Kapitel 21

600 32 11
                                    

Maraton (3/3)
"Jose.. kom lige med" siger jeg og trækker hende ind i mit værelse. Jeg går ned i knæ.

"Josefine.. du er den mest sødeste, smukkeste, fantastisk.. nej.. du er ubeskrivelig! Jeg elsker dig. Jeg har været forelsket i dig siden du startede i klasse igen. Jeg blev så knust da du skulle rejse. Men her er du, sammen med vores datter, som jeg ikke vidste jeg havde. Kom nu til pointen Marcus! Josefine... vil du gifte dig med mig?" Spørger jeg og tager ringen frem.

Josefine's synsvinkel
"Josefine... vil du gifte dig med mig?" Spørger han og tager æsken med en ring i. Jeg står bare helt grædefærdigt her... jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er.

".j..a.. JA!" Får jeg sagt. Han giver mig ringen på, og kysser mig direkte på munden.

"Min elskede pige.." hvisker han, da han stopper kysset. Jeg kan ikke lade vær med at smile. Det er den bedste dag i mit liv!

Vi tager hinanden i hånden og går ned til de andre. Jeg kan virkelig ikke lade vær med at smile..

"Har du fået min far's tilladelse?" Spørger jeg for at være sikker.

"Selvfølgelig! Han synes jeg er en god dreng?" Siger Marcus og griner.

"Fedt" siger jeg og smiler større.

// yayy! JRBell nu er i forlovede! //

Intet varer forevigt - M.G (2'eren af The true love) (AFSLUTTET)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora