Kapitel 23

596 28 11
                                    

"Godmorgen!" Siger jeg og tager et stykke brød.

"Morgen!" Siger Emma og sætter sig ved siden af mig.

"Skal du allerede væk?" Spørger Emma og laver sad face.

"Jaaa..." siger jeg og æder resten af mit brød.

"Øvvv.." siger hun. - "Hvornår kommer du hjem igen?"

"Meget snart, vi mangler kun 2 scener! Ik sig det til Marcus! Det er vores lille hemmelighed!" Siger jeg og rækker min lillefinger frem.

"Deal!" Siger hun og snurre sin lillefinger om min. (Emma hun er 11 i bogen! Så hun kan meget engelsk! Bare så i ikke bliver i tvivl)

"Mama!" Siger Cornelia bag os og kommer løbende herover.

"Sweetie!" Siger jeg og bærer hende op.

"Vem det?" Spørger hun og peger på Emma.

"Det er din faster, Emma!" Siger jeg og peger på Emma, der smiler stort.

"Fasta Emma!" Siger hun og åbner sine arme.

"Er det fint?" Spørger jeg, Emma. Hun nikker bare og smiler. Jeg sætter hende på Emma's skød.

"Hvor er hun sød! Hun ligner Marcus sygt meget! Og dig!" Siger Emma.

"Jaaa.. mest Marcus!" Siger jeg og griner.

"Der er mine 3 yndlings piger!" Siger Marcus og kommer gående hen imod os. Han kysser mig på munden og han krammer og kysser de andre på kinden.

// heeej! Jeg ved godt at min bedste veninde JRBell læser denne her bog, men ja! Mennesker! Skriv i kommentaren hvad i synes jeg skulle give til min bedste veninde! Altså jeg vil give det så snart jeg kan besøge hende! Jeg vil give en gave til hende, som hun vil huske at det er mig eller mindes om at det er mig der har givet gaven! Så skriv i kommentaren hvad i synes!<3 det vil betyde en masse, da hun betyder enormt meget for mig!! Hun er en af de bedste ting der er sket for mig! <3 //

Intet varer forevigt - M.G (2'eren af The true love) (AFSLUTTET)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora