1. Pierwszy dzień w Seulu

33 2 0
                                    


Od dzisiaj będę mieszkać w stolicy Korei Południowej, czyli Seulu. Nie mogę się doczekać, teraz jestem w samolocie który właśnie tam leci. Uczyłam się koreańskiego już od ponad dwóch lat więc powinnam sobie dać radę.

Zostałam przyjęta jako praktykant do gazety w Seulu. Jestem ciekawa jakie zadania zostaną mi przydzielone. W przyszłości chciałabym zostać dziennikarką, dlatego właśnie tam się zgłosiłam.

Pewnie się dziwicie czemu chciałabym mieszkać w Korei. Powiem tak, jestem wielką fanką Kpopu a tym bardziej BTS. Nie myślcie sobie że jestem jakąś psychofanką która specjalnie wylatuje do innego kraju dla swoich idoli, bo tak to może wyglądać. Oni mnie tylko zainspirowali do tego żeby się uczyć języka a skoro się go nauczyłam to po co mam go marnować?

Właśnie wyszłam z samolotu i teraz mam zamiar pojechać taksówką do apartamentu który został wynajęty specjalnie dla mnie przez firmę w której będę pracować.

Po 30 minutach jestem już w moim apartamencie i muszę powiedzieć że jest piękny, nie tylko apartament sam w sobie ale i widok z niego.

Po chwili wchodzę do kuchni i widzę małą niebieską karteczkę przylepioną do lodówki na której piszę.

"Mamy nadzieję że pani podobał się lot. Niech pani odpocznie bo jutro rano musi pani być gotowa na 9 rano. Przyjedzie po panią asystent szefa który zawiezie panią prosto do miejsca pracy.

-Korea JoongAng Daily"

Hmm "Korea JoongAng Daily" to musi być nazwa tej gazety w której będę pracować. Jak miło z ich strony że mi zostawili taką kartkę. 

Myśle że pójde się teraz położyć żeby jutro mieć dużo energi na nowe wyzwania które da mi życie.

-------------

Mam nadzieje że taki wstęp wam się spodoba.

Pół Roku /BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz