TM - 5

53.7K 2K 278
                                    

Küçük bir not : Gökhan, Hikmet Amca'nın oğlu. Yani akşam Tutkulara gelecek olan çocuk.

TM - 5

Sabah okula girerken Ceyhun'la karşılaştık. Anında arkamı dönüp ters istikamette yürümeye başladım. Neyse ki bu okulun tek bir kapısı yok. Yoksa Ceyhun'a zıt gideceğim diye okula giremeyeceğim yahu. Gerçi Ceyhun Bey sağ olsun hiç özür dileme zahmetine girmedi. Peşimden falan gelmedi yani.

Ben de soluğu kızların yanında aldım.

"Günaydın şekerlerim!"

İdil : Günaydın.

Öykü : Ceyhun'u gördün mü Tutku? Çocuğun göz altları çökmüş resmen. Dün çok içmiş galiba.

Bu mudur yani?
Kızdaki dedikodu aşkı selam sabahtan önce geliyor.
Günaydın bile demeden lafa girdi. Hayır laf da laf olsa bari. Ceyhun çok içmişmiş. Aman!

"Bulmuştur yine içecek bir sebep."

Öykü : Kızım sizin aranız bozuk değil mi? Ona içmiştir işte.

"Ona içene kadar gelip özür dileseydi ya! Sabah beni gördü ama konuşmaya çalışmadı bile."

İdil : Belki gerçekten pişmandır, karşına çıkacak yüzü yoktur.

Öykü : Hem sen demedin mi gözüme gözükmesin diye.

"Öyle demiş olabilirim ama hatasını anlamış olmasını da istiyorum aynı zamanda. Hatasını anlamış olsun ve gelip bi güzel özür dilesin."

Öykü : Ohoo! Erkek milletinden çok fazla şey bekliyorsun Tutku.

İdil : Erkek demişken bu akşam misafiriniz var değil mi Tutku? Çocuk sizdeyken çaktırmadan resmini çekip bana atıyorsun.

"Oldu canım ya! İstersen hiç çaktırmamakla uğraşmayayım direkt yanına gidip ön kamerayı açıp 'Selfie!' diye bağırayım. Ha? Ne dersin?"

Öykü gülerken İdil ise gözlerini deviriyordu.

Öykü : Akşam ne giyeceksin peki?

"Sen de mi Öykü?"

Öykü : Kuzum ben seni Gökhan'a beğendirme derdinde değilim. Ben Hikmet Amca'nın kızını göt etme derdindeyim.

Öykü'ye her ne kadar ayıplar bakışlar göndersem de haklıydı. O Selen denen kızı hiç sevmiyorum ya.

İdil : Aynen, bak sırf ben çocuğa yanaş diyorum diye inadına çirkin giyinip de o kıza kendini güldürme. Gıcık oluyorum ona ya!

"Ben de bayılmıyorum zaten ona. Annem bir elbise almış benim için. Onu giyeceğim."

İdil : Ayy, Sevgi teyzem olaya el koymuş işte be! Budur!

Öykü : Aynen aynen. Kesin o cadıdan daha güzel olacaksın.

İdil : Hatta ben işimi sağlama alıp senin makyajını da bizzat yaparım tatlış.

Öykü : Makyaj demişken akşamki gereksiz tanışma yüzünden benim de iyi görünmem gerekiyor. Ellerinin sihrinden bana da ayır İdil.

İdil aramızda makyaj konusunda en iyi olandır. Hem nasıl yapacağını daha iyi bilir hem de eli çabuktur.

"Siz merak etmeyin meleklerim." dedi İdil bulunduğu yerde dikleşerek.

"Yücel azıcık beklese de olur." diyip göz kırptı sonra da.

Gülmeden edemedik bu haline tabi.

Biz gülüşürken Yankı motoruyla okula giriş yaptı. Ön tarafa bakan terastaki masalardan birinde olduğumuz için onu fark etmem zor olmamıştı.

Tercih MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin