Kapitel 25

601 33 16
                                    

Josefine's synvinkel
"Godt gået! ENDELIG ER VI FÆRDIGE!" Siger Kasper og græder af glæde, da filmen endelig er færdig, ahah.. 

"Må jeg tage hjem nu?" spørger jeg, da jeg vildt  gerne vil tilbage og se Cornelia.

"Ja self! Men der er film premiere om 1 måned!" siger Kasper og hopper rundt.. 

Nu kan jeg endelig tage hjem og være sammen med min familie eller min lille familie, der består af Familie Gunnarsen, Marcus, Cornelia og jeg. Familie Gunnarsen er en del af min familie.

Jeg tager hjem til min tante og for at hente min taske med powerbank og det.

***

"Vises Tanja!" siger jeg og lukker døren. 

Så det mod Trofors. Jeg er nød til at tage toget hele vejen.. Den lange vej.. 13 timer og 14 min..

Jeg går over til Stationen og finder mit tog. 

Jeg køber min billet og stiger på toget.

Der er helt fuldt! Men der er kun en plads.. Der sidder... MM'er på ca. 14 år? Jeg håber at jeg må sidde der og at de ikke opdager at jeg er mig? Altså Marcus Gunnarsen's eks..

"Hej, må jeg sidde her?" spørger jeg og smiler.

"Du sidder der bare!" siger en af pigerne med mørke blondt skulderlangt hår.

"Ja self!" siger den anden pige med det brune lange krøllede hår.

"Hvorfor ik?" siger den sidste med blondt hår.. like me! ahah..

"Hvor er i på vej hen?" spørger jeg og smiler.

"Trofors, vi er kæmpe fans af Marcus og Martinus! Hvor skal du hen?" siger de glad.

"Også Trofors! Jeg skal besøge min datter!" siger jeg og smiler.

"OMG! VI kan følges!" siger hende den blondte.

"Self! Hvad hedder i forresten?" spørger jeg.

"Jeg hedder Victoria Leonora! Og det er mine veninder Emilie og Rikke!" siger Victoria. 

"Jeg hedder Josefine, Petersen!" siger jeg og smiler.

"Gud.. du har ændret dig meget.." siger Rikke. 

"Bare ikke fangirle.. " siger jeg og griner.

"Må vi ikke se et billed af din datter?" spørger Emilie.

"jo self!" siger jeg og tager min iphone frem og finder et billed af Cornelia der spiser is, men har is over det hele i ansigtet.

"Hvor er hun cute!" siger Victoria og tager sig til munden.

"Er Marcus ikke faren?" spørger Rikke og smiler.

"Jo.." siger jeg og griner kort.

"Fedt! I passer så godt sammen!" siger de alle sammen i kor.

***

"Skal vi gå af og finde et sted og spise her i Trondheim?" Spørger jeg.  - "Vi skal med et andet tog, som lige er kørt og det kommer igen om 2 timer?" 

"Jo, kender du et godt sted?" spørger Victoria. Jeg føler lidt at Emilie er lidt genert?

"ja! Jeg har boet her!" siger jeg stolt og viser dem vej.


// I HOPE YOU LIKE KAPITLET!  LÆS MIN NYESTE BOG! EI SOM DEG //

Intet varer forevigt - M.G (2'eren af The true love) (AFSLUTTET)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon