Bir ay aradan sonra tekrar merhaba :)
TM - 34
Motora atlayıp İdil'in söylediği bara doğru ilerledik. Tabi motorsikletle gittiğimiz için İdillerden önce varmıştık bile mekana.
Kapıdaki güvenlikten kısa sürede geçtik. Şöyle bir aradılar o da resmen laf olsun diyeydi ya neyse sorun çıkmadı diye sevinmem lazım.
Güzel bir yer bulup oturduk.
Ay böyle de Yankı'yla baş başa çıkmışız gibi oldu.
Ne kadar hoş oldu ya. Sanki böyle sevgiliymişiz de birlikte eğlenmek için karaoke bara gelmişiz böyle...Tutku kendine gel! Hayallere dalma hemen! Çocuk sana bakıyor aptal aptal ne gülümsüyor bu diye.
Yankı'ya döndüğümde cidden pür dikkat bana bakmakta olduğunu fark ettim.
"Şey... Dalmışım da..."
"Normal. Bugün kolay bir gün değildi."Kolay gün nasıl oluyor Yankı? Neyse hadi bozmayayım seni. Daha demin beni düşünüp rüzgar çarpar falan dedin. Hadi yine iyisin.
"Dünden iyiydi bence."
Yankı : Babanın dünkü tepkisi gayet iyiydi ama bence. Ben olsam çaya gelsin ailesiyle demezdim.
"Ne derdin?"
Yankı : Muhtemelen anlık sinirle bir zarar verirdim çocuğa. Düşünsene biricik kızımla çocuğun birini öpüşürken yakalıyorum. O çocuk böyle kolay kurtulmazdı. Baban az bile yaptı.
Ve Tutku şoka girer.
Birincisi Yankı baya uzun konuştu. Bu benim alışık olduğum bir durum değil hiç.
İkincisi Yankı'nın içinden bir 'kız babası' çıktı az önce. Hem de maço bir tane..."Ağzının üstüne çakardın yani çocuğun?"
Doğru anlamış mıyım diye teyit etme ihtiyacı hissettim de...
Yankı : Yani... Muhtemelen.
Şaşırmadım desem yalan olur.
İdiller mekana gelince sohbetimiz burada sonlandı.
Kapıda yapmadığımız merhabalaşma faslını burada yaptık. Gayet uzun bir faslın sonunda nihayet oturabildik. Biz oturduk ama İdil hanım duramadı ve soluğu mikrofon başında aldı.
Bilindik melodiyi duyunca şarkıyı kolayca anladım. Fakat şu malum marka yüzünden sözleri aklımda sürekli karıştırdım.
Sanki o putmuş gibi
Hayat sırf buymuş gibi
Hem aç hem tokmuş gibi
Hem var hem yokmuş gibi
Ben ona resmen aşığım
Onu benden almasınlar
Bize bulaşmasınlar
Arayıp sormasınlar
Kıskandırıp durmasınlar
Ben ona resmen aşığım
Hem ilk hem sonmuş gibi
En güzeli oymuş gibi
Bunca yıl beklemiş gibi
Beklediğime değmiş gibi
Ben ona resmen...
Şeytanla bir olmuş gibi
"Küt!" diye gidecek gibi
Her yöne sapacak
Ne yap desen yapacak gibi
Ben ona resmen aşığım
İyi ki yapmışım!Şarkının Yücel'e gittiği belliydi. Zaten masaya geldiğinde bir öpüşme anı yaşadılar vıcık vıcık.
Hayır kıskanmıyorum.
Belki birazcık kıskanıyor olabilirim. Çünkü Yankı Bey hâlâ emin değil duygularından. Dur ama ben de ona bu konuya parmak basan bir şarkı söylemezsem.
De... Hangisini söyleyeceğim? Yani bu konuya parmak basan dedim de içinde 'duygularından emin ol' geçen bir şarkı olduğunu sanmıyorum.
Sertab Erener'den Mecbursun'u falan mı söylesem? Hayır sözler fazlasıyla anlamlı aslında da çok mu çaresiz olur? Gerçi Selen de burada ama onun bi şey anlayacağını sanmıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tercih Meselesi
ChickLitTam da aşık olacak adamı buldum yani! Üstelik onun bırak beni hemcinslerimden hoşlanıp hoşlanmadığı bile belli değilken...