kapitel 13

697 34 31
                                    

"Vises mooor!" siger Marcus og skubber Gerd Anne og dem ud. Ahah.. 

"Hvor er Martinus egentlig henne?" spørger jeg lidt forvirret.

"Hjemme hos Jonathan." siger Marcus og smiler. - "Så vi har huset for os selv!" 

"Luksus, men jeg er seriøst så ked af det... det med Ingrid.. Det er jo min skyld" siger jeg og undskylder. Det er da min skyld? Hvad vis jeg ikke var der, så ville de sikkert stadig være sammen..

"Josephine.. det er ikke din skyld, det er bare Ingrid, der har gjort noget forkert. Du skal ikke give dig skylden for alting." siger Marcus og tager mine hænder. 

"Du har ret.." siger jeg og tørre min ene tåre af min kind.

"Skal du ikke brænde køkkenet ned igen?" spørger jeg og griner.

"Hvis du vil hjælpe mig?" spørger han grinende og trækker mig ud i køkkenet.

"Jaja" siger jeg grinende og finder en pande frem. - "Så skal der laves mad!" 

***

"Skal Cornelia ikke have noget?" spørger Marcus og skære i sin lagsagne og putter gaflen i hovedet på Cornelia. Hun tager stille hans gaffel og putter det i munden. ahah..


"Hvor er hun dog bare skøn.." mumler Marcus. Jeg sætter min hånd oven på hans. Han fjerner sit blik fra Cornelia og kigger på mig. 

Han læner sig frem over bordet og vi får øjenkontakt. Jeg læner mig automatisk frem og vores læber er 3 cm væk fra hinanden. Jeg dufter hans parfume og han placerer stille sine læber på mine...



// Danmmm! Så kom Marcus & Josephine til at kysse.. :O Hvordan vil du shippe de to sammen? Hvad synes du deres shipnavn skulle være? Kommentarer det i kommentaren og det bliver måske taget? Damnnn JRBell Der kyssede i lige (: AHAH. Jeg opdaterede kun det her kapitel fordi jeg havde lyst! 8 følger til at jeg har 150 følgere! :OO //

Intet varer forevigt - M.G (2'eren af The true love) (AFSLUTTET)Onde histórias criam vida. Descubra agora