TM - 23

31.2K 1.6K 228
                                    

Yardımlarından dolayı Feyza'ya teşekkürler :)

TM - 23

1 Hafta Sonra

Ah bugün büyük gün!

Gerçi akşam oldu ama...

Birazdan Yankılara yemeğe gitmek üzere yola çıkacağız ve ben heyecanlı hissediyorum. 10 koca gündür onu görmedim. Beni eve bıraktığından beri... Instagramdaki resimleri saymazsak tabi.

Selen gıcığı iki resimden sonra durdu neyse ki. Ama ben durmamıştım tabi. Eğer Yankı baktıysa birkaç gün barlardan çıkmadığımı görmüştür. Tabi yine bakıyorsa bir haftadır uslu uslu evde durduğumu da görmüştür.

Bu haftam genelde annemle babama Ceyhun'la sevgiliymişiz imajı çizmekle geçti. En sonunda annem duramayıp çıkıp çıkmadığımızı sordu. Çıkıyoruz ama çok duyulsun istemiyoruz deyince kriz geçirecekti kadın.

Ceyhun sağ olsun iyi oynadı. Böyle bir görevi kankandan başka kimden isteyebilirsin ki zaten?

İdil'in oyunumuzdan hâlâ haberi yok. Ve eminim öğrendiği an ikimizi de 42 yerimizden bıçaklayacak.

"Tutku? Hazırlanmadın mı hâlâ?"

"Hazırım annecim. Geldim."

El çantama telefonumu attıktan sonra aşağı indim. Hep birlikte arabaya bindik. Yolda konu son birkaç gündür olduğu gibi 'Ceyhun ve ben'di.

Babam : Ceyhun'la aranız iyi mi kızım? Üzmüyor değil mi seni? Bak canını sıkacak bir şey yaparsa sen direkt babana gel. Ben haddini bildiririm ona.

Annem, "Onur!" diyerek babamı uyardıktan sonra bana döndü.

"Sen babana bakma kızım. Aranızda tartışmalar tabi ki olabilir. İlişkilerde olağandır böyle şeyler. Bir sorun olursa siz konuşarak halletmeye çalışın."

"Tamam annecim."

İki dakikada Güzin Abla'ya bağladın annecim, tebrik ederim.

"Anne bu arada Hikmet Amcalar niye çağırdı bizi? Yani nereden çıktı yemek işi?"

Babam : Yeni bir proje için maddi destek istiyecekler muhtemelen kızım. Bir ihaleye katılacaklarını duymuştum da...

Umarım babamın ileride şirketi bana bırakmak gibi planları yoktur. Konuşulması bile bana sıkıcı geliyor ya. İhaleymiş bilmem neymiş... Amaan!

"Ha ben de Selen'i övesi tuttu da boşa gitmesin diye bizi çağırdı sanmıştım."

Annem : Tutku! Ayıp ama kızım.

"Ay sanki haksızım anne! Adam öz oğlunu o kadar övmüyor be!"

Halbuki oğlu daha övülesi. Selen ise daha çok dövülesi.

Kafiyeli oldu ha!

Babam : Haklı kız. Sürekli Selen şöyle Selen böyle. Hayır kızı da bir şeye benzese bari.

"Aslan babam be!"

Annem : Hah! Oraya gittiğimizde de sürdürün bu tutumunuzu da bakın n'oluyor.

Anneden veto yiyen ev halkı sessizliğe bürünür.

Nihayet Yankılara geldiğimizde ciddi ciddi heyecanlandığımı hissettim. İlk defa değil bu eve gelişim. Annem sağ olsun birçok kez geldik. Ama ilk defa bu evde Yankı da varken geliyorum.

Kapıyı yardımcıları açtı. İlk olarak sofraya buyur edildik.

Bu oturma düzenini de kim ayarlamışsa... Kesin Selen cadısı ayarlamıştır.

Tercih MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin