Allah'ın Resulünün ve tüm sevdiklerinin selam ve bereketi üzerinize olsun can kardeşlerim?....
Bismillah Billah, eşhedü enla ilahe illalah ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve rasuluhü.
Rabbimizi ve verdiği nimetlerin yıllarca farkında bile olamadım. Rabbimin verdiği sıkıntı ve kederler karşısında yine ona sığınmamı gerektiğini yıllar sonra farkettim.
Çevremde iş gereği bir çok cemeat ve tarikat mensubu insanlarlada adeta iç içeydik. Hiçbirine de gönlüm ısınmamıştı. Zikirle tanışmamla Rabbime Hamdolsun, zikrimizi nasip etti. Artık Rabbim seni çok seviyorum diyebiliyordum. Rabbim nasip etti Hamdolsun. Rabbim zikrimizi bana buldurdu. Halbuki binlerce defa okuduğum fatihanın 4. Ayetinin ne anlama grldiğini anlamıştım şükürler olsun. Nefsimizle mücadele etmem gerektiğini anladım. Bakalım bir çevremize ne güzellikler yaratmış Rabbim bizler için.
Rabbimizin bize ve tüm kardeşlerimize verdiği güzellikler ve lütuflar kadar çok ki saymakla bitiremem. Evet Hamdolsun Rabbime. Rabbim kendisini zikretmeme ve anmama izin verdi. Ne kadar şükretsem, ne kadar hamd etsem inanın çok azdır. Şanlı Peygamber Efendimiz (sav) " Rabbim ben seni layıkı ile hamd edemem, sen kendini övdüğün gibisin." demiyor mu? Peygamberimiz(sav) Rabbiminizin, habibim diye sevdiği ve onsekizbin alemi onun nurundan yaratmıştır. Rabbimizin zikretmemize nasip etmesiyle şükürler olsun anmaya başlayabildik.
Zikrimizi sabah akşam yapmakla zikrettikçe ilk iç huzurumuza kavuştuk. oluşmaya başladı. Rabbimi seviyorum, Rabbim beni seviyor sevincini yaşamaya başladık. Hamdolsun.
İşte en güzel yerde burasıydı. Rabbimizin bizi sevdiği ve lütufları karşısında şaşırıp kalıyoruz.
Rabbizin bize verdiği kokular ve daha bir çok lütuf saymakla bitiremeyiz. Veysel karani sitesinde kardeşlerimizi yaşadıklarını okudukça, kendimizde bazılarını yaşadıkça vesveselerimizde azaldı şükürler olsun. Zikrimizi yapmak artık harika bir şeydi. Yapmadan rahat edemiyordum. Birde orucun, aç doyurma gibi kavramların anlamlarını Muharrem Hicamdan dinlediğimde çok etkilendim. Sohbetler ve diğer kardeşlerimle tanıştım.Birbirini hiç tanımayan insanların birbirini kalpten sevmelerini o kadar yaşadım ve hissettim ki. Bunların hepsinin Rabbimin bir lütfu olduğunu hissettim. Her yaptığımız şeyde kalp huzuru vardı. Rabbimiz var ve her an bizimle olduğunu hissetmek zaten en büyük lütuf. Rüyalar ve diğer tüm haller say say bitmez, bitmeyecek. Sıddıklı işaretleri, mühür, isim verilmesi, öğretmen verilmesi ve daha niceleri.
Rabbim gayretle, sabırla ve şükürle yolumuzu almaya çalışıyoruz. Tam teslimiyet kavramı çok önemli. Rabbimizi ve Peygamberimizi sevmek, bu yolda hep gayret etmek.
Rabbimizin cömertliği ve lütufları karşısında şükretmekten bile acizin. Zikirle tanış8ncaya kadar bir ot gibi yaşadım.
Arkadaşlarıma adam olmaya çalışıyorum derdim ben hep. Tabi onlarında bir yorumları olurdu. Ancak benim demek istediğimi hiç biri anlamazdı. Yıllar sonra zikrimizi yapmaya başladığımda işte bu zikir insanı adam olmaya doğru yol aldırır, demiştim.
Rabbim tüm insanlara nasip etsin.. İnsanlar, Rabbimizi, Resulümüzü ve tüm sevdiklerini sevsinler, en azından bunu öğrensinler. Anlasınlar. Yol alsınlar.
Rabbim tüm kardeşlerimin yolunu daim etsin. Rabbim ilminizi ve nurunuzu artırsın. Rabbim aç insanları doyurmamıza yardımcı olsun. Hepinizi çok seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üveyslerin Kaleminden ✏
Historia CortaAllahın, Resülünün Ve Sevdiklerinin Selam Ve Bereketi Üzerinize OLsun BİSMİLLAH BİLLAH EY OKURLAR, HER BİR ÜVEYSİN KALEMİNDEN BİR BAŞKA ŞEKİLDE DÖKÜLENLERİ DÜŞÜNÜN... DÜNYADA BİR İLK OLARAK MARİFET DÜNYASI BU KADAR ÇOK AÇIKLANMAKTA! HER BİRİMİZ BİZ...