Kapitel 7

635 28 13
                                    

Taxaen er kommet. Cornelia sidder på Marcus, jeg ved ikke hvorfor?

"Er du spændt Marcus?" Spørger Martinus. Marcus nikker.

Jeg har mistet Marcus forevigt.. eller jeg troede at jeg havde en chance, da jeg så ham igen idag, men nu ved jeg at jeg har mistet ham forevigt...

"Men... hvorfor var jeg ikke Til mit første barn's fødsel..." spørger Marcus, sig selv?

"Jeg ved det ikke, i var ikke hjemme... da jeg skulle føde.." hvisker jeg i marcus' øre og klemmer hans hånd.

"Vent Marcus! Er den der pige, din datter? Fuck Ingrid bliver sur!" Siger den anden pige irriteret.

"Thea, slap af!" Siger han irriteret tilbage.

"Marcus! Ingrid bliver så fucking sur!" Siger Thea irriteret.

"Thea, skat! Slap lige af!" Siger Martinus og prøver at køle Thea ned.

***

"Det bliver 325!" Siger taxachaufføren. Jeg er ved at give ham pengene, men Marcus stopper mig.

"Nej, det er ikke dig der skal betale! Det mig!" Siger Marcus og giver Chaufføren pengene.

Jeg smiler lidt genert. Han smiler bare til mig og tager min hånd og klemmer den lidt.

Han fjerner stille sin hånd, da vi går ind ad døren.

Vi ser Kjell-Erik stå sammen med to andre ældre mennesker. Det må være Ingrid's forældre.

"Hej, jeg er Ingrid's mor, Catarina!" Siger Catarina.

"Og jeg er ingrid's papfar, Mikkel!" Siger Mikkel og rækker hånden frem.

"Jeg hedder Josephine! Og jeg er Marcus' gode veninde!" Siger jeg og tager imod hans hånd.

// heeeej! Håber virkelig at i kan lide kapitlet! Jeg har ondt at Josephine :(( har i også eller? //

Intet varer forevigt - M.G (2'eren af The true love) (AFSLUTTET)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora