stolt.
"Marcus, kan du lave mad?" spørger Gerd Anne overrasket.
"Jaa, sidste gang gik det veldig bra!" siger Marcus stolt. (Veldig bra = Virkelig godt)
"Men du brændte næsten hele køkkenet ned!" siger Gerd Anne og griner. Marcus griner bare akavet.
// i får bare kapitlet idag, da jeg ikke orker at opdaterer imorgen! (: Og jeg mangler kun 10 følger til at jeg har 150 følger! OMG! JRBell tak til dig, fordi at du gider at holde mine streaks, shoutout til min bedste internet veninde! Hun er bare fantastisk! <3 Tjek hendes bøger ud, da jeg ELSKER dem! husk at følg mig hvis i ikke allerede gør det (:
ha det bra! (:
- Victoria (Gunnarsen) AHAHAH
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Intet varer forevigt - M.G (2'eren af The true love) (AFSLUTTET)
ФанфикFortsættelse af the true love! Anbefaler at læse 1'eren først :)) Josephine og Marcus var jo sammen, inden Josephine skulle rejse til Bergen.. Hvordan vil det være hvis de møder hinanden efter 2 år? Der kan forkomme stavefejl! // udgivet: 11 feb // ...