Kapitel 5

704 35 14
                                    

Stadig Marcus' synsvinkel
Jeg savnede Josephine så meget, men nu er hun her. Hun er blevet flottere end sidst, men ikke mindst.. Cornelia er meget pæn!

Hun har mine øjne, min næse, min personlighed og hun har Josephine's mund og ansigts form.

Jeg har lidt fortrudt at jeg ikke ventede, men Ingrid skal snart føde.

"Hey Skat, jeg skal lige hurtig tage telefonen okay?" siger Ingrid til mig.

Jeg forstår det ikke, Ingrid har talt med en eller anden i telefonen i snart 9 måneder. Jeg aner ikke hvem hun snakker med. Jeg prøver altid at lytte til hvad hun siger, men jeg bliver altid boostet, og lader som om at jeg kigger på klokken.

Jeg tænker at det her er chancen for at lege sammen med Cornelia, og snakke med Joesphine

"Josephine? Kan vi snakke?" Spørger jeg og trækker hende på armen.

"Ja... self.." siger hun og lukker døren.

"Cornelia bliver halvstoresøster lige om lidt!" Siger jeg lidt spændt.

"Ej tillykke!" Siger Josephine og ser lidt trist ud.

"Jeg vil vildt gerne tilbringe mere tid sammen med Cornelia, men Ingrid..." siger jeg lidt trist.

"Jaa, jeg forstår.. jeg kan måske tage hende med til trofors på et tidspunkt?" Siger hun lidt mere glad.

"Såå laver jeg middag!" Siger jeg og er totalt stolt over det.

"Kan du lave mad? HAHAH!" Griner hun. Hendes grin er alt...

// heeej! Tak til Victoria_Pedersen for at du gider at hjælpe mig med min Bog! Følg hende! //

Intet varer forevigt - M.G (2'eren af The true love) (AFSLUTTET)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang