Dışarı çıkma planı ertelenen Gaye'nin dramı :/ Işin iyi yanı bölüm gerçekten erken geldi :)
Yalnız ben yorumlarda bir adet 'yb' gördüm :( küfür eder gibi geliyor ya lütfen dikkat edelim :/ Başka şeyler de olsa neyse de... Tek başına...
Neyse iyi okumalar :*
TM - 28
Annemlerin sesiyle Yankı'dan ayrıldım tabi.
"Anne? Baba?" diyebildim yalnızca.
İkisi de konuşmadan bir bana bir Yankı'ya bakıyordu.
En sonunda annem dayanamayıp söze girdi ve Yankı'yı tabiri caizse postaladı.
Annem : Hadi Yankı sen git artık.
Yankı : Efendim ben...
Babam : Git delikanlı.
Yankı kafa sallayıp odadan çıkınca korkmaya başladığımı hissettim. Tabi ki bana bir şey yapmayacaklar ama... Ama işte.
"Anne ben... Biz şey..."
Annem : Sen Ceyhun'layım demedin mi bize Tutku?! O neydi öyle?!
"Ben dedim. Dedim de bi sor niye dedim"
Babam : Hâlâ çocukluk peşindesin Tutku! Biz diyoruz kızımız ciddi ilişkiye başlasın, akıllansın... Ama sen...
Sorun da o ya zaten.
Annem : Bu böyle gitmez Tutku! Aklını başına topla kızım. Git Ceyhun'a da bunu anlat, bir hata yaptım de.
"Anne hayır. Ceyhun'la sevgili değiliz."
Bu oyunu şimdi bitirmezsem hiç bitiremem.
Annem : Nasıl yani?
"Yani..."
Size yalan söyledim.
Babam : Söyle Tutku!
"Bağırma ya tamam. Şey... Ben size yalan söylemiş olabilirim. Siz üstüme gelince..."
Annem : Aferin kızım. Aferin!
Babam : Yazıklar olsun Tutku. Sırf biz üstüne gitmeyelim diye Ceyhun'layım mı dedin?
Annem : Yankı'ylayım desen kızacaktık sanki.
"Biz Yankı'yla da birlikte değ-..."
Annemin çatık kaşları beni susturmaya yetti.
Babam : Söyle, yarın Hikmet Amcanlarla birlikte bize gelsinler.
"Ama..."
Annem : Akşam yemeğinden sonra gelsinler.
"Neden ki?" dedim korkarak.
Babam : Aranızdakinin adını koyalım aile arasında.
Ve Tutku kalp krizi geçirir.
"Ama baba biz daha..."
Annem, "Uzatma istersen Tutku!" dedi kaş göz işaretleriyle de beni uyarırken.
O anlamıştı beni ama babama açıklayamayacağımız ortada. O yüzden susmak en iyisi.
Babam odadan çıktıktan sonra kendimi yatağa bıraktım.
Annem : Neyin peşindesin kızım? Bize kalp krizi geçirtmek niyetindeysen açık açık söyle.
Mecburen kalkıp bağdaş kurdum yatağımın üstünde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tercih Meselesi
ChickLitTam da aşık olacak adamı buldum yani! Üstelik onun bırak beni hemcinslerimden hoşlanıp hoşlanmadığı bile belli değilken...