Kapitel 30

649 30 20
                                    

"Guud... Tobias er her..." siger Emma og gemmer sig lidt bag mig.

"Hvem er Tobias?" Spørger jeg lidt forvirret.

"Mit Crush... men han er kærester med MIA!" Siger hun ret irriteret.

"Mia? Er det ikke din bedste veninde?" Spørger jeg ret forvirret. Hun ryster på hovedet.

"Ikke længere... jeg fortalte hende for et års siden at jeg godt kan lide ham og så dagen efter blev de kærester..." siger Emma og fælder en tåre.

"Åhhh søde Emma!" Siger jeg og krammer hende. - "jeg er ked af det på dine vegne!"

Tobias og hans mor? Kommer herover?

"Hey Emma! Har du husket at lave vires fremlæggelse til imorgen?" Spørger Tobias. Emma sukker.

"Ja! For 45 tusinde gang!" Siger hun irriteret.

"Wow.. du er en smuk en!" Siger han og blinker til mig.

"Tobias.. sådan siger man ikke til andre's mor!" Siger Tobias' mor og slår ham på armen.

"Jeg er ikke Emma's mor! Jeg er Emmas ældste storebror's kæreste!" Siger jeg.

"Når undskyld! Jeg er Kirsten! Tobias mor!" Siger hun og rækker sin hånd frem.

"Josefine!" Siger jeg og tager imod hånden. Hendes glade blik blev forvandlet til et dræberblik.

"Tobias! Sig farvel!" Siger Kirsten og trækker ham væk. Underligt? Hvem har tisset i hendes morgenmad?

// hvorfor tror i at Kirsten var sådan? Og MANGE TAK FOR 90k READERS PÅ THE TRUE LOVE! IHHHHHH!!!!!! //

Intet varer forevigt - M.G (2'eren af The true love) (AFSLUTTET)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora