Kapitel 15

714 37 14
                                    

"Skal i flytte sammen?" spørger Martinus lidt trist. Det har jeg faktisk ikke tænkt på..

"Jeg ved det ikke.." siger jeg. - "Er du okay, du virker ret trist.." 

"Altså.. ik sig det her til Marcus, men jeg vil virkelig ikke have at i flytte sammen og det.. Jeg ved det. Jeg er 17, snart 18, men jeg har levet med Marcus i 17 år og jeg kan bare ikke undvære ham.." siger Martinus og fælder en tåre.. Hvis i undrer jer over hvor Marcus er, så er han på toilettet.

"Jeg ved det... Jeg har ikke en gang tænkt på at flytte sammen med ham endnu og jeg skal til optagelser på mandag..." siger jeg, ret nederen.. Idag er det fredag. - "Men jeg synes at han skal blive boede og Cornelia måske også skal flytte herind, da jeg skal til optagelser Mandag til onsdag, hver uge..."

"det kunne være så dejligt, hvis i gad at passe på hende!" siger jeg.

"Self! Det er jo trods alt min niece.." siger Martinus og griner. 

"Cornelia?" siger jeg og gør et eller andet med hænderne så hun kommer herover.

"Det er onkel Tinus!" siger jeg med en baby stemme og peger på Martinus.

"Unel Tus!" siger hun og klapper i hænderne.

"Det er flot!" siger jeg og aer hende på kinden.

"Skal Cornelia bo her?" spørger en meget glad stemme... Marcus..



// sorry for et sent kapitel! Men jaaa, sådan kan det jo gå! Hvad synes i skulle ske i næste kapitel? Skriv det i kommentaren! Den bedste ide, bliver jeg et shoutout til i toppen, inden jeg skriver mit kapitel! <3 Ps jeg mangler stadig kun 8 følger til at jeg ar 150! så følg mig! <33 //

Intet varer forevigt - M.G (2'eren af The true love) (AFSLUTTET)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang